Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maskimx

    őstag

    válasz general #12940 üzenetére

    mi a tanácsod, milyen elkerülő, esetleg támadó manővert lehet tenni ?

    Alapból nem kell közel menni, ha már ott tartasz, hogy a gépfegyver lőtávjában van az ellenség, akkor túl közel vagy :)
    De ha már beleszaladtál, akkor próbálj minél gyorsabban távolodni, ha meg túlmész egy helin, akkor egyből "farolj" te is, húzd fel az orrát,fordulj amilyen gyorsan csak tudsz, tegyél meg mindent, hogy pont fölötte vagy pont alatta maradj, ott a legnehezebb kitévézni a célt. Közben persze próbálj felé nézni, és folyamatosan spottolni, hogy a minimapon tudd követni, ha épp nem látod.
    Amikor háttal állsz egy támadó helinek ami közel van, akkor csinálsz egy fél barrel rollt, fejreállítva a helit, aztán felhúzod, így van esélyed, hogy alákerülsz, elkerülve a tv-t.
    Ha jól időzíted, akkor pont úgy jön ki a manőver, hogy amíg az ellen a tv-vel vacakol (ha szólózik), addig egy pillanatra elveszít a szeme elől, így nyerhetsz pár másodpercet, amíg nem tudja, hol vagy, ezt az időt érdemes a köztetek lévő távolság növelésére használni
    A kevésbé tapasztalt helisek ilyenkor megindulnak előre, és már is az ellenség van háttal neked. Az ügyesebbek azért nem veszik ezt be, kizárásos alapon tudni fogják, hogy alattuk vagy, és utánad fordulnak.
    Ha ez a forduló épp nem megy valamiért, akkor is próbálj meg vadul és kiszámíthatatlanul manőverezni, úgy, hogy minél gyorsabban az ellen felé fordulj. Számold a másodperceket a tv-k között, így tudni fogod mikor jön a következő és be tudsz időzíteni egy hirtelen irányváltást, hogy "eltold" a hitboxot, pont amikor odaér a rakéta.

    Gyors fordulóhoz előbb kicsit vedd le a gázt, aztán ahogy jössz ki/fel a fordulóból, úgy add rá megint. Mindig próbáld meg megőrizni a lendületedet (mozgási energia), soha ne fékezd állóra a helit, az csak jó célpontot ad a tv-nek. Pl. egy zuhanásból hirtelen oldalra húzd el, 90 fokban megdöntve a helit, így lesz elég sebességed a következő manőver elindításához. Ezt sem könnyű elmagyarázni, nem vagyok fizikus, de remélem érthető :)
    Kb mint egy műjégtáncos, az előző "manőver" fölösleges mozgási energiáját a következőbe viszi bele, így téve a mozgását folyamatossá, dinamikussá, soha le nem lassulva.
    Ez a legfontosabb, ha lassan repülsz, halott vagy :)
    Meg ugye repülésnél van ez a képlet, durván fogalmazva, hogy a magasságot sebességre cserélheted, és fordítva, ezt használja ki pl. a fél barrel rollos aláfordulás.

    De ez az egész pl Fonákék ellen bukó, ha már ott tartasz, hogy közelharcot vívtok, akkor neked annyi :P

    www.tacticalgamer.com

Új hozzászólás Aktív témák