Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gazpityu

    csendes tag

    válasz Kari1 #31105 üzenetére

    most végül mi van a Dell-el, pl rákérdeztél-e arra hogy ha ennyiszer volt alkatrész cserélve akkor mit ajánlanak? (Mert Oké hogy írod hogy volt ez-az cserélve de azt pl már nem mondod hogy ezután mit javasolt a Dell csak azt hogy elhúzódik az ügy...

    Egyrészt azt mondta a Dell, hogy az eddigi javítások - hiába volt 5 alkatrészcsere és 1 teljes driverfrissítés - valamilyen szempont miatt nekik csak 2 javításnak számít. Lehet, hogy tényleg csekélyértelmű medvebocs vagyok, de nem is értettem, hogy ha ugyanazt az alkatrészt kétszer vagy háromszor cserélik, az miért számít csak egy javításnak - de ez valószínűleg nem is logikai, hanem jogi, szabályzatbeli kérdés.

    Másrészt küldtek egy hete egy listát, hogy miket próbáljak még meg én vagy a szerviz. A szerviz erre azt mondta, hogy a többségét a listának már megnézték - a hiányzókat meg mára fejezték be, és ma reggel ment a válasz a Dell-be.

    Amikor utoljára beszéltem a Dell ügyfélszolgálatos hölggyel, kérdeztem, hogy akár a csere, akár a visszafizetés, amiket ő javasolt, mit is jelent - de csak annyit válaszolt, hogy várjuk meg az eredményeket és a Dell központ válaszát.

    Lehet, hogy tényleg a legokosabb lenne várnom csendben a Dell végső megoldására - de egyrészt két hónap után már nagyon esz a fene (a munkaszezonomnak ez a legsűrűbb időszaka!!!), másrészt meg szeretnék előre felkészülni, hogy milyen lehetőségek lehetnek, és milyen további mozgásterem van, ha számomra nem teljesen megnyugtató a megoldás.

    Ez a másik oldalról annyira felháborító fogyasztói hozzáállás???

Új hozzászólás Aktív témák