Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emynsu

    újonc

    Sziasztok!

    Nem tudom, hogy jó helyre írok-e a problémámmal kapcsolatban, ha nem, javasoljatok egyéb topicot rá légyszi. (garanciás topicba már írtam, de gondolom azt kevesen nézik)
    04.01-én volt a Media Markt-nál egy akció, melynek keretében bizonyos Apple termékek mellé egy ajándék Airpods járt. Aznap megrendeltem egy Iphone 12-es készüléket, melyet tegnapi napon vettem át az egyik budapesti üzletükben, majd mikor a fizetés megtörtént, a hölgy átadta a számlát, illetve a jótállási jegyet, melynél jelezte, hogy 2 év garancia van a telefonra. Erre elkerekedtek a szemeim, hisz pont ezért vásároltam ott a készüléket, mivel 269.990 volt náluk a telefon ára, így mivel a 250 ezer forintos vételárat meghaladta, a jogszabály szerint 3 év garancia járna rá. A probléma abból adódott, hogy valamiért (számomra teljesen randomnak tűnő módon) a fülhallgatóból 8.696 Ft-ot levontak az 52.999 Ft-os listaárból, a többi fennmaradó kedvezményt pedig levonták a telefonból, így arra pedig 225.696 Ft-on lett kiszámlázva, így persze kiesett a 250 ezer forintos értékhatárból. Ezt a problémát az átvételes hölgynek jeleztem, aki előre irányított a vevőszolgálathoz, ők pedig javasolták, hogy vegyem fel a kapcsolatot az online ügyfélszolgálattal. Ez ma megtörtént, ahol jelezték, hogy ők nem tudnak semmit ebben segíteni, csak az üzlet tud, ahol átvettem a készüléket..
    Természetesen vissza fogok menni hozzájuk, csak már így is eléggé felhúzták az idegeimet tegnap az áruházban, és ezen a mai telefonbeszélgetés sem segített.
    Járt már valaki hasonló cipőben? Tudtok valamit javasolni, hogy mivel tudnék jobb érdekérvényesítést elérni a legközelebbi látogatás alkalmával? Nyilván kérem majd az üzletvezetőt is, ha végképp nem jutok előrébb, csak már látom előre, hogy ez mennyire nem lesz egyszerű menet..
    Visszaküldeni nyilván visszatudnám őket, de egyrészt ez egy jó akció volt számomra, szóval veszni hagyni nem szeretném, másrészt viszont ezt a 1 év garancia megrövidítést sem tudnám lenyelni a jelenlegi állás szerint.

    Köszönöm előre is, ha tudtok valami okosat mondani!

  • emynsu

    újonc

    válasz ladybug #40638 üzenetére

    Garanciakiterjesztéssel nagyjából ugyanott vagyok, kb. 20 ezerrel drágább a telefon, mint máshol, az Airpods ér max 45-50 ezret, a 25-30 ezer meg nagyjából elmegy akkor a + garanciára. Illetve az elveim is ellenkeznének ezzel az opcióval kapcsolatban, mert kvázi átverve érzem magam.

    Egyébként lehet félreérthetően fogalmaztam, szó sem volt semmiféle akciós telefonról. Egy teljes áru készülék mellé járt egy AJÁNDÉK (ingyen) fülhallgató, így totál értelmetlen ez az egész, ahogy kiszámlázták a termékeket. Most egy másik példa, ha a szolgáltatónál valami extra nagy előfizetési csomag miatt "ingyen" kapsz egy 300 ezres telefont, akkor arra nincs garancia, vagy adnak rá 1 évet? Ez teljesen életszerűtlen. Ha jól olvastam ilyen esetekben pl. a telefon listaárát nézik a szolgáltatók, és az alapján jár a garancia. De még egyszer hangsúlyozom, itt akciós telefonról szó sem volt. Illetve a rendelés visszaigazolása is "normálisan" történt, csak a számlázás nem:

    [ez látszik a rendeléseim között, illetve így van a blokkon is, amit kaptam]
    [ez a rendelés visszaigazolási emailből van]
    [ez pedig a fiókon belül a rendelésemnél, ha rámegyek a rendelés nyomtatási képére]

    [ez pedig maga az akció]

    [ Szerkesztve ]

  • emynsu

    újonc

    válasz smc #40640 üzenetére

    Nyilván nem vettem volna át, ha ezt előre tudom, de álmomban se gondoltam, hogy így járok ezzel, a számlát pedig a fizetés után nyomták csak a kezembe, tehát akkor már hiába akadtam fent a dolgon sajnos..

  • emynsu

    újonc

    válasz smc #40642 üzenetére

    14 napig elállhatok tőle tudtommal, mivel online megrendelésnek minősül. Nem is ezzel van a gondom, hanem inkább az egomat bántja ez az egész, hogy őszinte legyek. Időt és energiát meg pénzt vesznek el az embertől a hülyeségükkel, keserű szájízt okozva a vásárlókban. Egyébként nem bontottam direkt ki a termékeket, szóval ezzel nem lenne gond.
    De én továbbra is azt akarom elérni, hogy kapjam meg a jogszabály által előírt 3 évet a jelenlegi vásárlásommal. Na mindegy, bemegyek, futok még egy kört, de látom előre, hogy felesleges, és csak felhúznak majd.. :(((

Új hozzászólás Aktív témák