Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gazpityu

    csendes tag

    válasz SzaboZE #31054 üzenetére

    Sanos én tényleg teljesen laikus vagyok. A magam józan paraszti eszével én is két dologra tudok már csak gondolni:

    1. a RAM-okban nem lehet valami olyan pici hiba, ami a 8 gb-on belül csak ritkán jelenik meg? Mondjuk amikor éppen oda írja a gép a drivernek valami alkalmazását, elemét? (bocsánat, ha teljesen hülye a kérdés - az én szakterületeimen mindenki más szokott hülyeségeket kérdezni...) Magukat a RAM-okat persze tesztelte a szerviz is, meg az Fn+Bekapcsolás gombnál futtatható öntesztben a RAM-ra vonatkozó tesztet én is vagy 8-10-szer lefuttattam, de mégiscsak majdnem az egyetlen dolog, ami még nem volt cserélve, az a RAM...
    Mondjuk az ellene szól a RAM-hibának, hogy a 2. alaplapcsere óta jelentpsen kevesebbszer jelenik meg a hiba. Vagy ennek azonos RAM esetén is lehet magyarázata?

    2. én is valami szoftver-összeférhetetlenségre gyanakodtam még. Hogy mondjuk valamelyik driver ütközik valamelyik programommal. De a gépen szinte semmi nincs: a gyári Win7 Prof 64 bit mellett Explorer (korábban azt hiszem, a 9-es volt, de az első alaplapcsere és a driverfrissítés után már a 10-es van fenn), 2010 PROF. plusz 64 bit-es Office, Adobe Reader, meg a legalapvetőbb, netezéshez szükséges szoftverek (Flash player, stb). Meg a Java, mert van egy PLC-nk, aminek a távmenedzseléséhez az is kell. Ja, és a Norton 360 - most éppen 30 napos próbaverzióban, mert az eredeti licenszemet nem tudtam (mondjuk, amíg nem tudom, hogy mi lesz ezzel a géppel, addig most nem is akarom) visszaszerezni.

    "Próbáltad egy live oprendszerrel használni?"
    Ezt ajánlottad a múltkor, de én magam nem csináltam még ilyet, és nem is biztos, hogy tudnék. Időm mindenesetre nem volt rá. A szerviznek mondtam, hogy ezt vetettétek fel - majd megkérdezem, hogy ők próbálták-e. Ha ők sem próbálták, a szoftveres kollégámat majd megkérem, hogy próbálja meg.