- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
ph A cég igényesen megvalósított, háromféle kapcsolódási módot ismerő, hot swapes üdvöskéi közül az egyik hazai kiosztással is megvehető.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol M. Bison
gp Az új karakter érkezéséhez még nem kaptunk dátumot, valamikor a nyár folyamán kapjuk meg.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
emynsu
újonc
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre írok-e a problémámmal kapcsolatban, ha nem, javasoljatok egyéb topicot rá légyszi. (garanciás topicba már írtam, de gondolom azt kevesen nézik)
04.01-én volt a Media Markt-nál egy akció, melynek keretében bizonyos Apple termékek mellé egy ajándék Airpods járt. Aznap megrendeltem egy Iphone 12-es készüléket, melyet tegnapi napon vettem át az egyik budapesti üzletükben, majd mikor a fizetés megtörtént, a hölgy átadta a számlát, illetve a jótállási jegyet, melynél jelezte, hogy 2 év garancia van a telefonra. Erre elkerekedtek a szemeim, hisz pont ezért vásároltam ott a készüléket, mivel 269.990 volt náluk a telefon ára, így mivel a 250 ezer forintos vételárat meghaladta, a jogszabály szerint 3 év garancia járna rá. A probléma abból adódott, hogy valamiért (számomra teljesen randomnak tűnő módon) a fülhallgatóból 8.696 Ft-ot levontak az 52.999 Ft-os listaárból, a többi fennmaradó kedvezményt pedig levonták a telefonból, így arra pedig 225.696 Ft-on lett kiszámlázva, így persze kiesett a 250 ezer forintos értékhatárból. Ezt a problémát az átvételes hölgynek jeleztem, aki előre irányított a vevőszolgálathoz, ők pedig javasolták, hogy vegyem fel a kapcsolatot az online ügyfélszolgálattal. Ez ma megtörtént, ahol jelezték, hogy ők nem tudnak semmit ebben segíteni, csak az üzlet tud, ahol átvettem a készüléket..
Természetesen vissza fogok menni hozzájuk, csak már így is eléggé felhúzták az idegeimet tegnap az áruházban, és ezen a mai telefonbeszélgetés sem segített.
Járt már valaki hasonló cipőben? Tudtok valamit javasolni, hogy mivel tudnék jobb érdekérvényesítést elérni a legközelebbi látogatás alkalmával? Nyilván kérem majd az üzletvezetőt is, ha végképp nem jutok előrébb, csak már látom előre, hogy ez mennyire nem lesz egyszerű menet..
Visszaküldeni nyilván visszatudnám őket, de egyrészt ez egy jó akció volt számomra, szóval veszni hagyni nem szeretném, másrészt viszont ezt a 1 év garancia megrövidítést sem tudnám lenyelni a jelenlegi állás szerint.Köszönöm előre is, ha tudtok valami okosat mondani!
-
emynsu
újonc
válasz ladybug #40638 üzenetére
Garanciakiterjesztéssel nagyjából ugyanott vagyok, kb. 20 ezerrel drágább a telefon, mint máshol, az Airpods ér max 45-50 ezret, a 25-30 ezer meg nagyjából elmegy akkor a + garanciára. Illetve az elveim is ellenkeznének ezzel az opcióval kapcsolatban, mert kvázi átverve érzem magam.
Egyébként lehet félreérthetően fogalmaztam, szó sem volt semmiféle akciós telefonról. Egy teljes áru készülék mellé járt egy AJÁNDÉK (ingyen) fülhallgató, így totál értelmetlen ez az egész, ahogy kiszámlázták a termékeket. Most egy másik példa, ha a szolgáltatónál valami extra nagy előfizetési csomag miatt "ingyen" kapsz egy 300 ezres telefont, akkor arra nincs garancia, vagy adnak rá 1 évet? Ez teljesen életszerűtlen. Ha jól olvastam ilyen esetekben pl. a telefon listaárát nézik a szolgáltatók, és az alapján jár a garancia. De még egyszer hangsúlyozom, itt akciós telefonról szó sem volt. Illetve a rendelés visszaigazolása is "normálisan" történt, csak a számlázás nem:
[ez látszik a rendeléseim között, illetve így van a blokkon is, amit kaptam]
[ez a rendelés visszaigazolási emailből van]
[ez pedig a fiókon belül a rendelésemnél, ha rámegyek a rendelés nyomtatási képére][ Szerkesztve ]
-
emynsu
újonc
14 napig elállhatok tőle tudtommal, mivel online megrendelésnek minősül. Nem is ezzel van a gondom, hanem inkább az egomat bántja ez az egész, hogy őszinte legyek. Időt és energiát meg pénzt vesznek el az embertől a hülyeségükkel, keserű szájízt okozva a vásárlókban. Egyébként nem bontottam direkt ki a termékeket, szóval ezzel nem lenne gond.
De én továbbra is azt akarom elérni, hogy kapjam meg a jogszabály által előírt 3 évet a jelenlegi vásárlásommal. Na mindegy, bemegyek, futok még egy kört, de látom előre, hogy felesleges, és csak felhúznak majd..
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diabetes - Cukorbetegség
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad P70 " szép állapot "
- MacBook Pro (15", 2019 Mid)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (41)
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- Lenovo ThinkPad T470s, I5-7300U, 16GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (39)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen