Hirdetés
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
it Egy rakás újdonsággal frissít a YouTube, amelyre a videókat immáron évadokban és epizódokban is fel lehet tölteni. Sőt, AI-val is lehet a platformra videót gyártani.
-
Limitált, jubileum kiadást kap a PlayStation 5 konzolcsalád
ph Az első PlayStation harminc éves évfordulóját ünnepli a japán vállalat.
-
Free Play Days 2024 - 38. hét: Nem kevesebb mint tíz játékot próbálhatunk ki
gp Az elkövetkező napokban az 505 Games alkotásai kerülnek a középpontba.
Aktív témák
-
kemalboy01
tag
válasz Ren Hoek #37472 üzenetére
Értem köszönöm!
Ezt az mail-t kaptam tőlük:
Due to suspicious activity, the Battle.net account kemalboy01@gmail.com has been locked. To restore access to this account, please follow these steps:
Step 1: Secure Your Computer
In the event that your computer has been infected with malicious software such as a keylogger or trojan, simply changing your password may not deter future attacks without first ensuring that your computer is free from these programs. Please visit our Account Security website to learn how to secure your computer from unauthorized access.
Step 2: Secure Your E-mail Account
After you have secured your computer, please create a new password for your e-mail account since it may also be compromised. Be sure to check your e-mail filters and rules and look for any e-mail forwarding rules that you did not create. For more information on securing your e-mail account, visit this Support page.
Step 3: Choose a New Password
You must change your password in order to resume using this Battle.net account. Please click this link to choose a new password:
https://eu.battle.net/account/support/password-reset.html
*Note that your former password no longer grants access to Battle.net account management, World of Warcraft, or any other login-protected Battle.net account service.
If you still have questions or concerns after following the steps above, feel free to contact Customer Support at http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&articleId=22330.
Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen