- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
válasz ergoGnomik #7 üzenetére
Ez tök invalid...
Minden komolyabb eladott hardvernél és szoftvernél, ill. ezek kombinációjánál bele van építve az eladási árba a termék életciklusának menedzselése.
Ugyanúgy ahogy egy Windows-hoz, egy okostelefonhoz, egy nyomtatóhoz, videokártyához, akármihez folyamatosan kapsz frissítéseket, javításokat, új drivereket... úgy a processzorodhoz és a laptopodhoz is. Ezt minden gyártó vállalja, ez vele jár, legalább az első 2-3 évben.
Amiről én beszélek az szimpla nemtörődömség, hanyagság, a fogyasztók lesz*rása:
- az AMD folyamatosan ad ki javított AGESA-t a processzoraihoz.
- a Lenovo ad ki BIOS frissítéseket a laptopjaihoz.
- viszont a Lenovo nem hajlandó a frissítéseibe bele copy-paste-elni az AMD javításait...Nem az a baj hogy valamit nem csinálnak, hanem az hogy szarul csinálják, mert inkompetensek, hanyagok... és az AMD nem lép fel ez ellen sehogy.
Egészen konkrétan arról beszélek, hogy a 2022 februárjában vásárolt, egyébként 2021-es (tehát akkor legfrissebb, mert a 2022-es széria még nem is volt kereskedelmi forgalomban, a CES-en mutatták be) Legion 7-hez kedves Lenovo a mai napig nem volt hajlandó kiadni egy olyan BIOS frissítést, ami tartalmazná az AMD által 2022 májusában (tehát vásárlás után 3 hónappal) kiadott AGESA frissítést, hogy megszűntessék végre az fTPM stutteringet.
Ezért a hibáért se az AMD se a Lenovo nem vállalják a felelősséget - mondanám, hogy csak egymásra mutogatnak de igazából egyik cég supportjánál sem lehet elérni olyan szintű embert, aki elég kompetens ahhoz, hogy egyáltalán megértse miről beszélek...
A termék - bőven a támogatási időszakán belül - hibás, és nincs rá javítás. Persze ha sokáig b*sztatod a supportot közlik, hogy küldd vissza gariban, de az egyetlen dolog amit elérsz vele az az hogy 1 hónapig nincs géped, majd visszakapod azzal hogy "semmi baja"... Egyrészt mert az fTPM stutteringet elkapni időigényes és nem szórakoznak vele, másrészt mert nekik sincs, nem létezik olyan BIOS verzió a géphez ami javítaná, tehát semmit nem tudnak csinálni vele...
És az AMD kiadta a javítást már egy éve... Csak a Lenovo sz*rik rá magasról... De egyébként ők is folyamat adnak ki BIOS frissítéseket még ehhez a géphez is, van most egy áprilisi is pl., csak épp ugyanúgy ahogy egyik BIOS frissítés sem ez előtt, úgy ez sem tartalmaz mikrokód frissítést...
Az AMD eladott sok ezer hibás processzort, de nem foglalkozik vele hogy a javítás ténylegesen elérhesse a felhasználókat.
Érdekes egy autógyártó pl. bármilyen apróság miatt képes tömeges visszahívásokat elrendelni...Turenkarn
Új hozzászólás Aktív témák
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Renault, Dacia topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Motoros topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen