Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gazpityu

    csendes tag

    válasz bambi33 #31102 üzenetére

    "a tescoba ha veszel valamit, 3napig cserélik majd utána mehetsz a szervizbe, nem a tesco foglalkozik a problémáddal! - elküldenek a problémáddal együtt a melegre- ez esetben a kereskedő felháborodását megértem"

    Ja. Csak a Tesco nem árul gyári garisként (!!!) olyan terméket, ami az átalakítások miatt NEM BIZTOS, hogy gyári garis. Ráadásul nem árul általa berakott SSD-re általa feltelepített driverekkel és szoftverekkel úgy, hogy a végeredmény működésképtelen, és ő még az eszközkezelőt sem nézi meg eladás előtt.
    Úgyhogy én meg nem értem meg.

    2. "használtan veszel egy laptopot, nem gyári konfig, ez benne van a pakliban"

    Miért is van benne a pakliban??? Ha gyári NBD garanciával árulta?

    "valószínűleg a kereskedő sem gyári konfiggal vette, mivel már használt gép volt, tehát valószínűleg már magánszemélytől vásárolta ő is. Te így vetted meg, hogy előtte nem ellenőrizted le, hogy ez most gyári kiépítés vagy sem, az már a Te hibád."

    Nem egészen. Ugyanis a kereskedő nagy betűkkel NBD garisként árulta a gépet. Ez pedig ugye azt jelenti, hogy VITATHATATLANUL garis. Szerinted nem?

    Márpedig utána ő maga írta, hogy a belenyúlás a gyári garanciát veszélyezteti, ezért nem tesznek ők ilyet. EZEK UTÁN kiderül, hogy valaki (vagy ő, vagy előtte más, de neki tudnia kellett róla, amikor eladta) teljesen átépítette...

    Ráadásul a honlapján azt írja: "Minden termékünkre vállalunk Garanciát ami használt gépek esetében 1-6 hónapig terjed!" Vagyis azt sehol nem írja, hogy a gyári garis gépre semmilyen garanciát ő maga nem vállal.

    Megnézném, sőt, most már inkább azt mondom, hogy meg is nézem, hogy melyik fogyasztóvédő mondaná erre, hogy "az én hibám, hogy nem ellenőriztem le".

    3. "NAV-os sógorod hiába emlegeted, ez szánalmas. A hardverapró nem arról szól, hogyan basszunk át embereket lopott cucokkal! Jó lenne, ha leszállnál a magas lóról és tisztelnéd ezeket az embereket!"

    Emlegetni hiába emlegetem, az biztos ;o)) Meg az is, hogy a becsületes kereskedőnek akkor sincs félni valója, ha a sógor tényleg a sógor ;) Különben nem szokásom a NAV-ot küldeni senkire, tényleg csak azért írtam, mert neki jutott először eszébe. (Pedig ez lehet, hogy szégyen rám nézve?)

    Lehet, hogy a hardverapró nem erről szól, de azért ha ezt veled csinálta volna az eladó, akkor te is át@@@-va éreznéd magadat, az tuti. És a te agyadban nem fordulna meg a "milyen eredetű alkatrészek" kérdés, ha az ÚJ!!!-nak hirdetett gépéről is azt látod, hogy teljesen átalakított konfig?

    Ez mi, ha nem a vevő megtévesztése?

    Ahogy a stílusod nézem, sokkal előbb kinyílt volna a bicska a zsebedben, mint nekem. Én most először, a te hozzászólásod stílusán húztam fel magam - KÉT HÓNAP SZÍVÁS után.
    Magas lovon egyáltalán nem érzem magam, inkább átvágva.

    4. "ha cserélik a gépedet, kiveszed belőle a többlet ramot, kiveszed belőle a 3G Modemet és ennyi. A csere gépedbe pedig beleteszed őket. Mi ezzel a gondod???"

    HA így lesz, amit remélek, akkor semmi gondom nem lesz. De az erre vonatkozó Delles javaslat óta is eltelt 2 hét, és nekem még MINDIG NINCS GÉPEM. Te biztos türelmesen várnál. :R

    5. "Szervizes felajánlotta a segítségét itt a fórumon keresztül, azzal sem éltél...csak fikázod a kereskedőt folyamatosan!"
    Elég világosan leírtam többször is, hogy Pesttől 250 km-re vagyok, és hogy az itteni hivatalos Dell szervizen keresztül zajlik a dolog. Az itteni javaslatokat is elmondtam a szerviznek - vagyis éltem a fórumos társak segítségével. Ezúton is KÖSZÖNÖM - korábban is írtam már.

    A kereskedőt csak most, a számomra érthetetlen felháborodása ás támadó stílusa után , és kifejezetten amiatt kezdtem fikázni. És végig név nélkül. Kissé furcsállom is, hogy szerinted felismerhető - miközben a Hardveraprón van legalább 4-5 ennyi hirdetéssel fentlévő, ugyanilyen kereskedő. Én nem ismernék rá... Ti ugyan miről??? Csak nem arról, hogy más(oka)t is tévesztett már meg ugyanígy? Vagy tán érintett vagy az ő oldaláról?

    6. "Az eladó felajánlotta jó sok idő múlva még a cserét is, de Te azzal sem éltél, hanem ezen felbuzdulva rögtön kérted tőle a Nortonod kifizetését, kompenzációját stb. amihez az eladónak megint csak semmi köze!!!"

    Honnan is vetted, hogy a Nortonom kifizetését kértem?? Elég furcsán "jól"értesült vagy... Semmi ilyet nem kértem, csak KÉRDEZTEM, hogy a ráfizetésnél nem lehetne-e még valahogy figyelembe venni a káraimat, még konkrétan azt is kérdeztem, hogy ha úgyis gyári állapotba vissza kell állítania, akkor pl. a kikerülő 3G modemet nem kaphatnám-e meg a káraim fejében... Tehát szó sem volt róla, hogy kértem volna a Nortonom kifizetését.

    Ő kifejezetten azután háborodott fel, hogy az ÚJ-ként hirdetett cseregépénél - az előzmények után - rá mertem kérezni, hogy egy ÚJ gép hogy lehet RAM-ban, HDD-ben, billentyűzetben stb. teljesen más, mint a Service Tag alapján.

    "Nem szeretem a hazug, inkorrekt embereket..."

    Hát én még annyira sem.

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz bambi33 #31134 üzenetére

    A laptop gyári WD 500Gb-os HDD-je van benne (SSD-t tettem bele). A tokot nem tudom fejből, 5-6000ért rendeltem a notebookstore.hu-ról (most nem találom). Este megírom.

    www.dongosofor.hu

  • vwpolopg

    őstag

    válasz bambi33 #31173 üzenetére

    Igen, ezen a gépen most először, egy hete volt telepítve az op.rdsz., előtte vettem a gépet használtan, most akartam beállítani, illetve hát be is állítottam, de nem ismeri fel egy ujjam se... próbáljam másik driverrel esetleg?

  • vwpolopg

    őstag

    válasz bambi33 #31176 üzenetére

    Na, meglett a megoldás. A driverhez tartozó program nem volt elég, hiába lett abban beállítva az ujjlenyomat, nem fogadta el a rendszer, viszont feltelepítettem a Dell Data Protection Access programot, ebben beállítottam az ujjlenyomatom és működik is. Köszi a segítséget :)

  • zuhi_

    senior tag

    válasz bambi33 #31200 üzenetére

    Erre még nem gondoltam, mert a kapcsoló se nem ragad, se nem akad. :N

Új hozzászólás Aktív témák