- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic V2 - origami
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz TheMarci #131192 üzenetére
Nem kell vidékre költözni ahhoz, hogy dugóban ülj kocsival. Sőt, tömegközlekedéssel is a zárt pályás verziót részesítem előnyben még a buszsávos útvonalakkal szemben is, mert a buszsáv használata is kócos Budapesten. De a zárt pályás tömegközlekedés elérhetősége a lakásvásárlásnál is fontos szempont volt.
Személy szerint a kocsit nemigen használjuk Budapesten. Én az 50-es robogóról átültem egy 300-asra, feleségem megoldja tömegközlekedéssel, vagy jó idő esetén kerékpárral a munkábajárást. Így a munkábajárásra szánt idő a háztartáson belül lecsökkent a felére.
A kevés P+R egy dolog. Amikor a Kelenföldi P+R parkolókat átadták, Anyósom kocsiját a 3-4. héten próbálták meg onnan elvinni. Ilyen tapasztalatok után szerinted továbbra is erőltetni fogja a kocsi-P+R-BKV vonalat, vagy marad a garázsból garázsba autózik a belvároson keresztül verziónál?
Továbbra sincs az autótulajdonosokat a P+R, illetve a BKV irányába terelő kedvezményrendszer. Nincs olyan bérletkonstrukció, ami kedvezményt adna a P+R és a BKV együttes használatáért, mindkettőt teli áron kell megvenni. Nincs a várost átszelő gyorsforgalmi út, mint ahogyan van Bécsben, Münchenben, meg sok más nagyvárosban, amin keresztül a peremvidékről a belvárosba, vagy a peremvidékről peremvidékre igyekvők a többiek zavarása nélkül haladhatnának, de a körgyűrű sem ér körbe és nagyon úgy néz ki, hogy már soha nem is fog.És igen, sok az autó, kevés a forgalmi sáv úgy a haladáshoz, mint az irányváltáshoz. A Szerémi út elején a keresztező utcákból jövő forgalom rendre megakasztja a Szerémi forgalmát: a kis utcákból tele zölddel indulók nem tudnak megegyezni, 3-4 autó is beszorul a kereszteződésbe és ott vesztegel, mire a főúton lévőknek és a villamosnak szabad jelzés van. Ha a balra kanyarodókat külön engedné és közben a gyalogosokat csak az egyenesen-jobbra kanyarodókkal engedné egyszerre, gördülékenyebb lenne.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- AKCIÓ !! Macbook Air Retina 15" M3 - 8C CPU - 10C GPU - 8GB - 512 SSD - Magyar - Bontatlan
- Eladó 3 hónapos titán szürke Samsung S24 Ultrám, 1TB/12GB
- Kiváló ár! ASUS X540N laptop (Intel/4GB/256SSD) - 1 év garancia
- Kiváló ár! ASUS X554L laptop (i3-G4/4GB/240SSD/Nvidia2GB) - 1 év garancia
- SATA - 6-pin és SATA - MOLEX kábelek
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen