Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Széltoló

    csendes tag

    válasz csaba54 #1664 üzenetére

    Én csak pár napja játszadozom itt- legkevésbé sem vagyok kompetens, csak szerény tapasztalataimat írom meg. Az üzletkötődet kellene megtalálni, de a lényegre reagálva: én elég bátran kezelem általában a portfóliókat(így benne van az emelkedésből való kimaradás veszélye) és ahogyan vázolod a Te két alapodat, bizony én is azokat választanám most is...A Brich kifejezetten szimpatikus nekem, mert a hangulatomhoz illik,ami bizony erőst hektikus:-))
    Ha én lettem volna a tanácsadód,akkor pár héttel ezelőtt tuti csöröglek és megkérdeztem volna,hogy nincs- e fölös játszós pénzed,amit elfelejtenél úgy 2,3 évre?:-)
    Nem véletlen,hogy jól szórakozom, mert ennek az egésznek nagyon fontos része a türelem...
    Egy a futamidő elejétől a végéig mindig bátor részvényalapba fektetett biztosítás(20 éven át),nagy valószínűséggel magasabb hozamokat termel, mint egy bátortalanul elkezelt.
    Az üzletkötővel kapcsolatban csak azt sérelmezem,hogy nem hívott telefonon a nagy esések közepette. 2007 októbere környékétől szinte folyamatos a zakó és ezt bizony közölnie kellett volna Veled.

  • azigazforest

    csendes tag

    válasz csaba54 #1664 üzenetére

    A jó tanácsadás lényege, hogy meglegyen a bizalom. Széltoló és Én is ilyenek vagyunk. Mi tudjuk, hogy az üzlet ezen alapul. Hidd el, most már jó helyen vagy! B-Rich és Kína most nagyon jó. Ha van még pénzed esetire, Talán még Kelet-Európát érdemes megfontolni, meglátod az elemzésből, miért. (priv)

    A jelenlegi Kínát és B-Richet tartsd ott addig, amíg legalább az eredeti szintre vissza nem tornássza magát.

  • azigazforest

    csendes tag

    válasz csaba54 #1664 üzenetére

    az ügyfélszolgálatos segíteni szeretne és abból indul ki, hogy egyenrangúan felkészültek vagytok ÁSZF ismeretből, sőt azt elolvasva kötötted a szerződést, annak minden pontjának figyelembe vételével. Mivel ő elég jó oktatást kap ebből és elég jól érti is a terméket, gyakorlatilag azt nem érti, hogy te mit nem értesz. Jójó, ezt is tanítani kéne nekik....

    Sajnos a bonyolult és hosszú szerződés átlátása nehéz és előre minden helyzetre felkészülni lehetetlen. éppen ezért kell diplomatikusan kezelni az ügyfélszolgálat képességeit a Te igazságoddal párhuzambaan. Nem volt eddig visszaírásom, de most kikeresek neked egy közvetlen számot az intervenciósoktól, hátha van valami jó ötletük.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák