Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz H.Ezredes #39800 üzenetére

    Hát jaja,általában ez a modellezés sántít minden gémnél...de egyébként a tereptárgyakkal is ez van,az átlagembernek logikus,hogy ha pl.egy italautomata mögött van,akkor mivel azt nem robbantja el a gránát,rakéta,akkor fedezékben is van,de sajna nem.Pedig logikusan megvédi a repeszektől.Codban meg ellenpélda szokott lenni sok,amikor a földön levő gránát nem hat,ha fölötte vagy valami tereptárgyon,de amúgy előtted nincs semmi.Általában az is zavaros,mi átlőhető,mi nem.Pl.a folyosóknál remek példa,hogy a falsarkoknál át lehet shotival is! lőni pár 2-3 pixel széles résen is,mintha az élek lövedék szempontjából lekerekítettek lennének.Néha viszont réseken,ablakokon,stb.sem tud az ember átlőni rendesen,vagy a kedvencem a metrón,amikor a gránát az ablakon átdobva visszapattan a "semmiről",mondjuk tisztán látható,hogy megy az ablak közepére,és mégis.Metrókocsin átdobni az átlátás ellenére szerintem még nem is sikerült...inkább dobom felette.A másik az 5 centi magas kiálló vackokban,faléleknél történő megakadás,vagy pl.amikor a tankot megfogja az útpadka:DDDDe azért összességében jó ez.Bár néha felmérgel,hogy harcedzett katonánk a másodikról leugrik sérülés nélkül(bár van,hogy majd belehal néha),de egy félméteres kőre,stb,se felugrani,se felmászni nem tud.Csomó tereprészt egyszerűen nem lehet kihasználni...

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Aktív témák