Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz Ribi #99507 üzenetére

    Továbbra sem, a példámban nem az volt a lényeg, hogy meghal mindenki, hanem olyan dolgot kell csinálni a játékban ami nem magától értetődő a skillek és normális játékmechanizmusok alapján.
    WoW-ból tudok példát mondani, hogy miért bannoltak ott: volt egy bossfight, ahol a harc egy bizonyos fázisában a terület egy része eltünt, ha ott leestél, meghaltál. Illetve a boss idézett is addokat, amiket ha nem dps-eltek le, akkor ledobktak egy-egy embert ebbe a szakadékba. Egyesek rájöttek, hogy van egy item, ami ún. siege dmg-et okoz (lényegtelen, hogy ez mi, a lényeg hogy ez magát a bosst nem sebzi, tehát elvileg semmi értelme nincs a fighton használni), és ha eleget eltolnak belőle, akkor ez a platform valami hibás implementáció miatt visszaépül. Az addok így is jöttek, de nyilván hiába dobták le a felkapott embereket, azok nem haltak meg, így az addokat totál skippelni lehetett, miközben a fázis egyik legnagyobb nehézségét adták volna.
    Egy másik esetben amiért ugyancsak ban járt, rájöttek hogy ha egy tank behúzza a bosst, de beáll valami fal mögé, akkor a boss szépen megáll egyhelyben, legnagyobb sebző skilljét nem tolja (talán valami debuff volt), és így nyugodtan le lehet csapkodni, csak melee-zi az offtankot.

    Mindkét esetben elég egyértelmű, hogy nem az volt a fejlesztők célja, hogy a boss egy fő képességét skippeljék, csak bent maradt valami hiba a kódban. Ebben az esetben senki se csinál semmi trükköset vagy olyan dolgot ami nem következik egyértelműen a játékmechanizmusokból. Csak van két skill a játékban amik túl jól működnek együtt.

Új hozzászólás Aktív témák