- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
ma Elkezdtek frissülni a Xiaomi új felületére a Redmi K40-ek, ámde Android 13 alapon megy a dolog.
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
No, mivel senki nem posztolta még:
Dark Souls: ArchtronesAz Archtrones egy nagyon ambiciózus DS3 mod, ami teljesen új történetet mutat be: új pályákkal, ellenfelekkel, NPC hangokkal. Igen, a VA is elég jó.
Egyelőre csak a demót lehet kipróbálni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
addikt
Sziasztok,
Tudtok megbizhato helyet ahonnan megtudnam venni a "Dark Souls: Prepare to Die Edition" jatekot PS3-ra, EU-s kiadast, lehetoleg nem a piros keretes Essentials verziot?
-
MageRG
addikt
válasz nanamii_o #8502 üzenetére
Rövid élménybeszámoló:
Nagyon Demon's Souls-os a felépítése, vagyis több "világ" van, és bármelyikben kezdhetsz (de ajánlott a középsőt választani).
Vannak új mechanikák: guard counter - ha jó időben blokkolsz, akkor egy R2-val azonnal visszatámadhatsz. Illetve azt láttam, hogy bizonyos fegyverekkel tudsz ugyanúgy felemelt pajzs mellett szurkálni, mint az eredeti DS3-ban a rapier-rel.
A védekezés is kicsit mintha erősebb lenne.
Később lehet egy "apothecary flask"-ed, amiben plusz varázsital lehet (nem csak gyógyításra). Ebbe gyűjtögetni kell a hozzávalókat, nem töltődik fel automatice mint az estus.
Rengeteg új dialógust vettek fel, nem is tudom hogy voltak erre képesek. Az ellenfelek is eléggé át lettek tervezve, soknak új movesetje is van.
Összességében majdhogy egy új játék (persze azért látszik, hogy a DS1-3 + Sekiro + Bloodborne-ból van összelegózva.) Nem tudom hogy vannak-e egyedi textúrák benne, de mintha lennének.
Eddig 3 bosszal találkoztam, mind brutál kemények (vagy én vagyok béna). Egyet sikerült leverni, miután feltápoltam magam."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
-
_drk
őstag
Streamet néztem belőle, de nekem az jött le hogy nem nagyon van meg a balansz, vagy alapból egy rohadt nehéz játékot akartak csinálni.
Hardcore csávó is megkínlódott vele, későbbi Bossok is alig adnak soul-t. Jó pár területet bejárva is csak sima smithing stone volt.
Nekem már ez a lehetetlen kategória. -
_drk
őstag
De ugye az csak +3. Nagyobbat fel se vett.
A középső terület után még chatedral volt játszható, de ott is olyan erőszak volt hogy fájt nézni .
Meg a Bossok is túl vannak tolva egy kicsit szerintem.
Ez tényleg a nagyon hardcore játékosoknak lett kitalálva, vagy csak a demo ilyen. -
Lien
tag
10 év után, mert újra kellett kezdenem de végigvittem a Dark Souls 2 vanillát. Nem tudtam, hogy a főboss ellen küzdök, hívtam segítőt és végigvittem, kicsit szomorúvá tett. Sok dolgot utólag csináltam meg, mint a memóriák és Vendrick kinyírása. DLC-m nincs, kicsit drágának tartom a három darabot.
Közben tegnap a Dark Souls 3-t a két DLC-vel első karakteremmel (aminek fél mentése veszett csak el) de azt is végigvittem. Ma kezdtem egy új karaktert is, mert a lila covenant nem volt meg egyáltalán illetve még van 1-2 achievement ami nincs meg, ezt nem tudom mennyire fogom megcsinálni, lehet a fő karakterem NG+ ában egyszer (vagy soha). -
MageRG
addikt
Nekem sikerült +4-ig fejleszteni, mert egy ponton lehet limitált large shard-ot venni.
No, de találkoztam a következő bosszal. A stamina fogalmát nem ismeri, és úgy elvert, hogy lefagyott a játék.
Utána nem tudtam többször betölteni azt a karaktert."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
őstag
Szintén zenész.
Go Gunners!
-
persil
nagyúr
Sracok a souls 3-ben valaki hozzam tudna vagni xboxon egy demon's fist-et, ha nagyon szepen megkerem?
Reflexbol megettem annak a baromnak a lelket.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
aktív tag
Jobb később, mint soha jeligére...
Az Elden Ring, mint első soulslike játékom teljesítése (és közben a játéktudásbeli és ügyességi alapok elsajátítása) után belevágtam a Dark Souls sorozatba: a Dark Souls Remastereddel kezdtem.
Egyelőre nagyon tetszik a játék! (Blighttown alatti mocsarat jártam be utoljára, és most megyek majd az ottani nagy fényes kapuhoz - nyilván boss lesz ott) Szoknom kellett, hogy az Elden Ringhez képest lassabb: lassabban dodge-ol a karakter, lassabban üt, és sajnos lassabban issza az Estus flask tartalmát is, de ezt leszámítva abszolút ismerősnek tűnik minden az ER után.
Nyilván "fordítva ülök a lovon", hiszen az ER-rel kezdtem, és ugrottam vissza a majdnem kezdethez, de döbbenet, hogy mi minden megvolt már a DS1-ben is, amit a jelek szerint kicsit modernizálva, de csont nélkül emeltek át az ER-be. (A fáklyás hollow ellenfelektől kezdve a baziliszkuszokon át több ellenségtípus, fegyver mozdulatsorok stb. stb.)
A játék egyelőre - összességében - könnyebbnek érződik, mint az ER volt. Az eddigi bossok (tutorial demon, taurus demon, bell gargoyles, capra demon, gaping dragon) legalábbis elég könnyűek voltak. (A tutorial és a taurus elsőre lement, a gaping is lement volna elsőre, mert pillanatok alatt kiismerhető volt, csak hát a kamera és a hitbox párosa... A Capra másodikra meglett (igaz, hajszál híja volt, hogy megúsztam), míg a legtöbbet - öt nekifutás - a gargoyle duóval szórakoztam. Őket is hamar kiismertem, kb. harmadikra már úgy mentem, hogy most már biztosan meglesznek, de valami mindig közbejött, így végül ötödjére sikeredett csak.)
A legnagyobb ellenség a kamera volt a játékban néhány bossnál! Illetve egy-két helyen irdatlan pocsék volt a hitbox. Én alabárddal megyek egyelőre (keskeny helyeken a messzire elérő döfködés elég bejövős ezzel a fegyverrel), és a gaping dragonnál egyszerűen nem hittem a szememnek, annyira gány volt a hitbox. (Volt, hogy ugyanonnan ugyanoda az egyik szúrás talált, a másik már a levegőt érte, hiába tűnt el a karakterem karja könyékig a sárkány testében).
Itt inkább úgy érzem egyelőre, hogy nem a bossok adják az igazi kihívást, hanem a hozzájuk vezető út a mindenféle megbúvó, szar-szemét helyekről előbukkanó ellenfelekkel és ezek kombóival, no meg az "environmenttel". Főleg Blighttown (alias Degetz falva) felső része volt az, ahol egyszer-kétszer elkáromkodtam magam rendesen, amikor már X. alkalommal dodge-oltam a halálba. De volt olyan rész (ahol egy nagy barbár és egy ghoul van egymás mellett egy barlangszerű részhez átvezető fordulónál), ahol ha megfordultam, hogy kicsaljam a barbárt, és szaladtam visszafelé, az egyik vízszintes! (nem mozgó jellegű) pallóról vagy háromszor egymás után lecsúszott bal felé a karakterem (érted, vízszintes felületen bal felé elkezdett csúszni!), persze a halálba... És persze a köpőcsöves gennyládák - de legalább azok nem termelődtek újra. Esküszöm, ez a mérgező mocsár Blighttown alatt egy laza, pihentető kiruccanás (a szúnyogok mondjuk genyók, és náluk fura még a hitbox, ha döfni akarsz a fegyverrel) a függőhidas ghoultanya után.Sok van még hátra persze a játékból. (Offline tolom egyébként. Illetve hollowed formában, így a summonok nem nagyon játszanak be.) Ha végigvittem, jön majd a DS3. (Ahol meg vissza kell szoknom a kicsit gyorsabb tempóra, ahogy néztem. Lehet, ezzel kellett volna kezdenem az ER után, de most már mindegy.)
Érződik, hogy régi a játék, a kezelés helyenként kicsit nehézkesebb (az ugrás pl. elég ergyán lett megoldva kezelésügyileg, illetve figyelnem kell, mert stick előre + alaptámadásnál ugye sokszor pajzsra rúgna a karakterem fegyverrel ütés helyett), de egyáltalán nem érzem avíttasnak, sőt, abszolút élvezetes! Az pedig már most látszik a mindenféle shortcutok, firelink shrine-hoz visszavezető rejtekutak stb. kapcsán, hogy milyen baromi jól összerakták a "térképet"!
