Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fateless

    veterán

    Sziasztok

    Egy Dell Latitude E7270-es laptopom van, magánszemélytől vásároltam, korábban át lett regisztrálva a nevemre a Dell Support-nál.
    A kijelző nemrég elég laza lett, úgy 3 cm-es holtjátéka lett és eléggé lötyögössé vált viszonylag rövid időn belül. Emellett kicsit kattog is, ahogy mozog. Ráadásul nemrég egy felnyitás közben még az alap váz is reccsent egyet és egy kis, kb 1-1,5cm-es pis repedés is megjelent az alap vázon (fogalmam sincs, mi lehet a zsanérral, hogy még ezt is el tudta repeszteni)

    Kerestem a dell honlapján, hogy hol kell jelezni a garanciális javítási igényt a zsanérra, de csak carry in helyet találtam.
    Van valakinek ötlete, infója, hol és kivel kell felvenni a kapcsolatot (Onsite Service After Remote Diagnosis fajta garancia van a géphez, Pápán lakok, de sokat utazok, így a győri, veszprémi vagy egyéb helyre való beszállítás majd elhozatal nem igazán működik)

    Szóval valakinek infó?

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

Új hozzászólás Aktív témák