Hirdetés
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
walakyb
aktív tag
Nem, nem a royallal jott, az "fenykoraban" se tudott ennyit :)
Egyebkent rosszul emlekeztem, csak 12 szamjegy 612050892062
Azt nem ertem, hogy ha van 3 fele, jol bevalt mokamentes mod (igaz, ez csak priority direct mail volt, tariff insurace-al), akkor minek kellett egy ujabb? Tenyleg kivancsi lennek (bar sose fogjuk megtudni), hogy mi AZ IGAZSAG. -
walakyb
aktív tag
Amennyire nezem (kulfoldi forumon is) a PP egyelore mindenkinek fizetett, ahol mar zarult az ugy, meg akkor is, ha 1 honap utan lett nyitva. En azert becsuletbol megvartam a 60 napot, es meg utana is jofej voltam, majdnem +1 hettel.
A veszteseget illetoen, ha nem tudjak visszaforditani a csomagokat, akkor valoszinuleg lesz boven, elnezve par HSZ-t. -
Lala6
őstag
Annak írom, aki esetleg most rendelne nagyobb értékű dolgot: Nekem megjött a csomagom EU Priority Line-al, július 10-én rendeltem, Royal-os azonosítót kaptam még aznap. Járt LONGDON-ban is, de nem ragadt be sokáig. Egy tablet volt a csomagban, 170$ körüli értékben.
Ez volt a követésben:
2019-08-02 11:55:21 Balík bol dorucený. (GLS)
2019-08-02 07:27:29 Balík sa bude dorucovat v priebehu dna (GLS)
2019-08-02 06:42:35 Balík dorazil do zásielkového strediska. (GLS)
2019-08-01 18:30:00 Balík prijaty do systemu GLS (GLS)
2019-08-01 14:42:20 sent
2019-08-01 14:12:20 Údaje o zásielke boli zadane do IT systému GLS, cakame na odovzdanie balíka GLS (GLS)
2019-07-29 13:31:47 Outgoing manifest generated
2019-07-21 20:42:38 In Transit (HUB UK - LONGDON)
2019-07-18 17:58:07 In Transit (Leaving Hong Kong)
2019-07-16 11:46:04 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)
2019-07-10 17:05:05 pending
2019-07-10 12:50:41 System has accepted the order
2019-07-10 12:50:39 System is processing the order
2019-07-10 12:50:39 Request for shipping label[ Szerkesztve ]
-
ostoros
csendes tag
Rendelésem dátuma: május 29, shipped out: június 1. 60 nap után refund kérése Banggood-tól, majd Paypal case nyitás, és azonnal claim-re emelés. Ma kaptam e-mailt a PayPaltől:
Elvégeztük az alábbi reklamációval kapcsolatos adatok vizsgálatát, és elfogadtuk reklamációját.
386,66 USD összegű teljes jóváírást hajtottunk végre PayPal-egyenlegére vagy arra a fizetési módra, melyről a tranzakciót végrehajtotta. A jóváírásnak 5 munkanapon belül kell megjelennie a PayPal-egyenlegén. Ha kártyával fizetett, a pénzt a kártyájára térítjük vissza. A kártyakibocsátó üzletmenetétől függően előfordulhat, hogy a visszatérítés csak 30 nap múlva jelenik meg a kártyakivonaton.
Az esetet ezennel lezárjuk. Sajnáljuk, hogy a tranzakció lebonyolítása közben nehézségekbe ütközött, de bízunk benne, hogy elégedett az eset végkimenetelével. -
ostoros
csendes tag
Én előzetesen kb 65-ször vettem fel a kapcsolatot a Bangood-el, és semmi egyenességet nem tapasztaltam részükről, másként mondva totál fogalmatlannak néztek. A 60. nap után is egyből nekik írtam, hogy szeretnék refund-ot, és először azt az ígéretet kaptam, hogy mivel a 60 nap lejárt, jár nekem a refund, és elindítják a folyamatot. majd ugyanazon a napon kaptam egy e-mailt, hogy nem kapok semmilyen refundot, mivel úton van a csomag, és vis maior helyzet van. Ekkor nyitottam a PayPal dispute-öt, és mivel teljesen egyértelmű volt számomra, hogy megint a hárítás fog jönni, rögtön rányomtam a claim gombra, nem megvárva a Banggood "reakcióját". Erre a live chat-en többször is figyelmeztettem őket, úgyhogy azt, hogy először lőttem, aztán kérdeztem, visszautasítom. Egyébként csak egy pillanatra álljunk már meg; még ha úgy is történt volna, hogy előbb lövök, aztán kérdezek, miért ne lehetne meg a jogom erre is? most komolyan egy profitorientált, személytelen vállalatnaknak több joga legyen, mint az egyszeri fogyasztónak, aki kifizette a terméket, és 60 nap után sem kapta meg? itt a "jog" szó talán nem a megfelelőbb kifejezés, de remélem értitek, mire gondolok. kicsit úgy érzem, mintha egy vállalat érdeke fontosabb volna nektek, mint egy fórumtársatoké
-
PLacc
senior tag
Július 1.-jén beadott , majd 20.-án eszkalált Dispute-omról még semmi hír...
Azt látszik, hogy 3-4 naponta frissítve van, de nem látszik semmi új üzenet
"A vita lerendezésének becsült dátuma:2019. aug. 5." ezt már kicsit túlléptük...Felhívom őket
-
walakyb
aktív tag
válasz ostoros #10114 üzenetére
Te tudod, hogy mi volt az előzmény, a banggood is tudja, sőt, valamennyire mi is tudjuk. Viszont a Paypal számára valóban először lövés, aztán kérdezés, és a kollega szerintem erre a vonatkozására gondolt a dolognak. A vitanyitásnál írja a PP, hogy a viták nagy része 2-3 nap alatt rendeződni szokott. Én ezt az időt megvártam (természetesen banggoodtol semmi info), de ez persze egyáltalán nem szentírás, hogy így kell.
-
walakyb
aktív tag
Az a baj, hogy (ha a te csomagod is a szokasos "utat" jarta be) az idozitesek borzalmasak voltak. Július elsején beadtad a kérelmet, aznap megjelent a longdoni bejegyzes. Júli 20-án eszkaláltad, 19-20-án pedig megjelent a Nysai bejegyzés. Külső szemlélőnek (a Paypal is az) ez egy türelmetlen ember ügye, annó, amikor írtad, volt is egy olyan érzésem, hogy ezt nagy valószínűséggel elkaszálják. Örülök, hogy csak waitingbe rakták
-
Topikgazda
Ha valakineek nem egyértelmű hogy a hozzászólásoknak milyen kritériumoknak kell megfelelni az olvassa el az ÁSZF moderációra vonatkozó szabályait. Köszönöm.
Ehhez a hsz-hez nem várok választ![ Szerkesztve ]
-
Vertigo18
addikt
Akkor én is beírom, nálam is vége lett a Paypal Case-nek. Köszönöm a segítséget V/-nek és az összefoglalónak (amit gondolom szintén V/ rakott össze).
Röviden annyi, hogy többszáz vásárláson vagyok túl Banggoodról, imádtam mindig ezt az üzletet, de most eléggé zsákutca lett a dolog. Rendeltem egy kamerát, nem jött meg. Felvettem velük a kapcsolatot, balszerencsémre egy "Jane" nevű robot lett az én kis Supportom. 7 levelet váltottunk összesen, mind a hétben annyi volt a válasza, hogy "Mivel nem kötöttem biztosítást a csomagomra, ezért nincs refund, se újraküldés". Ugye a szokásos felszólításoknak eleget tettem, bementem a postára, érdeklődtem a csomag után, megkérdeztem a szomszédokat, stb., ezt mind-mind leírtam neki, mindig ugyanaz volt a válasz, "miért nem kötöttél biztosítást, hülyegyerek!?". Már annyira kilátástalannak láttam az egészet, hogy meg is kértem, hogy mondjon már valami mást is, értse meg az én helyzetemet is, hát kifizettem valamit és nem kaptam semmit se. Megértem valamilyen szinten az ő helyzetüket is, hiszen ELMÉLETILEG feladtak valamit, amit én nem kaptam meg, de ez engem nem vígasztal, viszont folyamatosan kompromisszumos megoldásra törekedtem. Nagyon rossz érzés volt, hogy az utolsó levelében felajánlott 200 pontot, aztán még odabiggyesztette, hogy "Nem fogunk refundolni, se újraküldeni, javasoljuk, hogy legközelebb fizess biztosítást!". Nah, itt betelt a pohár, hiszen 13k pontom van kb., el se tudom lőni életem végéig, ezt valszeg' Jane is látta, ha akarta, így V/ segítségével Paypal Case következett. Leírtam, vártam, a Banggood meg még arra se vette a fáradtságot, hogy válaszoljon a Paypalnak, aki végül a javamra döntött.
Szóval igaz, amit anno sokat beszéltünk itt, volt többszáz vásárlásom, a pozitív élmények sosem kerültek a topikokba... De a negatív tapasztalat nagyon az ember szívében marad...
Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!
-
walakyb
aktív tag
válasz Vertigo18 #10130 üzenetére
Igazándiból az a baj ezzel, hogy a pozitív élmények mind problémamentes vásárlások voltak, gondolom, most viszont beleütköztél/tünk egy problémásba, és megláttuk milyen az ügykezelése a cégnek. És mint ilyen (számomra legalábbis), a nem ajánlott kategóriába viszi a céget, pedig én is szerettem...
-
MoVieFaN
tag
Az én ügyem alapjaiban más, mint a többségé, nincs Longdon, nincs Nysa.
Order Placed Date: 2019-06-28 10:46:37
Az utolsó bejegyzés: 2019-07-12 21:30 Arriving at the UK warehouse, In TransitMivel a Banggood folyamatosan elbeszél a probléma mellett, ezért írtam néhány levelet, és meglepetésemre a Royal Shipments nagyon gyorsan válaszolt. Persze az van amit gondoltam, nincs semmilyen szállítónál a csomag a vám procedúra után:
Thank you for your request.
At this stage of parcel process we are not able to provide further info.
Our company is responsible for delivery from the moment when sender inject parcel to our branch.
Any question reagarding delivery to Europe and custom clearance service please forward directly to sender using e-mail address roger@kingruns.comA roger-es email címről nem jött semmi válasz.
Ezek után ismét Banggood a levéllel, 72 órát kértek, és lesz válasz konkrétumokkal. Mondtam, hogy ezt még megvárom, megadtam a Paypal esetszámot, és ha nincs konkrétum, akkor emelünk az ügyön. Azért $400-os rendelésnek nézzenek már utána, 3 hete megy az ígérgetés.
Újra feltettem az 5-10%-os kompenzációs kérdésemet is, hogy esetemben ez mit jelent? Az volt válasz, hogy eszkalálták múlt szerdán, de nem kaptak még tájékoztatást a feltételekről.
Üdv, MoVieFaN /// Én ilyennek születtem! Mi a te mentséged? /// Irigylem azokat, akik több ISP közül is választhatnak. Budapest belváros 2024.
-
Vertigo18
addikt
Szerintem lehetne több ilyen Snatch-os hsz., hamar betelik mind, szívesen olvasnék már egy sikertörténetet...
Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!
-
Vertigo18
addikt
Nem is értettem az egészet, amit írtál, kedves TG!
Értem én, hogy nyeremény, node azt, hogy az "ár irreleváns", azt nem tudtam hova tenni, csak nem akartam hozzászólni, nehogy meginduljon a népharag, vagy valami vitát váltsak ki.
Bocsi, de nekem az nem annyira sikertörténet, hogy nyerek valamit, ami épp nincs, így nem kapom meg... Értem, aranyos, hogy próbálják jóvá tenni, kapsz egy másik, SZERINTEM jóóóval olcsóbb készüléket és maradj csendben, hiszen csak egy nyeremény. De vajon mennyi az a különbség, amit még be lehet nyelni? Egy régi-új Nokia 3110-est még bevállalnál helyette?
És tudod, hogy minden tisztelettel írom ezt, mellesleg gratulálok a nyereményhez!
Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!
-
droops
csendes tag
-
Topikgazda
válasz Vertigo18 #10139 üzenetére
A probléma az hogy amit feltesznek nyereménynek azt nem foglalják le. Még a kínai szerencsejátékos törvény is azt írja, hogy a nyeremény az fix kell hogy legyen, értelemszerűen tárgynyeremény esetén meg kell lenni.
Másik probléma az hogy ha a hirdetésben a Ship From: HK, akkor hiába van az ES-ben, nem tudják onnan átirányítani, elküldeni. Bár én ezt nem igazán értem.
A kisebb értékűek azok soha nem fogynak el, tudják küldeni.
Mivel postai szállítás, alapból is nehéz elhitetni velük hogy ezért csak 3 Ft-ot fizettem, ha mást küldenek hiába mentettem el az oldalt, a képeket átverésre fognak gyanakodni és mesének fogják tekinteni hogy a nyeremény csak úgy elfogyott. -
walakyb
aktív tag
-
Vertigo18
addikt
Akkor ezek szerint te is érzed, hogy valami itt nem stimmel a Banggoodnál, ha te magad is leírod a hibát.
"a nyeremény az fix kell hogy legyen, értelemszerűen tárgynyeremény esetén meg kell lenni."
Szóval akkor itt azért van egy kis bibi. Egyébként én magam sem tudnám, hogy mit válasszak, akadékoskodjak és ragaszkodjak az eredetihez, vagy "benyeljem" az olcsóbb cuccost. Jó tanácsot nem tudok adni, pedig te már rengeteget adtál nekem - is...
walakyb: fogalmam sincs, hogy miben írtam marhaságot, de szerintem ebbe a szálba bele se bonyolódjunk.
Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!
-
remi67
tag
A banggood bekaphattya az összes f.....mat, 08.04 óta ugyanott tart egy GLS-es csomagszám:
Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; csomagot még nem adták át a GLS részére.Az már biztos, hogy ettől a bandától a büdös életben nem rendelek még1X semmit.
-
walakyb
aktív tag
válasz Vertigo18 #10144 üzenetére
Te minek nevezned akkor, amit csinalsz? Mar az eredeti hszben is egyertelmu, hogy nem ert egyet a dologgal/nem tetszik neki, mivel ez igy minimum nem korrekt. Te folyamatosan arra probalod ravezetni, hogy erezze mar meg, hogy ez igy nem normalis.
Erzed mar, mire gondolok? -
remi67
tag
Ja persze.
Mikor meg lett a cucc rendelve akkor "5-7 workig day" állt a terméklapon, gondoltuk lesz belőle 15 naptári nap, az még pont belefér (volt amikor aliról ennél hamarabb kaptam meg tracking meg minden szar nélküli filléres csomagot). Hát ezeknél nem fér bele az 5-7 working day a 15 naptáriba, ami amúgy 2 nappal a shipped mail kiküldése után varázslatos módon 7-15 napra változott, de már az is minimum gyanús, amennyire tudom a GLS szinte sose hozza meg egy héten belül (van amikor napokat ül a depóban).
Ez a társaság inkorrekt annyi már biztos. Ráadásul igazából nincs is tracking hozzá, ennyi erővel az is lehet, hogy még le gyártotta beszállító a cuccot csak kértek egy számot a GLS-től.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen videókártyát?
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen