- Így néz ki a OnePlus Nord CE 4 Lite
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
erszviktor
csendes tag
-
erszviktor
csendes tag
Nekem PostNL-nél voltak összekavarodva sorrendben a státuszok.
Igaz, hogy nem ilyen napos eltérésekkel, de szerintem könnyen elképzelhető, hogy az egyes szállítmányozók rendszere ennyire szar, hogy beragadnak státuszok és csak később íródnak be. Az tuti, hogy nem 1 rendszerben történik a könyvelés, hanem sokban, csak mi ebből nem sokat látunk. Nincsenek szinkronban egymással. -
erszviktor
csendes tag
válasz walakyb #9467 üzenetére
Nem feltétlen van utaztatás, mert most hétvégén szombat du 15-től vasárnap este 22-ig kamionstop volt 7.5 tonnára vagy efelett, de amugy szinte mindig ez van, csak most hétvégén ez nagyobb időablakot fedett le.
Kétlem, hogy kis furgonnal hoznák a cuccokat a Lengyelektől, így vagy ezért nem érhetett hétvégén be az országba a cucc, vagy ha beért, akkor ezeket a konténereket vonattal hozták, amire azért látok esélyt. -
erszviktor
csendes tag
válasz walakyb #9489 üzenetére
Amugy vicces belegondolni, hogy mi nyomozást vagyunk képpesek lefolytatni a csomagjainkért
Viszont kicsit már eltértünk az alap topic-tól, de visszakanyarodva nekem szavam nem lehet, de lehet többünknek sem, mert ugyan nyugtalanító, hogy mi a rosebet csinált a csomag 3 héten keresztül vagy még tovább Longdon-ban, de nekem speciel eleve 08.03. volt az estimated shipdate. Megkapni még mindig nem kaptam meg, de innentől valószínű csak befut határidőn belül.
-
erszviktor
csendes tag
Túl egy szőrszálhasogató beszélgetésen supporttal.
Csak a szokásos sallangot hajtogatják, várj még...stbstb..blabla.
Kérdezem, hogy miért mutatja az ordernél hogy shipdate 07.26, ha korábban 06.13 volt?
Válasz rá, hogy rosszul tudom és belinkeli a tracking-et.
Erre bevágom neki a képet, hogy a Banggood-on 07.26-ot mutat és ez alapján kellett volna legyen lehetőségem az ordert törölni korábban, mert akkor még nem volt shippelve.
Ezt lezárta annyival, hogy "maybe some glitch" és parasztra lefordítva a sallangot, huzzak el és hagyjam, hogy más reklamálókat is elzavarhasson a sallangjával.
Tudom én is hogy shippelve lett, csak a saját mutyijukkal akartam megfogni, hogy így nem adtak lehetőséget a törlésre, de érzékelhetően nem gondoltak erre a forgatókönyvre -
erszviktor
csendes tag
Nem valami életszerű és egyáltalán nem fogyasztó párti.
Ha így működne minden rendelés, akkor abból nem túlzás azt mondani, hogy elég nagy lázadás lenne és tönkretenné a Banggood EU kereskedelmét. Nem beszélve arról, hogy próbálnak játszani a vám elkerülésével. Előbb utóbb ez véget fog érni így vagy úgy.
Nem hiszem én sem, hogy ezt megtehetik, mert ez a visszájára fog elsülni, ha nagyon sokáig húzzák sok rendelés esetén.
Én speciel elkezdtem dokumentálni a supporttal való beszélgetésem, ha későbbiekben szükség lenne rá, akkor meg tudjam hivatkozni.
Megvan az eredeti visszaigazolás is levélben, hogy mikor shippelték a cuccom, ha esetleg később ezzel akarnának cseszekedni, hogy márpedig az én cuccom nem 06.13-án, hanem 07.26-án lett elindítva. -
erszviktor
csendes tag
2 orderem 1 nap eltéréssel váltott Nysa-ra.
Így "droops" orderének tegnapi váltását kivárom ma, hátha enyémre is frissül.
Jelenleg 49. napnál járok transitban. Eredeti expected delivery date 08.02.
Tudom, van akinek ennél jóval több, de sztem simán egy kalap alá lehet venni az összes hasonló esetet.
Viszont, ahogy korábban előttem szóló is írta már, hogy nem PayPal-al fizetett, hasonló cipőben járok én is és ez kicsit aggaszt, hogy valaha viszontlátom-e a pénzem, ha a cuccot nem kapom meg. -
erszviktor
csendes tag
Egyébként "droops" esete érdekes abból is, hogy Royal Shipments oldalán az ő cucca még csak nem is tranzit, hanem "shipment injected" státuszban van, holott minden bejegyzés a trackingben a legutolsót leszámítva csontra megegyezik az enyémmel.
Bár végeredményben lehet totál felesleges ezeket a tracking-eket nézegetni, mert úgysem valós. -
erszviktor
csendes tag
483190612920371
Bár lényegében tökmind1, hogy belinkeltem, mert úgyse látni rajta olyat, ami érdekes lehet.
-
erszviktor
csendes tag
válasz walakyb #9762 üzenetére
Az egész tracking úgy kamu ahogy van.
Nagyjából egyszerre váltottak a csomagjaink Nysa-ra is. Talán 1 nap eltéréssel.
Ezért reménykedtem, hogy tényleg valami van, amikor megláttam droops posztját, hogy Nysa után manifest beíródott, mondom ugyan ezen az elven akkor lehet ma meglesz a miénk is.
Hát nem.....
Az az igazság, hogy egyikünk se tud semmit, hogy valójában hol a cuccunk.
Azt is simán el tudom már képzelni, hogy még mindig Kínában van egy sötét raktár legmélyén -
erszviktor
csendes tag
Nem értem most erre a reakciódat.
Semmilyen hasonló töltete nem volt az üzenetnek, csak szimplán érdekesség ha valakit érdekel összehasonlítani célország, rendelési idő és státusz szerint.
Te vagy a topic gazda az igaz, de ez a topic gondolom azért született, hogy emberek átbeszéljék az ügyeiket, tapasztalataikat.
A fenti postom egyik általad támasztott kritériummal sem megy szembe, amit feltüntettél a legelején. -
erszviktor
csendes tag
Éppen ezt akartam írni én is, hogy a felesleges vitákkal elmászik a topic a lényegtől, csak nem mind1 ki kezdeményezi azt. Még mindig nem értem milyen jellegű felháborodást érzékeltél a postomban. Pusztán statisztikai adatként mutattam meg amit találtam.
Maradjunk annyiban, hogy nem értek egyet jelenleg a reakcióddal, te pedig nem értessz egyet az én postommal. Nincsen ezzel semmi baj. Zárjuk le.
Képről meg csak annyit, hogy egy rendszer adta funkció használatával éltem.
Mivel van rá lehetőség, hogy használjam ezt a funkciót, nem látok ebben kivetnivalót, de rendben, akkor legyen akaratod szerint. -
erszviktor
csendes tag
Egy apró kiegészítés.
Parcelsapp több helyről gyűjti be az adatot és ezt fel is tülteti, hogy honnan szedi össze az infót.
Te esetedben azért van 2x ugyan ez a bejegyzés, mert 1x GLS rendszeréből húzta ki, 1x pedig a FLYT Express-től.
Bejegyzések jobb felső sarkában jelzi is.
Más kérdés viszont hogy ezek közül is van ami a másiktól nyeri ki az infót, így duplikálódnak. -
erszviktor
csendes tag
Sziasztok,
Gondolom páran már írták előttem, csak megerősítésként:
Anno Júniusban leadott rendelésem Nysa feketelyukban kötött ki sokatokhoz hasonlóan.
Aug 25-én elkezdődött a refund process. Mai nappal végre valahára meg is érkezett a kártyámra a pénz. Kreditkártyával fizettem, így nem volt lehetőségem PayPal-on keresztül visszakövetelni, de így is lezárult.Viszont adódott egy újabb téma sajnos velük, amit nemigazán tudok mire vélni és hátha itt van olyan köztetek, aki már találkozott ilyennel.
Aug 27-én lerendeltem 2 cuccot, amiből az egyiknek a process date-je szept 5-öt írt.
Mondom ez még rendben van, simán kivárom azt.
Meg is kaptam az order confirm mail-t még aznap.
Aug 28-án még azért nézegettem a kínálatot, és akkor vettem észre hogy az általam rendelt cucc process date megváltozott 43 business day-re.
Nyitottam is a supportnak a chat-et, hogy változtassuk meg az order-t, cseréljük ki ezt a cuccot egy másikra, mert közben találtam rá alternatívát ami volt is nekik készleten.
Erre közlik, hogy nem lehet megváltoztatni, mert az expected ship date-je az orderemnek még nem telt le, ami szept 4.
Ezt eleve nem is értem, hogy miért szept 4 egy olyan order shipdate-je, aminél már eleve szept 5 volt az anyagra a process date.
Másik, hogy miért ennek lejárta után lehet csak változtatni az orderen?
Mind1, kivártam.
Ma rájukírtam, hogy mivel lejárt, ezért cseréljék ki a másik tételre a megrendelésemben a cuccot.
Erre közlik, hogy nem lehet, mert az expected shipdate szept 10.
Ezek fogták és amég chat-en beszéltem velük átírták.
Amikor kiemeltem neki, hogy ez most változott meg és bizonyítékot is mutattam rá, ignoráltak.
Most komolyan képtelenek bármiféle normális support-ot adni?
Addig fogják ezt csinálni velem, amég a 43 business day (2 hónap) le nem telik?
Találkozott már valaki hasonlóval?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Politika
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Nikon DSLR topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mercedes topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
- Spórolós topik
- További aktív témák...