Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Enemy #3073 üzenetére

    ilyen levelem nekem is van, nem is egy. ez viszont meghaladta az értelmi képességeiket, tavaly augusztus óta csendben vannak..

    Tisztelt EMKTV Kft!

    Kaptam Önöktől egy fizetési felszólítást 2007 augusztus 1-jei keltezéssel, miszerint 22287 ft tartozásom van. A szerződésem száma xxxxxxxxxx. Ezt a tartozást vitatom, és a következőkkel indoklom.
    A Digi Tv szolgáltatást 2007 januárjában rendeltem meg Illés Tibor antennaszerelőn keresztül. Ő 2007. január 30-án felszerelte a műholdvevő fejet tükörrel (kültéri egység), melyről azt nyilatkozta, hogy meg kell vásárolnom, ugyanis a Digi Tv nem ad (elfogyott). A szerelő azt is mondta, hogy erre garancia sincs, de ha felmondom a szolgáltatást, legalább nem kell leadnom. Ettől függetlenül mondtam, hogy mégis ragaszkodnék a Digi Tv által adott kültéri egységhez, de ez nem volt megoldható. Az előfizetői szerződésemen is a „csak beltéri egység” rubrika van beikszelve. Az általa kiállított számlán külön tételként szerepel a fej és a tükör 3800 ft értékben, mely így mindenképp a saját tulajdonom. A Digi Tv ÁSZF-jében, a 3.2-es pont tartalmazza, hogy a Digi Tv milyen eszközökkel tudja biztosítani számomra a szolgáltatást. Az Önök ügyfélszolgálatán érdeklődtünk a kültéri egységgel kapcsolatban, ott azt a hivatalos tájékoztatást kaptuk, hogy olyan nincs, hogy a Digi Tv ne adna fejet és tükröt. Kértük is akkor az ügyfélszolgálatost, hogy ha meg szeretnék nálunk kezdeni a szolgáltatást, akkor küldjék el az általuk biztosított eszközöket. A saját tulajdonú fejet és tükröt leszereltem és azóta is várom, hogy megérkezzen az Önök által biztosított eszköz. Mivel a kültéri egységek saját tulajdonomat képezik, ezt minden gond nélkül megtehettem. Ebből következik, hogy Önök a saját ÁSZF-jüket megkerülve jogtalanul kérnek tőlem pénzt azért a szolgáltatásért, amit a mai napig nem tudtam használni.
    Ezzel kapcsolatban az eredménytelen telefonálgatás után 2007. február 12-én ajánlott levélben írtam le problémámat. A levélhez mellékeltem a szereléshez kapcsolódó számla másolatát is, melyen külön tételként szerepelt a műholdvevő tükör és a fej. Erre a levelemre Bartalos Tünde ügyfélszolgálatos hölgy 2007. április 2-án válaszolt (ikt.sz.: xxxx/2007), miszerint a számlán látható tételek ellenére (kiszámlázták nekem a fejet és a tükröt) az általam kifizetett összeg szerelési költség volt. A panaszom és az ezt alátámasztó bizonyítékok sem voltak elegendőek Bartalos Tündének, hogy a megoldást keresse, elintézte a dolgot annyival, hogy az általam kifizetett összeg szerelési költség volt. Előre nem jutottunk a levélváltással, hiszen a kábel végére csak nem került az Önök tulajdonában levő, és a szolgáltatáshoz nélkülözhetetlen kültéri egység, így a mai napig más módon nézem a tévéműsorokat. A levél kézhezvételétől számítva kb. 15 percen belül hívtam az Önök ügyfélszolgálatát, próbálván meggyorsítani saját költségemre is az ügymenetet. Az ügyfélszolgálatos elmondása szerint Bartalos Tünde aznap nem volt bent a munkahelyén, Ő közvetlen számon elérni nem lehet, csak másnap lesz bent. Ezekután megkértem a hölgyet, hogy írja le a telefonszámomat, nevemet, és jelezze Bartalos Tündének, hogy kerestem, és amint lehetősége van rá, hívjon vissza. Ez április 2-a óta a mai napig nem történt meg.
    A jogászommal konzultálva az eddigi tényekből azt állapítottuk meg, hogy Önök részéről súlyos hanyagság és rossz hozzáállás, valamint szerződésszegés állapítható meg, ettől függetlenül kíváncsian várom mi lesz a dolog megoldása az Önök részéről. Természetesen tudniuk kell azt is, hogy az előbb elmondott tényeket bizonyítani is tudom, másrészt innentől kezdve nem tartok igényt az Önök szolgáltatására.
    Remélem, levelem olyan olvasó kezébe kerül, aki a cselekedeteit teljes mértékben a törvényi háttér, és a tények ismeretében végzi, és lépése mindkettőnk számára kielégítő lesz.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Enemy #3349 üzenetére

    hagyjad, a múltkor betettem ide a hivatalos grafikont, meg az NHH linkjét, hova mennyi panasz érkezik, ki hogy szolgáltat..meszse a digivel van a legtöbb probléma, nem ph-s szinten, hanem országosan...erre ő mint aki nem is érti, hogy mi miért van, csak mondja a magáét...bár lehet, hogy tényleg nem érti.. :DDD ha leírok valamit, és utána bizonyítom is az igazamat, akkor is az ellenkezőjét mondja...

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Locutus

    veterán

    válasz Enemy #3349 üzenetére

    És ki mondta, hogy nincs lehetőség a vélemény nyilvánításra?

    Még Rick4-et sem hurrogta le senki, pedig ő már fürdőskurvát játszik itt. Csak nem értem miért nem mondta le már rég a digit, és néz UPC direktet inkább dupla áron...

    Egyedül az ellen szólaltam fel, hogy szerinte az itt irogató 20 ember statisztikai alap lenne a Digi szolgáltatásminőségének általános megállapításához. Hátmég az ő saját (folyamatos) panaszkodása. Szerintem normális ember nem hal bele, ha néha bekockásodik a tv2. Van x másik adó amit lehet nézni, meg x másik elfoglaltság a TV helyett is. Ez nem kritikus szolgáltatás.

    Azt pedig nem állította senki, hogy nem lehetne jobb. Legyen is jobb, ki ne szeretné? Csak felesleges itt ennyit siránkozni miatta, meg úgy beállítani mintha húdeszar lenne az egész. Egyszerűen túlzás ahogy itt megpróbálja lefesteni a dolgokat.

    Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

Új hozzászólás Aktív témák