Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pendre54

    addikt

    válasz Olympos #60572 üzenetére

    Üdv!
    Akkor én is csatlakozok, igaz én csak 30 tavaszt láttam, a másik 30-on meg becsuktam a szemem.

    Na akkor visszatérve az utolsó DLC-hez, nekem így fél nap után, pont olyan érzésem van, mint a BF3 utolsó DLC-jénél. Ott kb. 3-4 nap után szépen visszamentem a korábbiakra, valahogy nem akartak marasztalni az ottani pályák. Állítom, hogy pl. csak az Armored Shield pályán hússzor annyi időt eltöltöttem, mint az End Game összes pályáján, bár igaz, hogy nem igazán tudnám most se leírni, hogy ott mi nem tetszett.
    Nem úgy mint a mostani utolsó DLC-nél. Az, hogy majdnem mind jeges, havas pálya, ez végül is egyéni ízlés kérdése, én már gyerekként is utáltam a telet. Az se okozott nagy meglepit, hogy a már ismert problémák itt is maradtak, mint pl. változatlanul felakad az ember gyalog egy 20 centis kőben.
    Ami viszont piszkosul felbosszantott, hogy beraktak a játékba egy idióta labirintusos játékot, amelynek legszebb példája a hangáros pálya. Kíváncsi lennék arra, hogy mi indokolja, hogy egy alapvetően pörgős fps játékba mi szükség van arra, hogy az ember fél percig rohangáljon olyan lépcsőkön amik nem vezetnek sehová, vagy végigszalad az ember négy-öt egymásba nyíló helyiségen, hogy azután az utolsónál szembesüljön azzal, hogy ott se ajtó ,se ablak, és mehet vissza keresni máshol a kijáratot.
    Aki szereti a " a találj kiutat az épületből" szintű kihívásokat, az biztos jól szórakozik, nálam nagyon nem jön be.
    Jó eséllyel, pár múlva már csak az ismerősök okán fogok ezekre a pályákra járni.
    Ami viszont pozitívum, hogy nálam legalábbis vajsímán futott a játék az összes pályán, bár lehet, hogy ez a javító patchnek köszönhető, és a régebbieknél is lesz javulás.

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

Új hozzászólás Aktív témák