- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robin -aliga
csendes tag
19.30 -tól lesz. Kérem a 100 tp-t.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
A tükröket a plr. fájlodban tudod beállítani.De azt skypon könnyebb lenne elmagyarázni, hogyan is kell.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Csíki Viktor indulhatsz attól, hogy nem vagy 4 mp-n belül Majd megbeszéljük, hogy milyen feltétellel
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Hát igen, úgy nem is egészséges
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
-
Robin -aliga
csendes tag
sajnos billentyűzettel elég nehéz játszani.A gázt nem tudod finoman fokozatosan adagolni és valószínűleg ez is okozza a kipörgést
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Bármit állíthatsz.Talán egy dolgot ne, az pedig a motor teljesítmény.Az legyen 1esen, mert akkor a legnagyobb a teljesítmény.Illetve lényeges, hogy a Kers-t és DRS-t is jól állítsd be.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Gergő Lacika részéről ennyi szólt neked:
"Gergő,mindenen ami elősegíti számodra az időjavulást és stabilitást."
A többi Kokonak szólt.Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Préri és Weyoun, a nagyok nem tudom miért nem tesztelnek a szerveren.Én nem tartozom a nagyok közé, de azért nem tesztelek, mert ha belép valaki akkor ledob azonnal.Így nehéz lenne a gumikat megnézni mennyit bírnak és setet is csinálni.A gyors körök futkosásában pedig szerintem semmi hasznos nincs, azzal nem nagyon lehet felkészülni egy futamra. Nem titok én kb 120 - 150 kört tesztelek a 2 hét alatt a szerveren lévő körökkel együtt.Ez szerintem nem kevés de nem is sok.Ezért még biztosan nem szólnának le a TV-sek Amúgy meg a mezőny közepe is simán tesztel nem csak a szerveren.Szerintem mindegy is kinek mennyi körre van szüksége felkészülni egy versenyre.Van akinek kevesebb körre van szüksége, van aki pedig sok kör után sem elégedett a felkészültségével.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Attól függ kik a nagyok Préri Nekem is megvan már a kötelező köröm.De ha tudtam volna, hogy szereted ha tesztelek, akkor majd többet gyakorlok ezentúl
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
-
Robin -aliga
csendes tag
Sándor akkor a biztosra megy Jelentkezek aztán majd Vasárnap megnézem mi újság
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Lehet biztos a dolgában. Majd kér egy setet valakitől a futam előtt, aztán megnyeri, ennyi
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Köszönöm szépen Koko.Az IM-re valamit ki kell találni, mert az egy kicsit vicces, hogy 12 körből két mért időt sikerült menni a ki-be lépkedések miatt.Vagy emeljük fel a körszámokat vagy TILTSUK MEG a belépést.Ha valakit ledob majd a bemelegítőn vissza jön.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Ricsi. Kokoval vedd fel a kapcsolatot és belemegy a gépedbe és megcsinálja.Valamit vagy rosszul raktál fel vagy kitöröltél valamit amit nem kellett volna.Vagy valami hasonló.Egyszerűbb ha Koko megcsinálja akkor nem kell keresgetni 1enként, hogy mi lehet a baj.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Köszönöm Dávid.Tudod szívesen segítek ha tudok.Örülök neki, hogy volt haszna.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Oké Koko, utalom.Legalább veszel még vagy két smart TV-t
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Ördög inkább ne legyél mérges.Én is lehetnénk, hogy kiütöttél az első kanyarban de semmi baj, még a mezőny végén tudtam folytatni.Legalább megháláltad a segítséget.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Lehet Ördög amnéziás vagy Nézd vissza mennyire figyeltél az első kanyarban.Aztán majd beszélhetünk.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Milyen segítségről? Kértél setet ,adtam.Ha amiatt voltál gyors ha nem segítséget kértél én pedig szívesen segítettem.De ha nem volt ez segítség, legalább legközelebb nem kell megkeresned emiatt.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Szerintem meg nem én csúsztam beléd vagy soroljam még? Inkább nem, majd a BT eldönti.Mi felénk akkor hívunk valamit vissza kiabálásnak, ha én azt állítanám, hogy csak az én setem miatt javultál volna 1,5 mp-t egy nap alatt és ezért én vártam tőled volna valamit, akkor az lenne.De ezt a legkönnyebb megoldani, mert akkor most már nem kell segítség, nem kel setet kérned, illetve semmi egyebet.Annak én is örülök, hogy nem csak én hanem mások is kb a liga 98% nem akkor nyitja ki a száját, amikor valami nem sikerül neki úgy, mint ahogy szeretné és ez annyira nem is érdekes..Mert végül is majdnem mindenki szórakozni jár ide nem veszekedni.Azt meg nem tudom mire érted, hogy végre más is észre vesz dolgokat.Gondolom nem a BT döntésekkel kapcsolatosan tetted azt a félre érthető megjegyzésedet, mert te is ott vagy minden héten.Vagy esetleg én vagyok a hibás mindenért vagy nem tudom, mondjuk nem is érdekel.Majd ha megint 14 éves leszek, esetleg leállok vitázni egy játék miatt.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
válasz DavidFlower #424 üzenetére
David. Küld el a mostani kódodat SZL-nek, meg azt amire szeretnéd lecserélni.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
válasz riki aliga #426 üzenetére
Gyere akkor este Ricsi. Majd a végéről elindulsz vagy valamit kitalálunk .
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Gumik a szezon nyitóra? Lágy - Közepes? Elméletileg gumi gyilkos pálya, bár nem tudom mennyi lett állítva a kopáson.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
válasz ForgoLajos #522 üzenetére
Nyugodtan bemutathatod a Ferrarit Lajos Én is kíváncsi vagyok már rá Szerintem Petinek is meg fog felelni, ha esetleg lesz valami amit még szeretne akkor majd egyeztettek.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Lali akkor cseréld le a Ferrari logókat A-liga logókra. Ha az sem jó, akkor legyen hupi lila az egész. Én úgy is a gyári festést használom, teljesen mindegy hogyan fog kinézni. Bár ha az eredetire nem hasonlíthat, akkor lényegtelen a kocsi választás.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Pit, majd keress meg. Holnap vagyok még, utána csak Vasárnap.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Jó hír, hogy meg kellett emelni Remélem ilyen sokan leszünk végig az egész szezonban. Pit haza értem, majd keress meg ha leszel.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Akit ledob az IM-en az nem léphet vissza, csak a bemelegítő edzésen!!!! Ha visszalép, akkor a boxból indul vagy legjobb esetben is a végéről.
Scuderia Ferrari
-
-
Robin -aliga
csendes tag
Milyen változás lesz? Még jó, hogy én is admin vagyok.Köszi, hogy megbeszéltük. Ilyenkor érzem, mennyire fontos vagyok itt
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Így van Dávid , próbálok lépést tartani veled. Előre dolgoztam, mert megint nem leszek itthon, csak a jövő héten Meg a Monzai pattogást meg kell szokni mindig
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Szia Áron. Ennek nagyon örülök. Írj e-mailt Kokonak, lehetőleg minél hamarabb, mert talán pont 1 szabad hely van és teljes telt ház van. Az össze kocsi ki lesz akkor adva.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Nem csak nálam gurult el a gyógyszer Coti 500 kör fölött
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
-
Robin -aliga
csendes tag
Az óvásokat Lippai Laci (Préri) email címére küldjétek. Az adminok menüpontban megtaláljátok.
Határidő: Kedd éjfél
Jövő héten Imola, ha kész a pálya ki lesz rakva cikkben a letöltési link.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Bocsi, rosszul írtam. Természetesen 2 hét múlva lesz a következő futam.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
A lekörözéseknél nekem csak pozitív tapasztalatom volt. Ügyes volt mindenki és köszönet érte.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Ma a következő üzenetet kaptam kedves fő adminunktól, Kovács Lászlótól:
László Kovács:még te mondtad Optira,hogy mindig megelőz és nem bírja ki ha nem ő az első???
[ László Kovács: szánalmas vagy
[ László Kovács: inkább törlöm magamat a hotalapsról hogy megnyugodjálNos, szerintem az a szánalmas ha valaki ezt megjegyzi a másiknak, mert a kedvenc pályáján nem tudja elviselni ha valaki gyorsabb és felidegesíti magát, hogy nem tudja megelőzni. Mindemellett ahelyett, hogy tesztelne és maximum magában mérgelődne még le is hord mindennek, meg törli magát a hotlapsról.
Ez pedig te vagy kedves László.
Meg hirtelen hét közben pont ezen a pályán kezdünk el fényképeket készíteni a vágásokról, mert itt te annyira nyerni akarsz, meg hotlaps első akarsz lenni. Más pályán érdekes még nem jutott eszedbe.Ez pedig te vagy kedves László.
Állítólag nagyon beképzelt lettem, bár szerettem volna megtudni, hogy ez miben nyilvánul meg, de mire megkérdeztem volna kitöröltél a skyperól. Pedig bele néztem magamba, ahogyan tanácsoltad, de nem tudom mire gondoltál.
Szerintem soha nem arcoskodtam senkivel, akinek tudok segítek. Bár nem illik felhánytorgatni, mert ezért is letoltál már, de neked is nem egy futamot engedtem át, tehát nekem nem az állandó győzelem és a majd én megmutatom, hogy tudok nyerni felfogás a fontos. Én soha nem mondtam, hogy jobb lennék itt bárkinél, itt mindenki ugyan olyan kitartó és ügyes. Néha nekem, néha másnak jönnek ki jobban a dolgok.Mondjuk nem lepődtem meg ezen az egészen, mert azért is váltunk szét a szezon végén, mert a teszteken megelőztem Brazíliában a Hotlapson és emiatt teljesen ideges lett. A futamon pedig nem engedtem el és az addigi, szerinte is nagyon jól működő csapat hirtelen teljesen megszűnt létezni és sok lettünk egymásnak.
Szerettem volna ezt inkább csak neked, skypen leírni, de kitöröltél így csak itt tudom.
Nagyon jó lenne ha ezentúl teljesen levegőnek néznél. Szeretném, hogy egy fél mondatot se írj és ne is mondj nekem. Ha BT ülésen ott akarsz lenni, szólj és én nem leszek ott. Az admin tagságom vissza adásáról még egyeztetek a többiekkel, meg SZL-el is fogok erről beszélni majd.Ha esetleg valaki, vagy valakik nyilvánosan felvállalnák a véleményüket ezen témával kapcsolatosan, nagyon szívesen venném, kivéve persze Koko véleményét mert az annyira nem érdekel. Legyen az rám nézve pozitív vagy negatív. Szeretném tudni, hogy tényleg ennyire beképzelt, unszinpatikus ember lennék? Tudni szeretném és ha tényleg így van, próbálok változtatni rajta.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Én sem kívánok vitázni, lezártnak tekintem ezt az egészet.
Nekem is van még benne ne aggódj, szintén 5ös hűtővel.Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
válasz Robin -aliga #720 üzenetére
Meg ha régóta levegőnek nézel akkor nem tudom minek írogatsz nekem.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Grat mindenkinek aki végig ment ezen a nagyszerű pályán. Elnézést Endre ha koccantunk, volt nekem is laggom, meg neked is néha valamint a kocsim is rommá volt törve. Elnézést még 1x.
Attila nem tudom veled volt-e kocc, mert ott leizzadtam amikor a féktávon ívet váltottál.
Remélem nem volt, ha igen akkor kielemezhetjük ha gondolod.
Jövő héten elméletileg Hungaroring. Gumikeverékek : szuperlágy és lágy.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Dávid. A BT döntését nem kívánom megmagyarázni. Szerintem nem szabályos, én ezt mondtam már Monzában is egy hasonló esetben. Mindenben nem érthet egyet a BT. Beszéltünk róla sokat, nem lett bünti, mert nem volt belőle pozíció vesztés és nyerés sem. A szabályosságában nem tudtunk meg egyezni, de skypon jobban el tudom majd magyarázni és ezt a témakört biztosan át kell beszélni a BT ülésen, mert ezekből van a legtöbb vita.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Az én helyemre pl nyugodtan
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Szerintem pedig 2 admin és két versenyző legyen a BT felállása. A 2 admint is a versenyzők válasszák meg, azt akikben bíznak vagy szívesen látnák a BT-ben.
A másik dolog, ami szerintem a legfontosabb, hogy ezt a nagyszerű szabálypontot, hogy nyugodtan rá lehet húzni a másikra módosítani kéne, mondjuk úgy, hogy :
hogy akkor kell biztosítani a helyet, ha az előző, első tengelye az előzendő HÁTSÓ tengelyénél van. Mert ugye a szabály az szabály, ahogyan Lajos is mondta, de ha valamelyik szabály rossz, akkor azon lehet változtatni. Én ezt veszem alapul.
Majd a cikkben lehessen már erre is szavazni. Bár én eddig is így jártam el, ha előztem vagy ha engem előztek. Illetve aki nem akart kiesni vagy ütközni az is. Mert ha a mostani szabály szerint nézzük, kb 30 baleset lenne és 2 előzés.Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Én azért is javasoltam, hogy módosítsunk ezen a védekezéses dolgon, mert akkor majdnem mindig kellene 1 autó helyet meghagyni. Kevesebb lenne a baleset és kevesebb a vitás helyzet. Támadni is egyszerűbb lenne és korrekten védekezni is.
Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Nem tudom Proof, én még nem jöttem rá mi okozhatja. Ráadásul Peti minimum 1, de volt már hogy 2-vel kisebb fékhűtéssel ment és volt olyan, hogy a féktárcsa mérete ezzel párhuzamosan nálam maxon (2,9) volt, nála pedig 2,6-oson. És az a bosszantó, hogy nem 1-2 % eltérésem van a tesztekhez képest, hanem mondjuk 20-22 kör után, kb 40% kevesebb fékem van mint amennyi kellene. A féknyomást levettem már kínomban 90% alá, ABS-t nem használok. Most egy dolog lehet még, hogy a DynHUD rossz adatokat mutat, bár akkor se érteném, hogy miért csak a fékeknél és miért csak a versenyen, mert a többi adat rendben van.
Ráadásul eddig mindig RFT pályákon volt gondom. Imolában még kezelhető volt, de Monacoban és a Hungaroringen már átment vicc kategóriába az egész.Volt már olyan, hogy teljesen előre kellett tolnom a fékerőelosztást, ehhez párosul a 86% féknyomás és akkor csodálkozok, miért vagyok lassabb 1-1,5 mp-vel.Scuderia Ferrari
-
Robin -aliga
csendes tag
Köszönöm szépen. Akkor legközelebb a teszteken mért kopásra fogok hagyatkozni és nem kijelzőre.Most olyan hűtést adtam neki, hogy egy kör alatt 0,5% kopik csak. Tehát 200 kört kéne kibírnia + 10 %. Így csak kibírja azt az 50 pár kört
Scuderia Ferrari
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest