Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz MageRG #8536 üzenetére

    Köszi!

    Iudex Gundyr azért első próbálkozásra lecsapott, amikor már csak kb. 1 cm-es hp csíkja volt. Amikor átalakult, akkor kicsit hátrébb húzódtam, hogy lássam, mit tud, vesztemre pont a lépcsőre visszafelé, és onnantól folyamatosan ott kellett lébecolnom, míg a kamera megnem ölt :O :D (A szűk helyen gyakorlatilag nem láttam semmit, mert mindent betakart a boss teste. Így persze, pont akkor akartam estust kortyintani, amikor valamivel - azt sem láttam, mivel - megütött.)
    Másodikra már figyeltem, hogy a tágasabb aréna részen maradjak, és úgy easy peasy volt a koma. (Azért lovag formában egyszer-kétszer elkaszált a szálfegyverével, mert ennyire rövid idő alatt még nem tapasztaltam ki, hogy mikor üt duplát némi rövid intermezzóval.)

    A játék amúgy gyönyörű: a havas hegyes háttér mintha valami festmény lenne; a zene/hangatások tökéletesek; a harcok tempója is szerintem pont nagyon eltalált. (Oké, ez még a tutorial hely volt, de azért érzékelni, hogy milyen az ütemezés/tempó.)

    Egyetlen negatívum eddig: azért az ugrásnak itt sem sikerült (még) normális dedikált gombot adni. (Ez a left stick benyomása sprint közben eléggé "szuboptimális").

    Jó pont, hogy ránézésre - ellentétben a DS1-gyel - itt már kovács is lesz a hubban, úgyhogy nem kell talán annyit ide-oda utazgatni, ha akar valamit az ember.

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz MageRG #8536 üzenetére

    Meg is lett a claymore, köszi!
    Egyből kézreáll, tökéletes, bár érdekes, mert egy kézben tartva (egyelőre) alig sebez kevesebbet, viszont sokkal gyorsabban lehet suhogtatni vele, mint két kézben tartva. (Gyanítom, utóbbi formában azért komolyabb a poise dam, amit kioszt.)
    Ami nagyon tetszik még: DS1-ben, ha két marokra fogtad, a heavy attackja elég ergya volt (nagyon kicsi hatótávval kaszált egyet keresztbe), itt viszont már így is előre döf ki messzire (hasonlóan az egykezes heavy attackhoz). Máskülönben ugyanaz a moveset, mint DS1-ben volt. (Leszámítva a weapon skillt, ami valószínűleg brutál poise sebzést osztogathat, de nem hiszem, hogy túl gyakran rákényszerülnék majd a használatára.)
    Az első útba akadó Lothric Knight-ot egy lendülettel szét is csaptam vele, még csak meg se kellett torpannom. (A default battle axe is elég szépeket csapott, de ott nem tetszett annyira a move set, és egy Lothric Knightot is két etapban lehetett csak szétcsapni vele (közben kivárva, míg a lovag kombózik egyet, majd amikor "nyílik az ablak", akkor rátolva a következő támadássorozatot.)
    De a deep battle axe-os mimic is simán lement vele (tetszik, hogy a lánc állásáról még mindig felismerhető a "trükkös láda"), meg sem tudott ütni.

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák