Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz ncc1701 #67489 üzenetére

    Van egy romantikája az ilyesminek. Engem az amcsi vasakban a sok-sok mutatós műszer bűvül el. Amikor van külön hőmérő mindennek IS és mellette még akksi kapocsfeszültség is. Óóóóóó....

    És persze V8 rotyogás.

    Egy Camaro extra műszerei:

    Egy Dodge Challenger Hellcat Widebody valami sárga vagy méregzöld színben....

    Nekem egy komoly problémám van ezekkel a vasakkal, ami praktikus probléma. Nagyon sok hely van, ahova alig tudnék befordulni vele, vagy ha be is imádkozom valahogy, akkor utána ki sem tudom nyitni az ajtót. És kábé mindenki IS rávágná az ajtót akárhol is próbálok meg megállni, mert a parkolóhelyek 20 centivel keskenyebb kocsikra vannak méretezve.

    A közelben van egy Dodge kereskedés, hozzák ezeket a kocsikat is kamionnal és mindig csorog a nyálam. Főleg ha valami vidámabb, élénkebb színe van.

    Itt egy holland Hellcat POV rivjú. 10:16-tól elkezd magyarázni, hogy hagyja az ESP-t street módban, mert sport módban túl sok kipörgést enged és fél tőle. Aztán rábeszéli magát, hogy átrakja sport módba és nyom egy kövérebb gázt. A tükörben csak füst van 100-ig, és azért csak addig, mert inkább ott félbeszakítja a burnoutot. Elég vadóc...

Új hozzászólás Aktív témák