Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz rwin5 #86788 üzenetére

    A grafikus feladatok az utolsóak a render folyamatban és könnyen párhuzamosíthatóak. Ha a VGA 100%-on fut, az semmilyen problémát nem fog okozni, legfeljebb ha a 3D terhelés hirtelen megugrik, akkor lehet microlag, nem több.

    Amit érdemes lehet használni, az fps limiter, mert
    1. a stabil frametime és ütemezés smoothabb élményt ad a folyamatos max. tempó helyett
    2. kisebb terhelésen fut a kártya = több tartalék a hirtelen nagy terheléskor, kisebb fogyasztás -> kevesebb hő és kisebb fogyasztás -> könnyebben hűthető -> halkabb és közben zöldebb 21 századi is vagy :B
    AMD softwareből lehet használni radeon chill-t de van a részletesebb beállítoknál sima maximális képkockasebesség is. De sok játék in-game settings menüben is ad lehetőséget frame rate limiterre. Hogy AMD software feture-ökről meg egész jó leírások vannak AMD oldalon.
    Mások és saját tapasztalatok szerint egy nem túl gyors tempójú AAA single player game tök jól játszható 60fps-90fps között. Izléstől, szemtől, de monitortól is függ (pl pixel response time, VRR=freesync/g-sync). Ha az a játék ilyen, akkor nem biztos, hogy van értelme 220fps-en futtatni... 190W helyett, lehet megelégedne a kártya 80 Wattal, ha csak 90fps-en futna, vajsimán, hiszen az 1% fps-ed is ~128fps.

    [ Szerkesztve ]

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák