Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    válasz Intruder2k5 #48479 üzenetére

    Na, most volt itt az újabb szerelő! :((

    Szerintem sem nekem kellene megoldanom, de eddig még nem volt rá képes a DIGI, hogy megoldja a helyzetet.

    A most kijött kolléga megállapította egy műszerrel, hogy minden tökéletes, kábelek, csatlakozások, valamint az egy darab hármas elosztó, amelyet szintén a DIGI adott (amelynek a nem használt ágára én vettem lezárót, mert nekik az sincs). Azt mondta, hogy az a baj, hogy ZTE eszközöm van, amely alkalmatlan arra, hogy egy vagy kettő eszközt szolgáljon ki, mert minimum öt eszköz kiszolgálására alkalmas és emiatt nagyon nagy jelet add, amit viszont a TV így önmagában nem bír feldolgozni, emiatt van nekem az, hogy közvetlen nincs jelem, csak egy elosztást követően (és az sem tökéles). Azt még megnézte, hogy saját DIGI set top box esetén mi a helyzet és ott 99 és 100 % volt bármely csatorna esetében. Azt tudja javasolni nekem, hogy menjek be az ügyfélszolgálatra kérjek egy DIGI set top box-ot és akkor megoldódik a helyzetem.

    Azt is mondta, hogy sajnos ez egy ilyen helyzet... :W

    Most megyek is és visszateszem a 600,- Ft-ért vásárolt csillapítómat, hogy az általam vásárolt Set top box berendezéssel fel tudjam venni az éjszakai műsorokat...

    Azért az még érdekelne, hogy "megint" velem van a gond, vagy ebben az elb... országban ez is így működik?

Új hozzászólás Aktív témák