- Netfone
- Yettel topik
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #12002 üzenetére
Nem önkéntes rendőr, külföldön ezt állampolgári kötelességnek hívják...
Sőt, meg nem büntet érte, de kapsz egy fejmosast hogy akadalyozod a hatóság munkáját. Velem már volt hogy az osztrák rendőr mellém jött és azt kérte lassitsak le hogy ne tudja megelőzni őt egy román rendszámos Audi, aztán amikor mögém ért mutatta neki a rendőr hogy menjen utána, beállt a rendőr mögé és lehuzódtak egy pannen hilfe-be. A tükörben még láttam hogy érkezett mögöttük még egy rendőr szirénázva. Biztosan én vagyok nyuszi de nem mondtam volna hogy nem segítek."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #12005 üzenetére
Céges autóval voltam egyedül, 1,4TFSi (kokszolódós de már szijjas) Octavia kombi, fehér Jött mögötte is rendőr, csak gondolom nem bírták az iramot.
Amúgy jól csinálták, teszek rá mennyibe fájt ez a manőver az adófizetőknek, "kedves Csaba" majd intézi saját zsebből az okozott károkat vagy leüli, nekem édesmindegy...
Szeretem látni amikor dolgoznak az adóforintjaim és nem stadion épül belőle. (én sem nézek focit)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Stylewars_kp #12020 üzenetére
"A megalapozott gyanú szerint kedd reggel a rendőrök közlekedésrendészeti ellenőrzést tartottak, mely során hang és fényjelzésekkel próbáltak megállítani egy férfit- Ő ezeket figyelmen kívül hagyva, esetenként 200 km/óra sebességgel autózott tovább. Ezutáni eseményeket láthatjuk a felvételen.
A férfi járművezetés eltiltás hatálya alatt vezette autóját. Az ügyészség a férfit őrizetbe vette, és gyanúsítottként hallgatta ki hivatalos személy elleni erőszak bűntette, közúti veszélyeztetés bűntette, rongálás és eltiltás hatálya alatti járművezetés bűntettei miatt."
Forrás: [link]
Azt hiszem erre mondják hogy halmozottan hátrányos helyzetben volt..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
Helyzet jelentés:
A fagyis kocsi elkészült, sőt már le is foglalózták.
Kb 2 hete vettem fel, azóta használjuk.
Nem csak a keletkezett sérüléseket ha nem pár korábbit is lejavítottak az árban.Vettem egy második elektromosat és bővítem / fejlesztem a napelem parkot.
10 év garancia és olcsó km ktsg miatt.
A másik átlépte a 7777 mérföldet.
Csere kocsi story, azt mondták ez prémium SUV kategória ezért a szerződésük alapján a biztosítóval csak prémium SUV lehet. Ekkor megint vissza kanyarodtunk a GLC és SQ5-re. 911 csak a central Londoni branchban van most, akkor ide kell hozatni, ennyit mehetek vele, ki kell fizetnem a biztosítási különbözetet, meg aláírnom minden szart hogy ha belém jönnek mikor prakolt a kocsi vagy pirosnál állok is az én hibám... Na mondom meg anyátok. Van ott hátul 2 fullos Volvo akkor elviszem azt. Mondták ok. Adtak fél tank üzemanyagot ajándékba és magamon is meglepődve miután milyen olcsó és rossz volt a 16-os kínai XC90....
DE EZ EGY ROHADT JÓ KOCSI. Hibrid benzines, 8 sebességes, van benne minden IS. Hűtött, fűtött, memóriás, derék és comb támaszos hangyabőr, masszázs funkcióval.
Szóval jövök hazafelé, megy a derék masszázs miközben szellőzteti az ánusz rózsámat. És meglepett párszor először a jó értelemben. Radaros tempomat jól működik, sávtartó se pattog. Hibrid rendszer jól elmaszkolja a start stoppot meg turbó lyukat. bmw is lassan megtanulhatná ezt...
Az egésznek jól összerakott, prémium érzete van. Légrugós körbe, mikor pakolom a csomagtartót leengedte MAGÁTÓL. Majd vissza. Akkora panoráma tető amit még nem láttam, nyílik is. Rohadt kényelmes és sokkal jobban testreszabható mint a feláras Porsche ülés. ami szintén jó, de a derék támaszt épp hogy ki tudom tekerni annyira ahogy szeretném, egy milliméterrel se többet vagy feljebb. Itt úgy ki tudod állítani hogy karóba húzást átélheted. Szóval rohadt nagy intervallumban lehet mindent és nem kellett semmit végállásba tennem. Tökéletesen beállítottam a combtámasz hosszát, oldaltartás mértékeét, deréktámasz erősségét és magasságát. Ebben mindig is jó volt a Volvo, első osztályú fotelek. Porsche is nagyon jó, de ez jobb.Sport mód nincs csak Eco, Comfort meg Dynamic. És annyira buzgó hogy amikor állítom a módokat. Állítja a kocsi magasságát is a légrugókkal. Ügyes.
