- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
Új hozzászólás Aktív témák
-
geza12
aktív tag
válasz public73 #326 üzenetére
Jól van legyen úgy
Csak 1.4TDCI Fiesta egy kicsi önsúlyú autó ,azt azért belekalkulálnám és nem csoda hogy megeszi az 1.6benzin focust, vagy 1.6 astrát vagy mit tudom én.
Arról beszélünk még hogyha részecske szűrőt, turbo feltöltőt, és befecskendező elemet kell cserélni... + drágább a gázolaj is most már, amit nem értek egy mert szar termék egy utótermék mint a kerozin. Annyit még hogy van alapja annak amit nagyjából írok mert Mazda szervizben voltam 3 évet gyakszin, felettébb érdekes módon a benzines Mazda 6 osokkal soha semmi komolyabb baj nem volt motorikusan legalábbis töredéke mint a dízelnek, ellentétben a dízelekkel , ami a Mazda 6-ban egyébként egy Ford dízel motor, de azóta már van saját dízeljük is. Sose felejtem el azt az esetet ,mikor egy olyan 40 körüli hölgy vásárolt egy dízel Mazda6-ost a legújabb változatot DPF-eset (Toyota D4DCAT elve),és hozta második szervizre olajcserére és szűrők cseréjére, az autó szervizelése megtörtént , a hölgynek ki lett állítva a számla 120ezer forintról ha jól emlékszem, és felháborodottan mondta a magáét hogy mi került ebbe 120ezer forintba, és szépen el lett magyarázva neki , hogy hölgyem ebbe az autó speciális Mazda DPF olaj kell ami nem 2-3forint 4-5liter mint a Tescos olaj, továbbá az autón szoftvert kellett frissíteni, és gyári Mazda alkatrészekkel dolgozunk nem utángyártottal. Ja és az autóba ha más olajat töltünk nem DPF rövid időn belül vészprogramra kapcsol max50el lehet vele menni.A turbo cserék szinte heti alkalmak voltak (250eft/db), taxisbácsinál 600ezer km alatt 3. feltöltő. Porlasztó elem 250ezer huf /db és nem érdekel hogy kannázzák vagy nem ez akkor is annyiba kerül,részecske szűrős kati 300ezer huf /db és úgy tudom 250ezer km után cserélni kell.Továbbá dízeleknél alkalmaznak újjabban előszeretettel 2 tömegű lendkereket, mondeókba meg ilyenekbe és rohadt gyakran beszarik (150eft)
Benzines-nél ilyen problémák nem igazán keletkeztek legalábbis Mazda6 esetében, hengerenkénti fröccsel soha semmi baj,nincs 2 tömegű lendkerék, nincs feltöltő, nem kell speckó olaj, és tudtommal míg ott voltam 1 darab szoftverfrissítést nem adtak ki benyáshoz.
Tovább a dízel ellen szól még , kerreg, csörömpöl (Traktor hang), nem élvezet vezetni , 4ezernél kidobja taccsot mert olyan karakterisztikája. Milyen már az hogy nyomsz egy kövéret , hátul korom ha minimális is ,meg meg nagy kerregés kattogás.
Kényszer lélegeztető (Turbo) nélkül meg semmit nem ér az egész, visszagondolva itt a jó kis VW SDI-kre ,és jó öreg W123-as mercire. Turbóval a benzines is megy mint vadbarom és nem fogyaszt többet csak nagyon minimálisan ja és 2 szer megeszi a dízelt.Szerencsére kezd vége lenni ennek a szar dízelezésnek, mert VW-nél már az utcán vannak jó kis TSI motorok ,ami megeszi a dízelt csúnyán és Japánok is kezdenek átállni erre (kis CCM+turbo), meg a Mercedes és BMW is.
Úgyhogy rakjanak hajóba, vonatba és traktorba,semmi értelme személy autóba,nagyon max kényelmesebb vezetni mert nyomatékosabb sokkal ,annak aki lusta meg nem szeret váltani, de az meg vegyen autómata váltós autót.
Ha pedig lesz alkalmad próbálj ki egy Honda Civic 1.6 VTI-t vagy egy VW Golf 1.4TSI vagy 1.6 TSI-t, lehet soha többet dízel lesz a véleményed.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Politika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- EAFC 24
- Anime filmek és sorozatok
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Sorozatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Elektromos autók - motorok
- Starfield
- Befutott az Arcane animációs sorozat új évadának legfrissebb előzetese
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 128gb - Makulátlan, akár beszámítással
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bontatlan Új BOSE QuietComfort Ultra Headphones, bézs-aranyLimitált kiadás
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD
- Apple Watch Ultra 2 Indigo Alpine Loop M - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Akai MPK Mini eladó!
- Shanling M0 Pro Eladó!
- Google Nest Hub 2 Generáció (GA01331) - Újszerű, csomagolásbontott, akár beszámítással
- ZOTAC GAMING GeForce GTX 1660 SUPER Twin Fan ÁFÁs számlával, kellékszavatosságga