- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz czundermák #700 üzenetére
Ááá, ne hidd.
Pajzs meg ilyenek helyett rágyúrsz a némaságra meg láthatatlanságra, fegyók helyett meg viszel cellatöltőket. Nem para. Én feltérképeztem minden területet 100%-ra, annyi kerülő van, hogy öröm nézni.
Pl első küldetésnél a legelső lépcső alatt van egy szellőző, amin át a túszok szobájába lehet jutni az őrök teljes megkerülésével, meg ilyenek.
Egyébként valahol azt olvastam, hogy csak a riasztó rendszerekre kell vigyázni.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Demoz
csendes tag
válasz TESCO-Zsömle #699 üzenetére
A látvány egyáltalán nem fontos. Inkább játékélmény.
Xfire: demoz93 || Monster energiaital érdekel minden mennyiségben! (üres dobozok is)
-
TESCO-Zsömle
félisten
SPOILER
Kiszabadultak...
Most kéne csak igazán egy jó kis gumibot...
Nagyon mókás, ahogy jönnek a parasztlengőkkel...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
tisztaszesz
csendes tag
-
válasz TESCO-Zsömle #699 üzenetére
egyébként érdekes lesz pár év múlva visszanézni, nem vagyok benne biztos, hogy akkorra is a crysis lesz a szebb. pl az Invisible War se öregedett meg annyira, mint a Far Cry, pedig amikor kijöttek, utóbbi volt a szebb. jelenleg ez pont fordítva van. egyrészt ugye a Crysis már négy (!) éves, másrészt pedig textúranehéz a mostani shadernehéz megoldásokkal szemben. vicces, de a metro2033 mediumon néz ki majdnem annyira jól bizonyos szempontokból, mint anno a crysis high/very highon.
más: nonlethal végigjátszásban nem biztos, hogy rakéta/gránátvetővel akarok szétcsapni ellenfelek között
apropó: foxyba alarmed nem szabad lenni, vagy csak akkor van gáz, ha mindenki bepirosodik a környéken?
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
MODERÁTOR
válasz tisztaszesz #705 üzenetére
Ha bármi segédprogram fut a háttérben kapcsold ki (ATT, RadeonPro, Fraps, stb), vagy ha tuningolsz valamit, tedd alapállapotra.
***
-
tisztaszesz
csendes tag
válasz tisztaszesz #705 üzenetére
Na szóval:
Újraraktam az egészet, most ezzel bosszant. .
Ne akarjátok nekem beadni hogy nem futna normálisan ezekkel a beállításokal a konfigomon.
Kezdek tőle 1 kicsit kiakadni. Igaz, tavaly márciusban lett feltéve a rendszer, de pl az SC2 minden gond nélkül fut kb hasonló beállításokkal, akár 4v4ben is.Valakinek valami 5let?
Milyen memóriád van ? Az egyiket a Bluefish-ben vettem, a másik meg Kingmax - Th3G4rd3nR ****A tisztaszesz elfogyott****
-
polonic
félisten
válasz tisztaszesz #708 üzenetére
A géped több, mint elég a játéknak.
Minden driver a legfrissebb, nem csak a vga? -
tisztaszesz
csendes tag
Igen. Direkt mindent befrissítettem. Ha továbbra is ezt csinálja lehet hogy újrarakom az egész rendszert.
ollie: amit tudtam kikapcsoltam feladatkezelőben, és nem tuningolok, eddig nem volt rá szükségem.
[ Szerkesztve ]
Milyen memóriád van ? Az egyiket a Bluefish-ben vettem, a másik meg Kingmax - Th3G4rd3nR ****A tisztaszesz elfogyott****
-
TESCO-Zsömle
félisten
SPOILER
Egy kérdés...
Golyóálló vagyok, a végtagjaim, és a testem fele fémből van.
Miért is állok meg, ha az egyik ilyen nyomoronc megcsap?
Persze, tudom. Hogy a többi is utolérhessen...
sz: Nincs annyi lőszarom, hogy minddel végezzek...
Másik...
Falat át tudok ütni, de egy üveg ablakot nem... Azt csak lőni lehet...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz tisztaszesz #708 üzenetére
stabil a rendszer? prime95 smallFFT+furmark kombót bírja együtt 15percig stabilan? ez lehet furán hangzik, de a játék nálam 60-80%on terheli általában a procit (q6600@3.0, gyakorlatilag q9550 teljesítmény) úgy, hogy durván GPU limites vagyok valszeg.
próbáld meg alacsonyabb beállításon, aztán ha úgy megy, akkor lehet növelni a dolgokat, ameddig kiderül, hogy min is akad ki.
memóriát nagyon nem terhel (szerintem giga alatt van), viszont cpu és gpu intenzív.
automata beálítás fura, nekem is felajánlotta az 1080pt olyan beállításokkal,hogy még 720pben is szaggatott
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
polonic
félisten
válasz tisztaszesz #710 üzenetére
Nézz szét a deus ex fórumán, a technikai részben. Hátha írnak ugyanilyen vagy hasonló gondokról
[link] -
tisztaszesz
csendes tag
válasz proci985 #712 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Ezt a prime95+furmark-ot kipróbálom. De valsz újrarakom az egész rendszert, mert lassan másfél éves
[ Szerkesztve ]
Milyen memóriád van ? Az egyiket a Bluefish-ben vettem, a másik meg Kingmax - Th3G4rd3nR ****A tisztaszesz elfogyott****
-
Viper26
nagyúr
Csak lopakodni elég nehéz(Fema Facility), néha azért leszedek pár fickót, ha nagyon nem tudom elkerülni.
iPhone 14 | FR955
-
Mukorka
addikt
Az a vicc hogy elvileg meg lehet csinálni úgy is ezt a Foxi achit hogy először felhackeled az alarm panelt hogy ne riadóztathassanak aztán meg kb mehet a hentelés. Persze ilyenkor az a baj hogy akkor már a non lethal móddal érdemes végig tolni és akkor egyszerre két achit szerzek meg.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Viper26
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #716 üzenetére
Akkor az ilyen játékstílushoz érdemes a hack-re is rágyúrni ezek szerint.
Na, ez a Barrett érdekes figura, pofánlövöm sniperrel 5-6 alkalommal, de meg sem érzi.iPhone 14 | FR955
-
TESCO-Zsömle
félisten
HARD-SPOILER
Végigvittem...
...és csalódtam...
Sokan azt mondják, hogy a HR méltó utódja a Deus Ex-nek. Hát nem az. A lényege elveszett az IW-nál és nem szerezték vissza.
Hiába minden választás, hiába mondtam végig ellent Taggert-nek és támogattam Sarif-et. Végül csak ott volt minden végkimenetel lehetősége.
Nekem pedig csak annyit kellett tennem a Deus Ex Machina achi-hoz (Experience all the different endings that Deus Ex: Human Revolution has to offer.), hogy háromszor visszatöltöttem a választás előtti mentést és mindig másikat választottam...
Ennyi. Ennyit értek a 'súlyos' döntések, amiket meg kellett hozni...
Pedig a játékmenetet jól eltalálták. Megcsinálhatták volna rendesen is...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Mukorka
addikt
válasz TESCO-Zsömle #721 üzenetére
Ugyan nem vittem még végig de ezt olvastam máshol is. Szerintem ez nem olyan vészes hiszen maga a játék nagyon jó és tartalmas , sok küldetésnél is lehet választani és a végkimenetelét is változtatja az adott küldinek, az oké hogy a legvégén semmit sem. Nem olyan vészes a helyzet szvsz
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
Mukorka
addikt
válasz TESCO-Zsömle #723 üzenetére
Értem hogy ez a része kimaradt az újból de ettől még igen jó játék lett. Persze megcsinálhatták volna jobban is a végét, de talán majd legközelebb.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
-
#65675776
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #723 üzenetére
Dehogy nem. Az eredeti DX-ben is azt választottad a végén, amelyiket akartad, független attól, hogy előtte mit csináltál.
-
válasz TESCO-Zsömle #723 üzenetére
izé, nagyon rosszul emlékszel: a sima Deus Exben pont, hogy minden Area51ben a bunkerben dőlt el. egyetlen fontosabb különbség az addigi játék függvényében az volt, hogy Paullal vagy Tonggal beszélgetett az ember a bunkerbe lépve, de kb ennyi (meg persze augok és skill pointok). emiatt elég sok kritika is érte a programot. kb az utolsó 2-3 óra volt befejezéstől és játékstílustól számítva, ami döntött.
az Invisible War pont, hogy sokkal konzisztensebb volt ilyen szempontból: ott annak függvényében, hogy az ember mit csinált, a különböző frakciók eltérően viselkedtek. mindhárom választás nyitva volt, de pl ha az ember az utolsó pillanatig gyilkolta az illuminátusokat, akkor nagyon fel kellett kötni a gatyát az illuminate endinghez. de, meg lehetett csinálni.
pár fps volt, aminél a döntések függvényében változott a végeredmény: a Stalker Shadow of Chernobylben a "hamis" eredmények játéktól függöttek, illetve a "jó" befejezésekhez kellett a dekóder: onnantól meg már egy döntésen múlt, hogy melyik véget kapta az ember. a Stalker: Call of Pripyatban az összes döntés visszaköszönt a mi történt utánna videoban (azt hiszem ezt vártad volna), de maga a végkifejlet ettől még nem változott (pl nem lehetett beállni a monolithhoz ). a Metro2033nak is van egy második, rejtett vége, ahhoz is végig küzdeni kell. Bioshock-Bioshock2nél megint a teljes játékban mutatott dolgoktól függ a végkifejlet, bár alapvetően megint csak a videokban van eltérés a végén.
namost: ezek közül magában a játékmenetben a két Stalker tér el (annak függvényében, hogy melyik küldetések mentek le és ki van még életben eléggé változnak a pályák, pl Army Warehouset ellepik a szörnyek SoCben), illetve egész minimálisan a Bioshock, de ott az extra interakció kimerül a Little Onesek macipakolásában, újra végigjátszani meg kislányt öldökölve talán nem szeretnék. Metroban csilingelés van, de érzésre egyszer is bőven sok lesz végigtolni.
tisztaszesz: ok, próbáltad DXet lehúzott grafikával?
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Mukorka
addikt
válasz proci985 #728 üzenetére
Ezenkívül a játék közbeni küldik megoldása is változtat valamit, pl sanderst is ki lehet iktatni az elején és akkor a vége felé nem lesz ott. Szerintem így is nagyon jó a játék, sok a lehetőség arra is hogy épp miként oldasz meg egy részt, nem csak a történet. Azért ez mégse egy rpg, a stalkerek meg totál azok pl.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
válasz #65675776 #729 üzenetére
jaja. amiatt emeltem ki az illuminatit, mert pl ha az ember denton/templarra megy, akkor addigra már az illuminatisok nagyon idegbajosak lesznek. úgy meg eléggé nehéz beszélni a vezetőikkel (ami megoldáshoz szükséges), bár nem megoldhatatlan.
Denton emlékeim szerint felajánlja, hogy álljon át az ember hozzá, illetve mintha a templar is. mivel Alex kulcsfontosságú minden frakciónak, szerintem ez rendben van: részemről hihető, hogy az utolsó pillanatig próbálják Alexet az oldalukra állítani, hiszem ő az, aki eldönti a történet végkimenetelét. ld pl a Templar is, akikhez még korábban poénból be lehet állni, és nagyon egyszerűen fogadják eme tényt annak ellenére, hogy elvileg az augmentációk ellen vannak.
az Omar végnél meg kb mindegy, hogy addig mi történt. gyakorlatban pedig annak ellenére, hogy negatívnak szokták tekinteni, nem áll messze a Denton endingtől (mindkettőnél közös tudatot hoz létre az emberiség), illetve a gyakorlatban Asimov utópiájától sem.
TESCO-Zsömle: ha ez csalódás volt picit, próbáld ki a Nameless Modot az eredeti Deus Exhez. az alapsztori kicsit khm... szóval fura, viszont a megvalósítás zseniális. a döntések folyamatosan visszaköszönnek, illetve attól függően, hogy az ember kit szolgál, gyakorlatilag két, egyenként kb 15 órás végigjátszás van. namost, ha az ember túlteszi magát a forum citys enyhén belterjes alapszitutól, akkor kb mindent tud, amiért a deus exet imádtuk: 3+1 megoldás annak függvényében, hogy az ember korábban mit döntött, és ebből van, ami közvetlen a játék elején dől el, de annak függvényében, hogy az ember mit csinált, nagyon változatos a játékélmény. lehet rambozni, lehet lopakodni, tudja az eredeti deus ex konspiratív hangulatát és televan apró, felfedezésre váró dolgokkal. grafikája ugyan nem sokkal szebb, mint az eredeti DX, de melegen ajánlott, megérdemelten kapta tavaly modDBn az év modja díjat 2009ben, 7 évnyi munka után.
Mukorka: ok, tehát akkor valami változás van. de ne spoilerezz, még a Jangce gyöngyénél vagyok
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#65675776
törölt tag
válasz proci985 #731 üzenetére
Attól is függnek a Liberty Island-en történő dolgok, hogy kiknek tölt fel az ember. Mert Denton igencsak nem akar szóba állni az emberrel, ha valaki másnak. Egyébként meg tulajdonképpen a legkézenfekvőbb megoldás a Helios-os lenne, mert ugye mégiscsak családban marad.
Ha az ember sűrűn cserélgeti a modokat, akkor nem árt végig jóban lenni az Omar-ral (miért akarok mindig borg-ot írni?). Mert van ugye a kollektív tudat, szóval ha csúnyán viselkedik velük az ember, akkor drágábban tud tőlük vásárolni egy ideig.
-
válasz #65675776 #733 üzenetére
na igen, de emlékeim szerint mintha még ott is meg lehetett volna a dolgot oldani (utolsó végigjátszásom Heliosos volt, előtte lévőkre meg már nem emlékszem, hogy pontosan mennyire volt necces átállni). nekem a Helios ending volt mindig is a szimpatikus.
Omarral meg szerintem elég egyszerű a végéig jóban lenni, főleg, hogy géprombólokat sosem kedveltem. és Leo, illetve Leo@omar a döntések függvényében mindig ott áll. más kérdés, hogy a végén a Templarok azért kemény ellenfelek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
polonic
félisten
Mennyire számít az, hogy mennyit időzöm a főküldetések előtt?
Mert plSPOILER
az első küldetésnél is számít, hogy mikor megyek a helikopterhez.
Ilyen lesz a többi küldetés is?
-
TESCO-Zsömle
félisten
Közérdekű közlemény, nyomokban SPOILER-t tartalmazhat:
A Pacifista Achi-hoz Senki, ismétlem, SENKI nem halhat meg.
Itt egy lista, mire kell vigyázni, mert halált eredményez:
-Fejlövés a kábítónyíllal
-Némely esetben a testet ért lövés is... (Bug?!?)
-Gyenge fal átütése közbeni likvidálás (cutscene/nyaktörés)
-Ellenfél lehajítása/lökése magaslatról
-Ellenfél aknára lökése (hogy robbanjon)
-Kábítófogás, ha az alvó ellenfél káros hatásnak van kitéve (mérges gáz, elektromos víz)
-Túl sok morfium (a nyomozó)
-Robotok, tornyok átállítása kikapcsolás helyettNekem volt szerencsém ebből 3-ba is belefutni...
A legjobb, ha kerülünk minden konfrontációt. Foxiest of the Hounds-al együtt érdemes nekifogni.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
válasz czundermák #737 üzenetére
Zsömi: Most akarok nekiesni.
Szerkeszteni akartam, elnézést a dupláért.
[ Szerkesztve ]
CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
válasz TESCO-Zsömle #736 üzenetére
SPOILER
csak nem Te is ledobtad a maffiafőnököt a tetőről? egyébként azért is jár az achievment elvileg, mmint ha dobják.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
polonic
félisten
válasz czundermák #737 üzenetére
Ez érdekes mondatt lett.
Jól van, akkor tehát kolbászolhatok a kedvem szerint.Most a nyakamba kaptam 4 küldetést, ebből 2 főküldetés. Itt számít a sorrend? Előfordulhat az, ha megcsinálok valamit, akkot utána nem lesz már ott valamelyik?
Új még nekem ez a Deus Ex világ. Meg a játékkal is akadtak problémák. A steam szerinti 6 óra alatt csak az első küldetést vittem végig. Most vagyok másodjára a Sarif épületben. Itt bementem minden lezárt irodába, amibe be tudtam a 2-es szintű hackeléssel.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz proci985 #739 üzenetére
SPOILER
Nem, nekem sikerült úgy lelőnöm a tagot Malik védésekor, hogy pont a gránátdobás pillanatában esett össze. Így ő, és a többiek, akiket utána kábítottam, belehaltak a gázgránátba...
Aztán persze rájöttem, hogy a kábítónyíl fejbe gyorsabban hat, ami az
OGRE OPS ellen nem volt rossz dolog...[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Mukorka
addikt
-
TESCO-Zsömle
félisten
BUG:
Az előbb Pritchard-nak nagyon viszkethetett a háta, mert benyúlt a lapockája alá megvakarni.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
polonic
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
Ja... Nem tudom hogyan gondolták ezt kivitelezni...
A Deus Ex -szvsz- túl lineáris ahhoz, hogy csak úgy beletoldjanak a sztoriba. Van egy eleje és van egy vége. A kettő közt nincs átjárási lehetőség, nincs free roam. Nem csak egy új épület jelenik meg új küldetésekkel, mint a GTA-ban...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
SPOILER:
give me deus exben, nonlethalon is meg lehet csinálni malikot. kell hozzá peps, sokkoló, meg esetleg kábítópuska, ja meg egyetlen egy szem emp/frag gránát (bár robotot is elvileg be lehet sokkolni). és jó sok energia, hogy ne lőjjenek ki (cloaknak aktívnak kell lennie).
első két célpont a két harvester, őket leviszi a peps. jól célozva a közelben lévőket is. mire ez megtörténik, ledobják a robotot, arra emp. utánna célpontok a katonák gépfegyverrel, őket vagy sokkolóval, vagy kábítóval lehet kiszedni. utolsó két célpont a mesterlövész, a gépre ők jelentik a legkisebb veszélyt.
namost, keménynek tűnik, de az első augmented bosshoz képest könnyű délutáni séta volt, negyedikre össze is jött -és harmadiknál jötem rá, hogy cloack+peps kéne-. elvileg kábítógránát is segít, azom nem volt épp.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz proci985 #746 üzenetére
SPOILER
Persze, meg lehet csinálni.
Én amondó vagyok, hogy első a két heavy, aztán a gázgránátot dobó, mert ha eldobja a gránátot, a gáz megöli azokat, akiket addig elaltattál és akkor ugrik a Pacifista achi.
Simán give me deus exben meg Heavy Rifle-al lekaszálni mindenkit és csókolom...
ui: Harvester nincs a csapatban, mind Belltower-es.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz TESCO-Zsömle #747 üzenetére
válasz lejjebb... kicsit belegondolva kiegyensúlyozotlan picit a program. pl a csokis megapackba elfér három csoki, foglal 4 helyet, nem stackelhető, csoki foglal egy helyet, egymásra fér öt. ugyanígy, a világ legnagyobb pisztolya és sokkolója is kicsit necces. persze, lehet így akarták megakadályozni, mint a deus exben, hogy az ember tényleg egy nagyobb fegyverraktárral futkosson, de ez a félmegoldás a DX és a DX:IW között az idő előrehaladtával egyre kevésbé szimpatikus. akkor már inkább csináltak volna súlykorlátot, ld Stalker, az még reális is. minél kisebb a hely, annál jobban kell tudni, hogy a következő pályán mire lenne majd szükség felszerelés szintjén, az meg nem jó. az upgrade rendszer miatt meg azt se lehet, hogy az ember azt használja, ami éppen eléesik, mint a fear/crysis párosban (hasonló okok miatt lett pár helyen nevetségesen nehéz harcolva a metro2033, csak ott lopakodni is kemény volt).
ja, beszéltük anno a célzási augot: kb annyira félrehordanak a fegyverek, mint sima deus exben 1-2 pontos skillekkel, szóval lehet az segítene, hogy a kábítópuskával valamit el is lehessen találni. vicces, de a sokkolóval takedown távból szoktam támadni, mert annyira lehetetlen vele bármit is eltalálni.
másik: feluppoltam 3masra a golyóállást, azóta sokkal egyszerűbb az élet.
SPOILER!
tényleg, beltoweresek, de harvester alatt a minigunos heavyket értettem. gázgránátdobót nem találtam meg, de cloakolva besprinteltem a két heavyhez, 1-1peps+sokkoló, aztán utánna meg körbelőttem mindenkit.
heavy rifle nekem az a bossölőm, remélhetőleg most, hogy kapott hűtést, már nem lesz az, mint a második bossnál.
simán: felső szinten lévők mellett hordók vannak (bumm!), egyébként meg szerintem a peps ott is a leghatékonyabb fegyver lenne a machinegunos különítmény ellen. vagy rakétavető, de annak gyász a helyigénye, meg lőszer sincs bele.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz proci985 #748 üzenetére
SPOILER
Jah, eléggé érdekes ez...
Kezdetnek az is elég lett volna, ha konzisztensek a korábbi részekkel. IW-be már nem volt külön Multitool és Lockpick. Oké, haladunk a korral. De ez korábban van, itt még lockpicknek is lennie kéne...
A kis csoki tényleg jobb, mint a többi, csakhogy azt nem lehet venni, max találni...
Igen, az mókás, hogy a pisztolyok és a sokkoló is annyi helyet foglalnak, mint pl a vadászpuska. Ráadásul aránytalanok a többihez. Én ki is dobtam a francba... Minek? Mit tud a pisztoly, amit az Assault Rifle nem?
Tulajdonképp a DER (lézer) lenne a játék (egyik) legjobb fegyvere, ha volna hozzá muníció. Feltuningolva egy töltésre 900 egység, egy cella 2 helyet foglal és 5000 egységet tárol, és falon át is müxik, tehát fedezék mögül lehet vele irtani. Nekem összesen 6000 löszert sikerült találnom hozzá, de ebbe benne van az is, amit a Hydron-ba lehet felvenni. Bár cefetmód nem értem, hogy annak ott mi értelme...
Ami még nagyon jó lenne, az a Linebecker (Gránátvető), csak sajnos nagyon későn kapjuk meg, és kevés lőszerrel... Összesen 20-25 gránátot lehet hozzá összekaparni, ami lófötty...
Boss-ok ellen legjobb a gránátvető. Nincs ellene védelem. Sorozatot lő, akár egy gépfegyver, becsapódáskor robban, és maximális sérülést okoz, mint bármely más robbanószer. Sajna csak Namir ellen vethető be, de ott átütő sikerrel.
A két korábbi Boss-nak meg ott a távirányítású bomba. Piece of Cake...Kábítópuskára erősen ajánlott a lekövető rendszer valamint Aug-ból a stabilizátor. Gyak folyton kirajzolja a becélzott ember mellé a kört, hogy hova kell lőnöd a biztos találathoz.
Panchea-hoz nélkülözhetetlen a P.E.P.S. és jó sok muníció. Sajna azok a dögök még álcázva is meghallanak, és még másfél ember magas ládák tetején is képesek halálra karmolni Jensen Vas lábait...
...mindezt úgy, hogy a doboz tetejét se éri el a kezük...
Távkarmolás... Újfajta Aug...
A másik... Elvileg azok a dinkák mind chippeltek, mégse hat rájuk az EMP gránát...
Minigunosok simán Heavy-k. Illetve van az OGRE OPS. Azon szakadtam...
Én mindenkit kábítónyíllal lőttem le. Lekövetéssel és annak megszokásával gyorsan lehet végezni mindenkivel. A lemenetellel az a baj, hogy könnyen kereszttűzbe kerülhet az ember...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
polonic
félisten
Most olvastam a DLC-ről:
"A történet egy pontján Adam három napra eltűnik a térképről. Hogy mi történt vele ezalatt, kiderül az októberben érkező The Missing Link című DLC-ből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...