Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Def26

    félisten

    válasz Rexcor #5279 üzenetére

    Ezen nem tudnak javítani.

    "Az NV-nél az a gond, hogy a Kepler nem támogat 64 UAV slotot. Ez az egyik legfontosabb dolog, mert a 8 slot a DX11-ben nagyon kevés. Ma a fejlesztők azzal küzdenek, hogy nem tudnak minden effektet úgy írni, ahogy akarnak, mert nincs elég UAV slot. Ezzel az effektek teljesítménye lassabb, ami gond. A konzoloknál ugye ez a gond nincs, mert nincs limitálva az UAV-k száma.
    A másik gond a Keplernél, hogy csak tier1-es Tiled Resources van. Ez nem támogatja a shader feedback utasítást, ami azt jelenti, hogy a megatextúrákon nem lesz normal/displacement map és a többi. A GCN-nek ez sem akadály. Érted már a gondokat? Teljesen limitálva vannak a fejlesztők, és a Kepler nem lesz arra képes, amire a jövőben a GCN és a Maxwell."

    "Persze a rendszer kiegészíthető szoftveresen, hogy leemulálja az ehhez szükséges dolgokat, de nyilván ez sok sebességbe kerül." tehát menni fog nv -n is, csak sok erőforrást zabál, mert emulálni kell bizonyos részeket, amit amd -n nem kell.

    Egyébként abban igazat adok, hogy idáig amit mondott abu szinte semmi nem jött be. Mindig jól futottak a játékok nv kártyán is. De majd most... :D

    [ Szerkesztve ]

    Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

Új hozzászólás Aktív témák