- Mobil flották
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
A Call of Duty sorozat a második világháború után ősszel már a jelenben folytatódik. A Call of Duty 4: Modern Warfare-ben egy amerikai tengerészgyalogost vagy angol S.A.S. katonát irányíthatunk. Több mint hetven valós fegyver másával találkozhatunk majd, pisztolytól kezdve lézeres célzóval ellátott fegyveren és távcsöves puskán keresztül M-249 SAW gépfegyverig. Ha szorult helyzetbe kerülünk, légi támogatást is kérhetünk, taktikai helikopterektől choppereken keresztül vadászgépekig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuco Ramirez
őstag
Szerintem is ideje volt már újítani a témán. Viszont annak örülök, hogy a fergeteges hangulat maradt a régi! Az éjszakai harc zűrzavara nagyon ott van, teljesen beleéltem magam. Az Airborne után itt az új háborús FPS király! Csak azt sajnálom, hogy nincs még november 9...
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz Sirandrish #976 üzenetére
Voltál katona? Lehet rángatni a ravaszt futás közben, csak éppen semmit nem fogsz eltalálni...
[ Szerkesztve ]
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz Sirandrish #1002 üzenetére
Nem, ez a társak dolga. A gyalogsági harcászat csapatmunka. A csapat egy része tűzzel fedezi a többiek előremozgását, aztán szerepcsere. Ez így működik a való életben, és úgy vettem észre, hogy ezt jól visszadják a CoD4-ben is. Nézd csak meg a társakat: előrerohannak, keresnek egy jó kilövési pozíciót, lőnek, aztán rohannak egy új helyre, ahonnan megint lőnek és így tovább.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz Sirandrish #1007 üzenetére
Oké, feladom! Nyomjad a Rambo stílust a CoD4-ben, sok sikert hozzá. Azt azért majd írd meg, hogy a teljes játékban meddig sikerült ezzel a módszerrel eljutnod Hard fokozaton...
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
Nektek sikerült kilőni a hídon a tankokat? Nekem kilövés után mindig beakadt a rakéta a távvezetékbe. Feljebb meg nem tudtam mászni.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz Mz/ts250@300 #1188 üzenetére
Igen, csak egyet. Nehézségi szinttől, ügyességtől és játékstílustól függően 5-15 perc alatt végig lehet tolni.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
Figyu, én aláírom, hogy a jó fizika dob a játék kidolgozottságán, de egy CoD-hoz fogható lendületes játéknál a legtöbb játékosnak egyszerűen nincs ideje az ilyen dolgokra odafigyelni. (Most nem arról az esetről beszélek, hogy félrehúzódsz valami csendesebb helyre és tesztelgeted a játék fizikáját.) Nem tudom, te hogy játszol, én játék közben nem szoktam nézni mit művel a gránát a fataligával, sokkal inkább azt, hogy hol az ellenség, hol a legközelebbi jó fedezék, honnan lőnek rám, milyen feladatokat osztanak rám stb.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz Mz/ts250@300 #1194 üzenetére
Ezen én is elgondolkodtam, de ha olyan hosszú lesz a teljes mint a CoD 1-2, akkor az már részemről rendben volna.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz Sirandrish #1205 üzenetére
Azért szerintem élőben nem örülnél neki...
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz Sirandrish #1253 üzenetére
Találtál shotgunt? Hol, hol...?! Rohanok újra elindítani a demo-t!
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz Sirandrish #1256 üzenetére
Afene, akkor már nem is lehet használni... A nagypuska levegőbe repítése után már csak a jeladó kirakása van hátra... az erkélyig meg gondolom nem hord el.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
Beszerzés folyamatban... Már nagyon vártam ezt a jó kis stuffot!
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz misanthropy #1990 üzenetére
Ezzel a hozzászólással rögtön a népszerűségi lista élére ugrottál a topicban.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz misanthropy #2015 üzenetére
Amit meg te csinálsz, az mások örömének elrontása.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
-
Tuco Ramirez
őstag
Régóta nem játszottam ilyen jó játékkal! Valami eszméletlen jó a sztorija, pörgés, feszültség, meglepő fordulatok... "atomjó"!
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
Végigtoltam a single-t. Messze ez a legjobb CoD, egyszerűen abbahagyhatatlan. Abszolút át lehet élni az egészet, a sztori, a hangulat, a hangok és a grafika mind mind nagyon ott van! Bravó Infinity Ward!
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz Kecuhun #2760 üzenetére
Na ezt én sem figyeltem ki , úgy durrantottam le, hogy közvetlen előtte állt valami samesza, úgyhogy kettőt lőttem ki egy skulóval, utána meg rögtön pucoltam a francba. Mondjuk így már értem, miért volt ennyire berágva a nyugatiakra...
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Tuco Ramirez
őstag
Kérj légicsapást az előtted lévő területre (jó időzítéssel, lehetőleg akkor, amikor pont ott nyüzsögnek a rosszfiúk). Aztán ha megvolt, rohanás előre, lődd le a pár túlélő faszit, de ne várd be a következő eresztést (NE menj bele adok-kapokba!), amint lehet kérj újra légitámogatást újra tűz előre és így tovább. Nem könnyű rész, én is izzadtam vele.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714