- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- iPhone topik
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzaboZE
addikt
Tisztázzuk ezt a ''munkadíj''-at is. Ha a HUMANsofthoz egy nem a HS által értékesített vagy nem HS garanciát élvező gép kerül, akkor alapesetben a HS az alkatrészeket ingyenesen a delles világgarancia keretén belül biztosítja. Az ügyintézési díjat kell fizetni csupán, ami minden esetben fixen az aktuális óradíj 1 órára (jelenleg 9500+áfa). Ez a garancia ügyintézése során felmerülő költségeket hivatott fedezni, mint pl a rossz alkatrész postázása a dellnek, a jó alkatrész berendelése, raktározása és a tulajdonképpeni munkavégzés stb). Sokan nem értik miért kell fizetni egy ''garanciális'' gép javításáért. Azért, mert a HUMANsoft egy magyarországi cég, egy DELL gépek értékesítésével foglalkozó magáncég és nem DELL leányvállalat. Ezen ok miatt költségei merülnek fel a garanciális ügyintézés során. Magyarországon jelenleg a DELL nem rendelkezik saját tulajdonú szervízzel. Ezért hát a külföldön vásárolt gépekre minden hazai dellel foglalkozó szervízben a világgarancia némi pénzbe is kerül. A magyarországon hivatalos forgalomban vásárolt gépek mindegyike a hivatalos jogszabályok szerint teljeskörű garanciát élvez. Ha valaki arra hivatkozik, hogy majd a HS-ben adnak garanciát és kiderül, hogy ez valójában csak világgarancia keretében teljesíthető, akkor joggal visszamehet a kereskedőhöz, hiszen a fogyasztó megtévesztése történt. HS garanciát azért érdemes választani, mert teljesíti a cég a delles NBD (next business day) követelményt, amely gyakorlatilag azt jelenti, hogy a hibabejelentéstől számított egy napon belül a cég megjelenik a helyszínen és a hibát az esetek elenyészően kis részétől eltekintve elhárítja. Szóval ha valaki drágának találja a HS árakat, akkor ezt is vegye számításba!
SzaboZEHa nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- BIOS topic
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- TCL LCD és LED TV-k
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Videós, mozgóképes topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Microsoft Office és Office 365 topic
- További aktív témák...
- HP 255 G3 bontás ON
- Lenovo Legion 5 15ARH05H bontás ON
- Új állapotú Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,16GB RAM,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,SSD, jó ak
- Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,512GB SSD,7 óra akku
- Asus játékra is,15,6 FullHd,Ryzen 3 3200u(3,5Ghz),RX Vega 3 2GB VGA,12GB DDR4 RAM,SSD, szép állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs