Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • totyak

    aktív tag

    Üdv. Van egy csomagom, ami nem érkezett meg. Az utolsó érkezési napnak Január 18-at írja az oldal. Vártam még 1 hetet, aztán írtam az eladónak, hogy mi a gondom. Azt írta felveszi a kapcsolatot a brit postával, e-mailben. Jól van, gondoltam, bár nem tudom miért mailben, de akkor majd csak mondanak neki valamit. Ma írta, hogy kapott egy ügyfélszolgálati telefonszámot (gondolom a mailjére válaszként), felhívja őket holnap. Következő biztos az lesz, hogy bemegy személyesen, úgy érdeklődik. (Persze ez lehet, hogy csak én rosszindulatom)

    Nem igazán tudom eldönteni, hogy tényleg segíteni akar, vagy csak az időt húzza. A helyzet ugyanis az, hogy nemzetközi standard levélként adta fel, mutatja az eBay, és ezután szerintem hiába érdeklődik, nem tudják majd megmondani hol van.

    Én ha így járok, hogy a feladott pakk nem ér oda, rögtön a postára megyek, minimum egy panaszkönyvet elkérek.

    Szerintetek?

Új hozzászólás Aktív témák