Endure. In enduring, grow strong.
-
őstag
válasz Kai_Rong #8519 üzenetére
Azt nekem jobban szokni kellett, mint a többit. De kétségtelen, hogy élveztem azt is. Nálam ER, DS3, DS1, DS2, Sekiro(erről mondjuk lepattantam elsőre) DES (ezt nyomom épp, a mocskos swamp os sorrow van épp porondon) az eddigi sorrend. Az ER kiegig még le kellene nyomnom a Bloodborne-t is.
Go Gunners!
-
Gothmog
aktív tag
válasz Kai_Rong #8519 üzenetére
Előbb-utóbb valószínűleg játszom majd a DS2-vel is, de netes véleményeket olvasva úgy döntöttem, hogy most az a legkevésbé fontos, és a "felhőtlen élmény" érdekében a DS1 és DS3 prioritást élveznek. Emiatt meg sincs még a DS2 (de wishlisten tartom azért Steamen a Scholar verzióját).
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Meggyőztetek (igaz, amúgy is terveztem a beszerzését/végigjátszását, csak nem prioritásként), de akkor is a DS3-mal folytatom majd a DS1 után, mert igazából az izgatja legjobban a fantáziámat (csak mindenképpen az első résszel akartam kezdeni).
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #8518 üzenetére
Jelentem, végigvittem.
Az Elden Ringhez képest határozottan könnyebbnek éreztem. Pontosabban, úgy fogalmaznék, hogy a bossok itt meglehetősen könnyűek voltak, nem olyan "idegbetegek", mint az ER-ben némelyik. Ugyanakkor a bossokhoz eljutni itt egyértelműen nagyobb kihívást jelentett, bár egyáltalán nem vészeset. Inkább csak jobban oda kellett figyelni.
A játék jól öregedett, abszolút élvezhető ma is (első találkozásra, nosztalgia faktor nélkül is). Ugyanakkor nem olyan "fluid", mint mondjuk az ER, érezhetően döcögősebb még itt-ott a játékmechanika.
A "tetszett" kategóriás dolgokból a pályadizájnt emelném ki: változatosak és kidolgozottak a helyszínek, ötletesek a shorcutok, és nagyon babán megoldották, ahogy a különböző helyszínek ide-oda átjárást biztosítanak egymás között. Így néha meglepő(en ismerős) helyeken lehet kibukkanni látszólag teljes más helyszíneken kalandozva.
A "nem tetszett" kategóriából a - bármilyen fura esetleg - bossokat hoznám fel.
1. volt néhány jó és élvezetes harc/remek boss (pl. a DLC bossai: Artorias, Kalameet, Manus; míg az alapjátékból Quelaag akivel a legtöbbet szívtam mellesleg, illetve valószínűleg ide jöhetett volna a Pufi/Girnyó duó is, ha nem summonnal esek nekik - egyedül náluk hívtam be phantomot, ott is csak kíváncsiságból, mert hallottam, hogy durva a duó, és gondoltam, ha van segítő, akkor legalább addig van egy kis nyugtom, hogy megfigyelhessem a két ellenfél mozgását/támadásait; na ehhez képest Solaire brutálisan jól bírta/lefoglalta az egyiket, így meg röhejesen könnyed gyerekjáték lett a harc)
2. ugyanakkor a bossfightok közül sok röhejesen könnyű volt, mintha valami falábú szerencsétlent toltak volna be, hogy helyettesítse a hasmenéssel valahová elszaladt valódi bosst (pl. Pindle, Nito, Seath, a négy király az Abyssban, sőt a legvégén Lord Gwyn is)
3. azután voltak, amik nagyon könnyűek voltak, mert pofonegyszerű "mechanikára" épültek, és ezt a mechanikát kb. az első fél-egy percben le lehetett venni a harcból (pl. Gaping dragon, Taurus demon, Iron golem vagy a Butterfly)
4. és végül voltak azok a bossok akik egyszerűen kibeb*szott idegesítőek voltak (nem feltétlenül nehezek, hanem idegesítőek): ilyen volt Demon Ruinsnál az a centipede demon vagy mi, ami alig akart kijönni a lávából, hogy ütni is tudjam, ilyen volt a két hidra (az Ash Lake hidrát ott is hagytam a p*csába, majd utólag olvastam, hogy nem is kell az összes fejét levágni, és ha egyet még kivárok, már megdöglött volna...), és ilyen volt minden idők egyik legidiótább bossfightja, a Bed of Chaos! Itt emlékeztem egy régi videóból, hogy mekkora szívás ha "normálisan" akarod megölni, így az ajánlott cheese-eléshez folyamodtam (kiütni az egyik oldalt, majd kilépés; másik oldalt, majd újra kilépés, végül rámenni a közepére; így persze ez is pofon egyszerű volt).
Most nem is tudom hirtelen, hogy melyik volt az utolsó boss a játékban, akinek egynél többször kellett nekifutnom... (oké, mostbeugrott, hogy a Bed of Chaosnál haltam egyszer, mert beszakadt alattam a padlózat... de ezt megelőzően valahol Anor Londo előtt lehetett az utolsó olyan boss, aki nem ment le elsőre.)
Amit azért a bossok javára írok, hogy némi ismétlés mellett (pl. asylum demon még kétszer jött elő különféle neveken, némileg felturbózva), de próbáltak azért változatos képességeket/trükköket adni nekik. De itt azért éreztem, hogy ez még a "hőskorszak", nincs annyira kiforrva minden.Oké, a bossos rész kicsit hossza lett fanyalgó, úgyhogy - a rend kedvéért - kihangsúlyoznám, hogy alapvetően igen élveztem a végigjátszást, remek játék a DS Remastered, még ha érezni is, hogy ez egy korai munka, és később azért csiszolgatták már a formulát.
A játékban különben warriort indítottam. Long sword (két kézre fogva), majd Undead Parishtól Halberd, majd a Claymore-t megszerezve onnantól ez a kard (szintén többnyire két kézben). Utóbbit húztam fel a maxra is.
Páncélként Havel vértezetében voltam javarészt (Anor Londo után), onnantól persze, hogy 50%-os equip load alatt meg tudtam oldani a dolgot. Gyűrűnek Havel gyűrű, illetve a HP/stamina/loading növelő csecsebecse. Ha muszáj volt gyűrűt cserélnem (pl. a lávás résznél), akkor Havel gyűrűje került addig le. Ebben a páncélban egyébként elég sok mindent arccal is simán le tudtam venni. "Csupaszon" rohangálva nyilván nehezebb lett volna minden.
Nem is tudom pontosan: talán 93-94. szintűként mentem be Gwynhez a végén.
Most kis pihenés, majd következik a DS3. Mindenhol azt olvasom, hogy ez a sorozat csúcsa, az ER is néhány tekintetben visszalépés hozzá képest, így kíváncsian várom!
Azt még nem tudom, hogy valami dex vagy quality buildes karaktert csináljak-e majd benne, de úgyis megálmodom még időben. (Annyi biztos, hogy az ER és a DS Remastered végigjátszásomhoz híven itt is totálisan "no magic/no miracles" etc. lesz a karakter. Csak puszta acél...)
Persze valamikor a DS2 is sorra kerül majd.Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #8528 üzenetére
MageRG és Phoenix: köszi!
Azt nem írtam, de a játékban a legveszélyesebb dolog a gravitáció volt (Blighttown, Crystal Cave, Anor Londo tetőgerendázat, Royal wood az alattomos szakadék részekkel pl.), míg a legkeményebb ellenfél a kamera
Amúgy viccet félretéve: szuper játék volt, tényleg! (A DS3 éppen 2 perce települt fel a gépemre.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
ER után fogtam bele a DS1-be... Írtam is, azt hiszem itt a fórumon, hogy lehet, a 3. résszel kellett volna kezdenem, mert az ER után kellett kis idő, míg megszoktam a DS1 "késleltetettségét", és idő lesz majd visszaszokni a 3. rész gyorsabb pörgősségéhez. De van egy olyan gyanúm, hogy a bevezető pálya/tutorial boss nagyjából elég lesz hozzá. (Igazából hamar ment a DS1-ben is: mire a Taurus demonhoz értem, már átvettem a nyugdíjasabb tempót.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #8532 üzenetére
Nem lesz ezzel gond: csak próbaképpen indítottam egy warriort, két kézre fogva a csatabárdot (mert pajzssal nem bohóckodunk a jelszó már az ER karakterem óta!), és a tutorial legelején "fordulj vissza" feliratnál tovább mentem, mert miért ne, ez csak próbakarakter! Nem sajnáljuk, ha elkenik a száját, nem ijedünk meg! A jelek szerint még benne van a kezemben a "bugi" a mai DS1 finálé (DLC tartalom + Gwyn letolása) után, mert elsőre lenyomtam azt a kristályos akármi gyíkot, aki ott héderelt a kanyon végében (Igaz, elment a három estus, és annyi hp maradt mindössze, hogy ha valaki csúnyán rám néz, már attól meghalok.) És nem volt gond a "sebességgel" sem. (Nekem valahogy amúgy is jobban fekszik a jelek szerint, amikor gyorsan kell reagálni, és nincs "késleltetés".)
Holnap megnézek egy mercenaryt is, mert izgat az a duál penge (csak akkor már négy gomb lesz a támadásokra vszg., én meg akkor tudok jól koncentrálni, ha nem kell polipot játszanom), azután eldöntöm, hogy ez lesz-e vagy maradok a harcosnál. (A knight sem lehet rossz, ha no magic fegyveres figurát gyártanék, de valahogy uncsin genericnek éreztem rápillantva.)
Mercenaryval nyilván egy dexes, a warriorrel meg egy quality build felé kacsintgatnék. (Oké, tudom, bárkiből lehet bármi, de szeretek már az elején úgy választani, hogy az adjon egy irányt.) De vszg. rálesek azért egy-két oldalra előtte, hogy lássam, kb. milyen irányba érdemes fejleszteni a karaktert: pl. az is lehet, hogy valami str build lesz majd a vége.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Persze, végignéztem az induló karaktertípusokat, és láttam, hogy a lovagnál elég egyenletes a str/dex eloszlás, nem is rossz értékekkel, de ez egy szubjektív dolog nálam: nem szimpatikus most valamiért. Ne kérdezd, nem tudom megmagyarázni.
Warrior lesz egyébként. (Mercenarynál bejött amit gondoltam: dual wieldben négyféle támadás, négy gombon - számomra zavaró változatosság Pedig a gyorsasága és pörgőssége nagyon tetszik. Vele egyébként csak fele hp-ra tudtam lefaragni a jégkristályos gyíkot mielőtt az lecsapott volna. Igaz, a warrior kibírt két pofont állva még éppen), a mercenary a másodiknál már feküdt.)
Azután majd eldöntöm, hogy tiszta str vagy inkább quality irányba vigyem-e el a warriort. De szerintem valami nem ultranagy kétkezes kard lesz majd a megoldás most is; olyan, ami azért nem is tetű lassú, és használható/kellően verzatilis a move setje. Kb. mint a Claymore volt a DS1-ben. (Talán itt is claymore lesz... majd meglátom. Kicsit olvasgatok, hogy ne totál vakon menjek bele, de csak pár alapdologra szűrve, mert azért nem is akarom szétspoilerezni magam előtt a játékot, hogy maradjon meg a felfedezés élménye is.)Apropó, itt is megvan az str és dex 40 körüli soft cap, illetve ha két kézre fogom a fegyvert, akkor másfélszeres str szorzó van-e itt is, és így 27-28 fölötti erő ilyenkor már csak csekély mértékben emeli a scalinges értéket?
Endure. In enduring, grow strong.
-
MageRG
addikt
válasz Gothmog #8535 üzenetére
A claymore tökéletes választás. Talán nem spoilerezek nagyot ha azt mondom: hamar meg lehet találni.
Alapból quality fegyver, de infuseolhatod más scalingre is. Az ajánlott a refined v. a heavy.A STR úgy működik mint a DS1-ben.
A DEX-nél viszont bizonyos fegyvereknél van egy újabb nagy ugrás kb. 65 és 80 között."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Gothmog
aktív tag
Köszi!
Iudex Gundyr azért első próbálkozásra lecsapott, amikor már csak kb. 1 cm-es hp csíkja volt. Amikor átalakult, akkor kicsit hátrébb húzódtam, hogy lássam, mit tud, vesztemre pont a lépcsőre visszafelé, és onnantól folyamatosan ott kellett lébecolnom, míg a kamera megnem ölt (A szűk helyen gyakorlatilag nem láttam semmit, mert mindent betakart a boss teste. Így persze, pont akkor akartam estust kortyintani, amikor valamivel - azt sem láttam, mivel - megütött.)
Másodikra már figyeltem, hogy a tágasabb aréna részen maradjak, és úgy easy peasy volt a koma. (Azért lovag formában egyszer-kétszer elkaszált a szálfegyverével, mert ennyire rövid idő alatt még nem tapasztaltam ki, hogy mikor üt duplát némi rövid intermezzóval.)A játék amúgy gyönyörű: a havas hegyes háttér mintha valami festmény lenne; a zene/hangatások tökéletesek; a harcok tempója is szerintem pont nagyon eltalált. (Oké, ez még a tutorial hely volt, de azért érzékelni, hogy milyen az ütemezés/tempó.)
Egyetlen negatívum eddig: azért az ugrásnak itt sem sikerült (még) normális dedikált gombot adni. (Ez a left stick benyomása sprint közben eléggé "szuboptimális").
Jó pont, hogy ránézésre - ellentétben a DS1-gyel - itt már kovács is lesz a hubban, úgyhogy nem kell talán annyit ide-oda utazgatni, ha akar valamit az ember.
Endure. In enduring, grow strong.
-
persil
nagyúr
válasz Gothmog #8537 üzenetére
"Egyetlen negatívum eddig: azért az ugrásnak itt sem sikerült (még) normális dedikált gombot adni. (Ez a left stick benyomása sprint közben eléggé "szuboptimális")."
Cserebe egy-ket felveheto vackon, meg nehany lyukon kovul kb. sosem kell ugrani. Egyebkent allitsd at a dodge-re(sajna csak a ketto kozott lehet valtogatni), sokkal kenyelmesebb, mint a stick-et benyomni.(Mondjuk en eleve nem szeretem az analogokat benyomkodni)
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
aktív tag
Köszi a tippet, de szerintem hagyom defaulton, mert eddig tényleg nem sokszor (konkrétan egyszer) volt rá szükség.
Amúgy van humorérzéke a fejlesztőnek: megint tűzokádó sárkány, megint egy várban, megint megsemmisíti az ellenséges hollow csoportot (is), és megint vszg. lődözgetni kéne végeláthatatlanul...
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Meg is lett a claymore, köszi!
Egyből kézreáll, tökéletes, bár érdekes, mert egy kézben tartva (egyelőre) alig sebez kevesebbet, viszont sokkal gyorsabban lehet suhogtatni vele, mint két kézben tartva. (Gyanítom, utóbbi formában azért komolyabb a poise dam, amit kioszt.)
Ami nagyon tetszik még: DS1-ben, ha két marokra fogtad, a heavy attackja elég ergya volt (nagyon kicsi hatótávval kaszált egyet keresztbe), itt viszont már így is előre döf ki messzire (hasonlóan az egykezes heavy attackhoz). Máskülönben ugyanaz a moveset, mint DS1-ben volt. (Leszámítva a weapon skillt, ami valószínűleg brutál poise sebzést osztogathat, de nem hiszem, hogy túl gyakran rákényszerülnék majd a használatára.)
Az első útba akadó Lothric Knight-ot egy lendülettel szét is csaptam vele, még csak meg se kellett torpannom. (A default battle axe is elég szépeket csapott, de ott nem tetszett annyira a move set, és egy Lothric Knightot is két etapban lehetett csak szétcsapni vele (közben kivárva, míg a lovag kombózik egyet, majd amikor "nyílik az ablak", akkor rátolva a következő támadássorozatot.)
De a deep battle axe-os mimic is simán lement vele (tetszik, hogy a lánc állásáról még mindig felismerhető a "trükkös láda"), meg sem tudott ütni.Endure. In enduring, grow strong.
-
őstag
Go Gunners!
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7480 14" FHD IPS - i7 7600U / 8-16GB RAM / szép állapot - számla, 6 hó garancia
- Dell Latitude 7480 - i5 7300U / 8-16GB RAM / újszerű állapot - számla, 6 hó garancia
- GARANCIÁS DJI Mini SE eladó
- Asus ROG Strix G513IE laptop / RTX3050Ti GPU / 144Hz / Ryzen 7 4800H / 1tb SSD /16gb RAM 3200MHz
- 27" Eizo Flexscan EV2780 IPS LED Használt monitor 2év garancia MONITORCENTER
- Csere Gamer laptop-telefon LIAN LI ROG 011 XL DYNAMIC/r5 5600x/16gb/ msi b550/1.5tb ssd/3tb hdd
- Samsung Ultra/12/512/ Samsung vásárlás, 2024,01,27, februári aktiválás!
- Csere Gamer laptop/telefon LIAN LI ROG 011 XL DYNAMIC/r5 5600x/16gb/ msi b550/1.5tb ssd/3tb hdd
- Recipe for disaster Steam CD Kulcs
- APPLE iMac 24" Retina 4.5k M3 8C/10C 256 GB BONTATLAN, GARANCIA, MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest