Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz killerjohn #39698 üzenetére

    teljesen jó, bár szerintem ha közelharcba kerülsz az már rég rossz dam miatt.

    namost: a sebzése tényleg gagyi elsőre, én olyan 180-210k körül critelek vele 265-275k unbuffed dpssel, ami játékban olyan 370k körül mozog. viszont: a ball kettőt procol minden ellenfelen, tehát 360-420k duplacrittel megvan, ami ugye még mindig elég alacsony. viszont: ha van harminc ellenfél, akkor mind a harmincon egy vonalban végigprocol, tehát összesen 60szor sebez be, az meg összeszámolva már sokmilliós dam. és pontosan ez a ball of lighntning lényege. kb mint a frozen orb diablo2ben, játékstílusra is kb egy az egyben ugyanaz.

    viszont: a single target dpse a béka feneke alatt van, én amiatt használok a shuriken cloud helyett spike trapet, eliteket az ilyen dps melletti 1m-1.2mes csapda critek általában pillanatok alatt kivégzik.

    ahogy Rebourne is írja, ez egy általános build, mp3-mp6 között tökéletes, eredetileg kb ez volt A DH build úgy márciusig, amíg bejött a spike trap / lett elég damunk strafehez / még később bejött a bombardement rapid fire mellé. magas mpre nem skálázódik, alacsony mpre meg a strafe verhetetlen, de közepesre kill/time ratioban kb verhetetlen, mert a képernyőn mindenen végigprocol.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák