- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Közeledik az X Fold3 Pro
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android szakmai topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
it Engedélyezték a hármas szintű önvezető technológiák nyilvános tesztelését.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
gazpityu
csendes tag
most végül mi van a Dell-el, pl rákérdeztél-e arra hogy ha ennyiszer volt alkatrész cserélve akkor mit ajánlanak? (Mert Oké hogy írod hogy volt ez-az cserélve de azt pl már nem mondod hogy ezután mit javasolt a Dell csak azt hogy elhúzódik az ügy...
Egyrészt azt mondta a Dell, hogy az eddigi javítások - hiába volt 5 alkatrészcsere és 1 teljes driverfrissítés - valamilyen szempont miatt nekik csak 2 javításnak számít. Lehet, hogy tényleg csekélyértelmű medvebocs vagyok, de nem is értettem, hogy ha ugyanazt az alkatrészt kétszer vagy háromszor cserélik, az miért számít csak egy javításnak - de ez valószínűleg nem is logikai, hanem jogi, szabályzatbeli kérdés.
Másrészt küldtek egy hete egy listát, hogy miket próbáljak még meg én vagy a szerviz. A szerviz erre azt mondta, hogy a többségét a listának már megnézték - a hiányzókat meg mára fejezték be, és ma reggel ment a válasz a Dell-be.
Amikor utoljára beszéltem a Dell ügyfélszolgálatos hölggyel, kérdeztem, hogy akár a csere, akár a visszafizetés, amiket ő javasolt, mit is jelent - de csak annyit válaszolt, hogy várjuk meg az eredményeket és a Dell központ válaszát.
Lehet, hogy tényleg a legokosabb lenne várnom csendben a Dell végső megoldására - de egyrészt két hónap után már nagyon esz a fene (a munkaszezonomnak ez a legsűrűbb időszaka!!!), másrészt meg szeretnék előre felkészülni, hogy milyen lehetőségek lehetnek, és milyen további mozgásterem van, ha számomra nem teljesen megnyugtató a megoldás.
Ez a másik oldalról annyira felháborító fogyasztói hozzáállás???
Új hozzászólás Aktív témák
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Sorozatok
- GoPro Topic
- Kerékpársportok
- Revolut
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- TCL LCD és LED TV-k
- Mobil flották
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Fujitsu Lifebook S752, 14" HD, I3-2348M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A532, 15,6" HD, I5-3230M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A530, 15,6 HD, I3-380M CPU, 4GB RAM, 250GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6320, 13,3" HD, I5-2540M CPU, 8GB RAM, 256GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs