- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Yettel topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
A Call of Duty sorozat a második világháború után ősszel már a jelenben folytatódik. A Call of Duty 4: Modern Warfare-ben egy amerikai tengerészgyalogost vagy angol S.A.S. katonát irányíthatunk. Több mint hetven valós fegyver másával találkozhatunk majd, pisztolytól kezdve lézeres célzóval ellátott fegyveren és távcsöves puskán keresztül M-249 SAW gépfegyverig. Ha szorult helyzetbe kerülünk, légi támogatást is kérhetünk, taktikai helikopterektől choppereken keresztül vadászgépekig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SystemRoot
őstag
válasz alpihun #27568 üzenetére
alpihun az fps kapcsán én úgy tudom hogy a sweetspot fix elérése a legfontosabb. Ha átlagban 230fps-ed van és csak néha 250-en akkor ott a strafeknél nem adja be a 250 sweetspot előnyeit. Ráadásul én úgy vettem észre hogy a nem stabil fps az aimedet is rontja. Ahogy rántasz kevésbé lesz egyenletes a dolog. Ez két okból lehet, az egyik hogy a darabosabb kép információi miatt rosszabbul reagálsz, ami most az fps mértékével dinamikusan változik ergo nehezebben követhető a játék. (ez látható is ha nézegetsz különböző fps számokat). A másik pedig hogy valami rejtélyes oknál fogva az fps szám befolyással bír a sensitivityre is. Ezt én úgy vettem észre hogy az én kártyámon volt idő amikor ha rámdobtak egy fütöt akkor leesett az fps 60-70-re, és ilyenkor látványosan lassabb lett a sensim, amellett hogy ugye végtelenül darabosabb a kép.
Egyszóval szerintem szerencsétlenebb a szitu ha instabil fps-en vagy "250"-en mintha betonstabilan 125-ön.
Ráadásul ezek a problémák mindig akkor érződnek a leginkább amikor hirtelen akció van, valaki rádugrik stb, és a legjobban kéne a stabil fps. Persze teszteld ki magad is hogy mennyire instabil/stabil a dolog, sztem akkor érdemes 250-en hagyni ha már úgy az esetek nagy részében 250-en áll a számláló (pl egy átlag pubon füst/robbanás nélkül) (az már persze ritka és durva gépet igényel hogy valakinek mindig minden helyzetben 250 legyen)(#27570) alpihun
azt mondják valami miatt növeli az fps-t akkor is ha nincs sli-d. Nem tudom az okát, de erre rengetegen hivatkoznak, magam nem teszteltem ki.
Én úgy emlékszem hogy eSubán játszva láttam hogy a console message hirdeti. Megpróbálom majd megkeresni.Üdv,
SR[ Szerkesztve ]
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPhone topik
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
- Xbox Series X|S
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Automata kávégépek
- PlayStation 5
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest