- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Magisk
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoReSz1975
őstag
EPSON folytatás és befejezés:
Tisztelt Ügyfél!
Köszönjük szépen a küldött e-mailt.
Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.
#EPSONMAIL#0106/1447216#06
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy termékünkkel nincs megelégedve.
Epson nem korlátozza a felhasználókat a nyomtatásban, hanem éppen ellenkezöleg.
Éppen ebböl az okból kifolyólag, tehát a gép további problémamentes
müködésehez, szükséges az elhasználádott alkatrészek kicserélése, és ezek szoftveres visszaállitása nem elegendö. Remelem ezzel Ön is egyetért.
Nagyon sajnálnánk ha a jövöben nem vetné bizalmát belénk, de ez természetesen az Ön döntése marad.
Ha esetleg még további kérdései is lennének, akkor legyen szíves és kattintson a ''válasz''-ra, mármint a ''reply''-re.
Ez abban nyújt segítséget, hogy azonnal a rendelkezésünkre áll minden információ. Ezáltal könnyebben segíthetünk Önnek.
Elöre is köszönjük az együttmüködését.
Tisztelettel
Renate Erdelyi
EPSON SERVICE
Válasz erre:
Tisztelt Renate Erdelyi
Szerintem meg Pont ellentkezőleg. 2004 -ben is vettem a C45 előtt egy C43 -at és ugyanaz a gond lépett fel, akkor nem írtam semmit senkinek, csak a szervízzel voltam kapcsolatban.
Mégpedig a saját szervízesük mondta, hogy annyira drága lenne a javítás, hogy inkább vegyek másikat.
Persze én ezt nem fogom most már és nem fogok évente 1 - 1 EPSON -t venni, pedig szerettem volna venni egy multifunkcionális nagy EPSON nyomtató, szkenner, fénymásoló egyben.
De gondolom az is 1 év múlva leállna ezzel a gonddal.
Nekem a szervízesük azt mondta, hogy csak a párnát cserélik ki és a számlálót resetelik, de fölösleges 1 év alatt nem lesz semmi gondja és a párnában semmi tinta sincs, megnéztem.
Másik nyomtatóknál nem csinál ilyet, hogy kiírná az alkatrészek szavatóssága lejárt...
Sajnálom:
Horváth Attila
THE END
Új hozzászólás Aktív témák
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fűnyíró topik
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest