Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    Igazából nem tudom mi lenne jó a sorozatnak... Ha a realitások talaján maradunk és elfogadjuk (mert el kell), hogy ugyanúgy szezonálisan kapjuk a tartalmakat, semmirevaló, ellenben drága mikrotranzakciókat próbálnak ránktukmálni legalább tehetnék egy leheletnyit árnyaltabban. Az MWII-vel átestek a ló túloldalára teljesen és úgy gondolom ez a MWIII lehet ténylegesen az az epizód ami innentől meghatározza a Call of Duty-t és az Activision gondolkodását. A BlackCell BP példának okáért egy mikrotranzakción belüli mikrotranzakció, amolyan... prémium verzióban, holott maga a BP és annak megvásárlása is az, mert nem kötelező szezonbérletről beszélünk mint a WoW esetében. Vagy ott vannak azok a P2W típusú bundle-ök, amikben pénzért tudsz olyan előnyöket venni amit a játékban lehetetlen megszerezni, mint pl.: amikor minden DMZ meccsett egy adott fizetős operátorral indítasz aki rendelkezik egy UAV-al, holott ingyenes operátorral (sőt a "nem prémium" de fizetős operátorral is) nem tudsz minden meccset automatikusan UAV-al kezdeni csak ha sikeren kimenekültél az előző körből és tudtál UAV-ot lootolni, de akkor is csak 1x esélyed van mert a killstreak nem stackelhető.

    Illúziója senkinek ne legyen, hogy a szezonális rendszer megváltozik, viszont úgy gondolom lehetne azt is jól csinálni de sajnos már most vannak arra utaló jelek, hogy ezt a mikrotranzakciós, P2W vonalat nem hogy elfelejtik, hanem még erősebb lesz mint előtte.

    Hogy lehetne jól csinálni:

    Az MW2019-ben minden szezonnak volt egy témája ami szervesen kapcsolódott az alapjátékhoz. Gondoljunk pl. a Season 2-re, aminek is az előzetesében Ghost Verdanskba látogatott és a Price-nak leadott jelentésében felhívta a figyelmet arra, hogy valami gond van ott mert mindenki lő mindenkire válogatás nélkül....és ki is jött a Verdansk Battle Royale. Ez mind olyan húzás ami generálja a hype-ot, némi lore-al tölti fel az egyébként repetitív de legalább izgalmas gameplay-t és ez a kis plusz kellene ahhoz, hogy egy élvezhető, az érdeklődést hosszútávon fenttartó játék legyen. Ezzel szemben vegyük pl. a MWII Season 4 előzetesét ami egy ilyen képregényszerű puffogtatás volt random operátorokkal, nulla köze van az alapjátékhoz.

    Fontos lenne az is, hogy a szezonális tartalmakat valami keretbe foglalja, legyen egy egységes témája ami mindenki számára könnyen érthető de mégis mélyítse a játékot. Persze amellett, hogy maga a kontent mennyisége is megfelelő legyen, tehát ne ez a teljesen átlátszó dripfeeding legyen mint a jelenlegi epizódnál. Az egész MWII-ről lejön, hogy egy szándékosan megvágott játék, hogy az MWIII-t legyen mivel feltölteni. Nem véletlen, hogy a ACT-BLIZ pénzügyi jelentései szerint az MWII az eddigi legdrágább COD mégha te ezt játékosként nem is érzékeled. Ennek az oka az, hogy a szokásos 70% körüli meló helyett tényleg megcsináltak egy úgy mondjuk...120%-ot, de ezt is elba..ltázták mert nem egybe kaptunk egy remekművet, hanem 60% MWII és 60% MWIII, tehát összeségében még szegényesebb mint a korábbi 70%... Ne vicceljünk már, a Vanguard majd 2x ennyi pályával és fegyverrel jött ki mint az MWII.

    Gyanakvásra okot adó jelek:

    Nos mint említettem azért bőven van arra is esély, hogy ezt a mikrotranzakció orientált modellt még pofátlanabb módon fogjuk az arcunkba kapni. Ennek talán legékesebb példája, hogy a perkek, ami alapvetően a játékban egy fizikailag non-ekzisztens dolog most hirtelen sisakká, kesztyűvé, mellvértté válik, ami akár tökéletes táptalaja lehet esetlegesen egy olyan rendszernek ahol valós pénzért tudsz olyan ruházatot venni ami a sima, ingyen vagy BP-ben szerzetthez képest valami + bufferrel van ellátva. Persze nem akarok még konteózni de bőven benne van ez is a pakliban.

    Magával a core gameplay-el kapcsolatban egyszerűen már nem tudok elvárásokat támasztani, részről-részre állítanak benne valamit ami miatt egyre lejjebb süllyed az egész játékélmény. Tudom itt a fórumon is sokan ellene vannak de én szívesen látnám a slide cancel visszatérését. Ha már az SBMM marad (márpedig marad) legalább egy ennyi kis kapaszkodónk legyen amivel feltudunk állítani saját magunk számára egy skillgap faktort. Csal az SBMM, szivat a játék ahol tud ez nyílvánvaló de a movement volt, vagyis pontosabban annak hatékony megtanulása az MW2019-ben az egyetlen amivel kitudtad játszani a rendszert. Akármilyen szop*ágon voltál pillanatnyilag ha mátrix szerűen kitudtál térni még azon golyók elől is ami a mellkasodra irányultak csak a rendszer úgy dönt, hogy mégis a fejedre regisztrálná a találatot, ha egyáltalán el sem talál, akkor azzal nem tud mit kezdeni még ez a démoni szoftver sem.

    Ami viszont kizárólag a Sledgehammer felelőssége és kétlem, hogy a kiadónak bármi beleszólása lenne az a grafika. Mint az összefoglalóban is írtam vannak iparági szivárogtatók akik szerint vizuálisan a játék inkább az MW2019-re hajaz ellenben ezzel a mesterséges, steril megvilágítással szemben ami az MWII-t jellemzi. Vannak olyan pletykák is, hogy visszatér ez a háború tépázta art design a patyolat márványkövek helyett. A leakelt képeken amin Scrapyard látható ezt talán el is hiszem, mivel valóban a bevilágítás és vizualitás sokkal inkább az MW2019-re hasonlít.

    Nem tudom miért de bízok a Sledge-ben. A Vanguard egyáltalán nem lett volna rossz játék ha az Acti nem áldozza be az Infinity Ward javára. Ötletes volt, voltak benne új és izgalmas dolgok. Hátha most tudják bizonyítani, hogy többek mint aminek látszanak mert szerintem azok, csak nem sok esélyt kaptak eddig, amolyan feláldozhatók szerepbe kerültek. Viszont a Modern Warfare név nem olyan amit el lehet csak úgy vesztegetni, remélem nem egy újabb szárnypróbálgatás ismét és megkapták a szükséges erőforrásokat a játék érdemi elkészítéséhez.

Új hozzászólás Aktív témák