Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BullZeye

    veterán

    válasz soldi3r #62144 üzenetére

    Kívánom, hogy maradj meg ilyen ártatlan szemléletű, mert akkor azt jelenti, hogy még nem ejtettek át. :)

    Dellnél ha egymás után 2 javítás van, és az előző hibától független, akkor el kell telnie legalább 2 hétnek (talán 4? már nem emlékszem).
    Hétfőn bejelentik billedet Szombathelyen Dellnek, te bejelented csütörtökön Budapesten, hogy nem indul a géped, akkor 2 hét múlva lehet alkatrészt rendelni hozzá a Dell rendszerében. :)

    Legalábbis mikor még szervizben dolgoztam ez így volt 2 éve, és azóta csak szigorodott a Dell, pont az ilyen visszaélések miatt.

    3 éve Észteknél pont a servicetages visszaélések miatt kell az EMEA régióban lefotózni az alját egy darab cetlivel, de elég könnyen kijátszható, így ha valaki akarja használni, tudni fogja hogy kell.

    Dell meg nem kér elnézést, hogy 3. alaplap kerül a gépedbe, sőt küldi az 4.et, és nem tájékoztat arról, hogy most már új gépet is kérhetnél.

Új hozzászólás Aktív témák