Szóval kényelemben kb tudja amit a Porsche, ülések jobbak, de a futómű a légrugók ellenére se annyira kényelmes comfotban mint a mágneses. Valahogy nagyobbat dob a fekvő rendőrökön, nagyobbat bólint utána. Persze jó, csak nem jobb.
Abszolút nem sportos dynamic módban sem, de jól megy és élvezet vezetni.
Ahol a Porsche meg villant az a sport mód mert ott aztán ég és föld lesz a kettő. Nekem meg az kell, azért vettem azt.
Viszont le a kalappal, a Volvo még mindig tud valamit. Kényelem, biztonság, gondtalan utazás. És ezerszer inkább venném ezt mind a 3 Németet ha csak valami jobb közlekedő edényt szeretnék.
Na meg az Orrefors kristály váltó, amiért a csajok a legjobban oda voltak
Egy dolog zavart benne ami sok kocsira igaz manapság. Vársoba, dugóba araszolás, parkolás, centizgetés közben búg, sipol, villog, befékez, tartja a féket ha nem kell, nem tartja ha kéne... Na az felcseszte az agyamat. Már minden villogott, fékezett, kamera szerint már a falba voltam mikor még volt előtte egy jó 30-40 centi. És nagy gázt kellett nyomnom hogy felül írjam ezt a buziságot mert nem akartam kilógni. De akkor meg a 40 centire belendül és azonnal ugrasz a fékre és bólint egy nagyot. Utasok meg hülyének néznek... Utána megtanultam kikapcsolni, de a sipolás, villogás, rossz kamera szögek maradtak. De már legalább nem fékezgetett össze vissza...
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz bitpork #12032 üzenetére
Nem csak a funkciók a lényeg, ha nem hogy azok hogyan működnek. Mert nagy a szórás a rohadt idegesítően és rosszul meg a hibátlanul, észrevehetelenül, tökéletesen teszi a dolgát között.
Még fel sem soroltam mindent, de pl a HUD is elég fejlett, jelzi a sebesség határokat, de a kamerákat is kiteszi ha gyorsabban megyek. Kitesz egy gyalogos átkelő ikont ahogy közeledek egy zebrához. Telefon rákötés nélkül. Android auto, apple car play, kulcsról is nyitja csukja a napfénytetőt és csomagtartót is. Porsche csak nyitja ha jól rémlik.
Rengeteg módon hozzá tesz a biztonsághoz és kényelemhez és a legjobb hogy ezt nem zavaróan teszi. Kivéve fékezgetés amit említettem.
A Q7 alapból egy magasabb kategóriás autó, az XC60 valahol a Q5 és 7 között van fél úton. Viszont most ezt venném sokkal inkább, valószínűleg nem a langyi hibrid rendszerrel ha nem a komolyabbal de akkor is az XC60-at.
De a hibrid rendszer is már közelíti a Lexus messze legjobban működő rendszterét. Miközben a 100k euro feletti bmw teszteken leírják na ez is jobb lenne hibrid nélkül. Lámpánál mikor látom hogy indulnak, villog a lámpa kijelző, remeg az egész kocsi na akkor röhögök a nagy PréMiJum márkán...
Másrészt mitől venné ez el a kedvemet bármitől is?
Nyílván vannak sokkal jobb kocsik, de ennyi pénzért ez egy jó ajánlat most aki kicsit jobbat akar mint az átlag edények.[ Szerkesztve ]
-
válasz FeRRaR1 #12033 üzenetére
Oh távol álljom tőlem a farokméregetés csak annyit akartam mondani vele hogy annyira nem világmegváltóak ezek a dolgok. A q7 pl (persze nem itt balkániában) az adaptív tempomattal és térképpel átváltozik teljesen pedálmentes dodgemmé ha arról van szó. Piszok jó amikor tényleg nem kell semmire figyelni mert magától lassít-gyorsít körforgalomra letérőre és a tábláknak megfelelően igazítja a sebességet is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz bitpork #12035 üzenetére
Ezt a BMW is tudja, a 320d is megy a forgalommal, ritkán kell belekotorászni amikor okorseget csinál, de egy gomb a kormányon és visszaadja nekem az irányítást. A legtöbb ilyen autó azért nem engedi koppra ráállni a parasztot a falra, mert a csomagtartó motoros és annak nincs szenzora, egy gombnyomas és nekinyitja a falnak. Az már zavarobb hogy indokolatlanul nagy gázt kell adni hogy rádöbbenjen mit akarok, ez nettó usability teszt, tessék értelmes tesztelőt felvenni.
A Suzuki távolságtartója ehhez képest kiáll szenzor hibára inkább, vagy 20 méterrel a kamion mögött besatuzik, eléggé butafatraktor... valahol érzem ám, nagy pénzért nagy focit vár az ember, csak nem mindig kap... manapság a marketing kimerül abban hogy sózzuk rá a xart a parasztra drágán, többi nem számít.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
Láttam fordot Német pályán 160-al haladva leolvasta a benzinkút lehajtó 50-es tábláját. Satu.
Foslágeny(azé' bírom pár modelljüket)leolvasta előtte lévő kamionon a 70-es korlátozás matricát.
Illetve ugyan ez a márka, felverődő levelekre fékezett nagyot...2ozzmexy
Totalcaron volt videóval pár éve hogy egy bmw 2x ugyan ott szalagkorlátnak rántotta a sávtartó. Ha jól rémlik. Nagyon kényes dolog ez, mennyire kell birkózni vele, menyit hibázik...
Porsche is megérintette a féket egy nagy üres buszmegállóra 1x...
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz FeRRaR1 #12038 üzenetére
Amikor volt helyi audiban Hans kátyúkárt csinázni utána sikerült nekik úgy beállítani a kormányt hogy nem középen volt a szögjeladó és feszt fékezett a mellettem lévő sávba állóra. Másodszorra már sikerült eltalálni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nekem csak városban szokott visítani, amikor jönnek szemben a szűk utcában én meg lendületből lehúzódok parkoló autók közé. Azt hiszi neki akarok menni a parkoló kocsiknak. Ami szerintem jogos mert annyira nem lassítok (csak annyira hogy a szembejövőt elengedjem).
⭐ Stella
-
FeRRaR1
őstag
Úgy vagyok vele hogy felőlem tele sz@rhatják ilyen rettenetekkel a kocsikat csak ha egyszer beállítom magamnak és kikapcsolom ami zavar, akkor az maradjon is úgy...
Szerencsére a Porsche nem csinál semmi ilyet. Mármint a lassú araszolás, dugó vagy szűk parkoláskor b@szakodást. De ott gondolom extrán oda figyelnek az ilyesmikre, mert még a Lussivónál lévő M3 Competition, szalon új is ezt csinálta, próbált bearaszolni a garázsba vele, és folyton ráfékezett csak nagyobb gázzal tudta felül írni amikor meg neki kellett a fékre ugrani azonnal. Ami persze kezdte az elejéről a cirkuszt.
Pont utána érkeztem, hely tulaja:
-Te figyelj, ezt valaki össze fogja törni. Ez biztos, és parkolás közben -
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #12045 üzenetére
Nem állítom hogy nincs igazad, de arnyalnam. Az én drága jótét édesanyám aki felnevelt 40 éve vezet, de eskü az 5 éves fiam jobban kezeli a Vitarat. Hogy ezeknek a balfékeknek ki adott jogsit nem tudom, de ő ne tudja kikapcsolni, mert tőle kitellik (többször is előfordult már) hogy így töri össze a kocsit...
Inkább jobban kellene megirni azt a fránya szoftvert, mondjuk plusz egy gomb mint amit ha nyomok centizes közben akkor nem fékez bele."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #12046 üzenetére
Én pontosan azt gondolom hogy sokkal de sokkal nehezebbnek kéne lennie a joggsi szerzésnek. Kisebb forgalom, szennyezés, kevesebb baleset. Inkább kialakulna valami szokás hogy néha hozol viszel embereket mint régen...
Anyámnak 35 éve van joggsija. 15 éve nem vezetett. Nem tudja megmondani melyik pedál mire való. Konkrétan össze keveri. De törvényesen beülhet és vezethet... Szerintem az utcából nem jutna ki törés nélkül.
A másik meg hogy a kocsiknak kell műszaki hogy közlekedhessenek, a sofőröknek miért nem? 2-3 évente?
Ami csak jelez azzal nincs gondom, de ami konkrétan helyettem nyomkod pedált vagy kormányt azzal van. Nagyon is. Többször okozott gondot mint hogy segített volna mikor ilyesmit vezetek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest