- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Új HMD modell bukant fel
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Ebben a topicban tehetitek fel a videokártyákkal kapcsolatos azonnali, sürgős kérdéseiteket! Javasoljuk, hogy mielőtt kérdeztek töltsétek ki az adatlapotokon a konfigurációra vonatkozó részt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
A grafikus feladatok az utolsóak a render folyamatban és könnyen párhuzamosíthatóak. Ha a VGA 100%-on fut, az semmilyen problémát nem fog okozni, legfeljebb ha a 3D terhelés hirtelen megugrik, akkor lehet microlag, nem több.
Amit érdemes lehet használni, az fps limiter, mert
1. a stabil frametime és ütemezés smoothabb élményt ad a folyamatos max. tempó helyett
2. kisebb terhelésen fut a kártya = több tartalék a hirtelen nagy terheléskor, kisebb fogyasztás -> kevesebb hő és kisebb fogyasztás -> könnyebben hűthető -> halkabb és közben zöldebb 21 századi is vagy
AMD softwareből lehet használni radeon chill-t de van a részletesebb beállítoknál sima maximális képkockasebesség is. De sok játék in-game settings menüben is ad lehetőséget frame rate limiterre. Hogy AMD software feture-ökről meg egész jó leírások vannak AMD oldalon.
Mások és saját tapasztalatok szerint egy nem túl gyors tempójú AAA single player game tök jól játszható 60fps-90fps között. Izléstől, szemtől, de monitortól is függ (pl pixel response time, VRR=freesync/g-sync). Ha az a játék ilyen, akkor nem biztos, hogy van értelme 220fps-en futtatni... 190W helyett, lehet megelégedne a kártya 80 Wattal, ha csak 90fps-en futna, vajsimán, hiszen az 1% fps-ed is ~128fps.[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs