Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzaboZE

    addikt

    válasz alabaj #651 üzenetére

    Tisztázzuk ezt a ''munkadíj''-at is. Ha a HUMANsofthoz egy nem a HS által értékesített vagy nem HS garanciát élvező gép kerül, akkor alapesetben a HS az alkatrészeket ingyenesen a delles világgarancia keretén belül biztosítja. Az ügyintézési díjat kell fizetni csupán, ami minden esetben fixen az aktuális óradíj 1 órára (jelenleg 9500+áfa). Ez a garancia ügyintézése során felmerülő költségeket hivatott fedezni, mint pl a rossz alkatrész postázása a dellnek, a jó alkatrész berendelése, raktározása és a tulajdonképpeni munkavégzés stb). Sokan nem értik miért kell fizetni egy ''garanciális'' gép javításáért. Azért, mert a HUMANsoft egy magyarországi cég, egy DELL gépek értékesítésével foglalkozó magáncég és nem DELL leányvállalat. Ezen ok miatt költségei merülnek fel a garanciális ügyintézés során. Magyarországon jelenleg a DELL nem rendelkezik saját tulajdonú szervízzel. Ezért hát a külföldön vásárolt gépekre minden hazai dellel foglalkozó szervízben a világgarancia némi pénzbe is kerül. A magyarországon hivatalos forgalomban vásárolt gépek mindegyike a hivatalos jogszabályok szerint teljeskörű garanciát élvez. Ha valaki arra hivatkozik, hogy majd a HS-ben adnak garanciát és kiderül, hogy ez valójában csak világgarancia keretében teljesíthető, akkor joggal visszamehet a kereskedőhöz, hiszen a fogyasztó megtévesztése történt. HS garanciát azért érdemes választani, mert teljesíti a cég a delles NBD (next business day) követelményt, amely gyakorlatilag azt jelenti, hogy a hibabejelentéstől számított egy napon belül a cég megjelenik a helyszínen és a hibát az esetek elenyészően kis részétől eltekintve elhárítja. Szóval ha valaki drágának találja a HS árakat, akkor ezt is vegye számításba!

    SzaboZE

    Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

Új hozzászólás Aktív témák