Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz KillHates #47008 üzenetére

    Szerintem Asusnak nincs ilyen (nyilvános) szolgáltatása, vagy tévedek?

  • ravail

    senior tag

    válasz KillHates #47008 üzenetére

    Szia!
    Ma volt annyi időm, hogy a kérdésedet feltettem az Asus VIP Menber-ként az Asus ügyfélszolgálatának. Ahogy látom, jött is a válasz nem túl soka. Aminek a lényege a következő:

    Olyan szolgáltatásuk nincs, ami megmondja hogy az adott termék garaiciás e vagy sem. Mivel a garancia az eladástól kezdődik, aminek az időpontjáról az Asus nem értesül. Ha azonban, a termékre érvényes garanciális idő még a gyártás időpontjától számítva sem telt le, akkor az Asus garanciához semmi más nem kell mint maga a termék (pl. a laptop). A gyártás időpontja viszont a termék sorozatszámából megállapítható a következők szerint:

    A sorozatszám első kettő karaktere határozza meg a gyártási időpontot az alábbiak szerint:

    1. karakter gyártási év 2. karakter gyártási hónap

    Év: Első karakter:
    2004----> 4
    2005 ---->5
    2006 ---->6
    2007 ---->7
    2008 ---->8
    2009 ---->9
    2010 ---->A
    2011 ---->B
    2012 ---->C
    2013 ---->D

    Hónap: Második karakter:
    január ----------->1
    február ---------->2
    március -------->3
    április ----------->4
    május ----------->5
    június ----------->6
    július ------------>7
    augusztus ---->8
    szeptember -->9
    október -------->A
    november ----->B
    december ---->C

    Példa: Ha az első két karakter "BC" akkor a gyártási idő 2011. december.

    Remélem tudtam segítni.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák