Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dino_m
senior tag
Multiplayer testers wanted (Chance for Paddock Club / AMS2 Beta Access & free DLCs)
"Olyan 10-15 AMS2 felhasználót keresünk, akik rendszeresen részt vehetnek MP teszteken 18hh és 21h UTC között, hogy segítsenek nekünk a teljesebb rácsok biztosításában az MP béta stressztesztelése során a következő 4-5 hónapban.
A tesztek általában kedden és csütörtökön 18 és 20 óra között kezdődnek (UTC), és összesen 30-60 percig tartanak; gyakran tartalmaznak WIP fejlesztéseket és kísérleteket, és így nagyon hajlamosak a megbízhatósági problémákra vagy a teljes leállításra - bár szórakoztató lehet és gyakran szórakoztató volt más támogatókkal és Reiza fejlesztőkkel versenyezni, ezek is csak őrlés lehetnek, így az önkénteseknek ezt szem előtt kell tartaniuk.
Ha elérhető vagy és hajlandó vagy csatlakozni, kérlek PM vagy @CrimsonEminence AMS2 béta kulcsot és Paddock Club hozzáférést - ez az önkéntesek számára is biztosítja az összes meglévő és jövőbeli AMS2 DLC-t (kérjük, vedd figyelembe, hogy fenntartjuk a jogot, hogy visszavonjuk a kulcsot abban az esetben, ha az önkéntesek nem jelennek meg rendszeresen a teszteken ebben a 4-5 hónapos időszakban)" (gépi fordítás)Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
macy
addikt
Sziasztok.
Tegnap feltettem a játékot, rég mentem már vele, valamikor Humble akcióban vettem meg bagóért. Akkor kipróbáltam de nem igazán tetszett. Tegnap Bathurston köröztem egy GT3-as Porschéval, úgy tűnik nagyon kipofozták a játékot. Első körben Nord, Monza, Spa ami érdekelne, meg az Endurance kategória. Mit javasoltok dlc ügyileg? Vegyem a Season Passt vagy válogassam össze a dlc-ket? -
dino_m
senior tag
Én elfogult vagyok és megvettem az összes DLC-t. Pont ma lett vége a tavaszi 50%-os vásárnak. Van külön Spa, Monza, Nurburgring pack és a legújabb Endurance és Le Mans 24 pack is, ha csak ezek érdekelnek, de rengeteg jó történelmi pályát és miegyebeket is lehet találni a DLC-k között.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
macy
addikt
Egy órája szarakodok, nem tudok sebességet váltani. Hiába állítom be a pillangóra, de nem megy billentyűzeten se. Tegnap még játszottam, ment frankón minden.
-
macy
addikt
válasz 6absbulldog #1209 üzenetére
CSW2.5 helyett csinálnom kellett egy custom profilt, így működik a pillangó.
Fura nekem ez az FFB, olyan billegős-libegős, nem tudom miért. -
macy
addikt
Bakker, nem kellett volna kipróbálnom VR-ban
-
zsozsa74
senior tag
-
6absbulldog
tag
Bugos a pálya nagyon. Időmérőt nem lehet menni rajta, mert a célegyenesben állandóan megbüntet (szerintem rossz helyre van behúzva a pálya széle érzékelés), illetve sok textúra hiányzik a háttérből.
Futam alatt pedig, amint megelőzök valaki, kapom is a büntit.
Még reszelni kell ezen, de eszeveszett jó pálya, mindig is imádtam. -
zsozsa74
senior tag
válasz 6absbulldog #1217 üzenetére
Ezeken nem reszelnek már semmit. A mod pályák ilyenek kb. mind. Kapcsold ki a büntiket, az lehet egy megoldás.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
"A szokásos javítások és fejlesztések listája mellett az új frissítés hozza az új brazil Stock Car 2024-es szezont és egy teljesen átalakított F-Ultimate Gen2-t - mindkettő már olyan fizika frissítéseket tartalmaz, amelyeket minden más autóra tervezünk a következő nagy frissítéshez."
Én már elkezdtem várni az 1.6-os frissítést.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
6absbulldog
tag
-
Lac-coo
őstag
mit kell nézni az "új" gumin ? Kb ugyanolyan mint volt....
-
6absbulldog
tag
válasz 6absbulldog #1222 üzenetére
Teszteltem a stock car 24-et Interlagosban időmérőn. Felváltva mentem az új 24-es verzióval és a 23-sal, hogy egyértelmű legyen a különbség. Fél óránként váltottam a két verzió között és kb 3 órát tudtam rászánni. A setup és a körülmények ugyanazok voltak.
Ami hatással lehetett a tesztemre negatív irányba:
- Szeretem a stock car szériát, de nem tartozik a fő kedvenceim közé
- Nem mentem hosszútávú futamot, pedig számomra ott szokott kijönni a lényeg.
- Bugok: Mikor betölti a pályát és látom a képernyőn a pályarajzot, jobbra fent írja az autóhoz tartozó választható gumi típusokat. Mindkét stock car esetében Hard és Wet van kiírva. De a 23-as verziónál a setup-ban Slick és Wet a választható. Előbbit választottam természetesen. A 24-es esetében pedig azt kellett választanom, hogy "automated by weather", mert egy bug miatt ott nem kerül kiírásra, hogy melyik gumival megyek, mikor megváltoztatom. Feltételezem, hogy az első üres lenne a slick, csak nem írja ki. A töltőképernyőn szereplő Hard pedig feltételezem csak elírás. Meglátjuk, ha javítják a későbbiekben.Amit észrevettem, mint változás a tesztem során:
- 24-es esetében nehezebben melegítettem fel üzemi hőmérsékletre. Nem vészes a különbség. 23-as esetében egy "átlagos" kivezetőm elég szokott lenni, az új esetében vagy kicsit agresszívebbre kellett vennem a kivezetőt, vagy két kört mennem, hogy jó legyen.
Ez se nem pozitív, se nem negatív változás, mivel lövésem sincs, hogy milyennek kéne lennie a valóságban. Érzetre mindkettő okés volt.- Az új, 24-es gumi jobban csúszik mikor még hideg. 23 esetében még hidegen is viszonylag jól tapadt. Ez szerintem javulás.
- A 23-ast könnyebb volt elfékezni. A boxutcából kijövet az első balos kanyarban gyakran fékezem el és olyankor már roncsolódik is annyit, hogy kockás lesz. Érzem is a kormányon és kb mehetek a boxba egy másik szettért. Ezt irreálisnak éreztem eddig, mivel ezek nem forma1 pirelli keverékek.
A mostani javítással ez megszűnt, nehezebb kockásra fékezni (de azért nem is nehéz).- Jobban érezni az út és gumi közötti viszonyt. Ezáltal a megcsúszást is.
- Viszont a gumi gyorsabban esik ki a még megfogható tartományból. Magyarán nincs annyi ideje az embernek korrigálni. Mások erre az effektre hivatkoztak úgy, hogy driftes. Ez lecsökkent, kevésbé csúszik. De azért még meg lehet fogni, ha elég gyors vagy. Szerencsére nem Iracing-es, hogy van egy pont, amikor még minden okés, aztán már nem és onnantól már csak a vakszerencsén múlik, hogy elkapod-e.
Első blikkre ennyi. Ha kijön a többi kategóriára a frissítés és tudok menni hosszabb távú versenyeket is, akkor okosabb leszek. Egyelőre nagyon pozitív a változás.
-
dino_m
senior tag
Ezt is figyelembe kell még venni az 1.6-ig :
"Amint azt a 2024. márciusi fejlesztői frissítés jelzi, mind az F-Ultimate Gen2, mind a Stock Car 2024 már tartalmazza a V1.6-os gumiabroncs-fizikai fejlesztéseket módosított hiszterézissel (de csak részben módosított termodinamikával és kopással) - általánosságban elmondható, hogy a frissített gumiabroncsoknak kissé "élesebbnek" és kevésbé toleránsnak kell lenniük a csúszással szemben, mint korábban."
Szóval a gumi hőmérséklete és kopása változik az 1.6-ig.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
zsalesz
tag
Az utolsó frissítés óta, sajnos bizonyos időközönként összeomlik a játék. A hiba.: AMD illesztőprogram időtúllépés.
Eddig soha egyik játéknál sem fordult elő ez a probléma pedig pörög az ACC, az RF2, a Raceroom és mostanában az LMU is.
Amióta jött az új update, egyszer nem tudtam úgy játszani, hogy ne jött volna az említett hiba.
Esetleg másnál is előfordul? Vagy mi okozhatja a hibát? -
6absbulldog
tag
válasz zsalesz #1229 üzenetére
Én a fentebbi teszten során nem tapasztaltam semmi ilyesmit. Procim AMD, de a videókártyám nvidia.
Első körben akkor próbáld frissíteni a drivereidet. Ha nem segít, akkor érdemes a reiza ams2 forumon érdeklődni, elég nagy a pörgés a fórumon, valaki biztos tud rá valami megoldást. -
zsalesz
tag
válasz 6absbulldog #1230 üzenetére
Köszönöm szépen! Futok ott is egy kört!
-
dino_m
senior tag
Renato mondja:
"Néhány releváns megjegyzés az F-Ultimate Gen2 gumiabroncsokról (szintén hozzáadva az OP-hoz), mivel úgy tűnik, hogy némi zavar van a kopási arányukkal kapcsolatban:
Az F-Ultimate Gen2 3 gumiabroncs-keverékkel rendelkezik, amelyek lazán képviselik a valódi Pirellis 5 keverékű tartományát (C1-től C5-ig, az előbbi a legnehezebb, az utóbbi a legpuhább IRL opció). A való életben a Pirelli dönti el, hogy az 5 rendelkezésre álló 5 keverékből melyik 3 keveréket viszi magával az egyes versenyekre a pálya jellemzői, az időjárás-előrejelzés stb. alapján. Az olyan versenyeken, mint Spanyolország, Japán és az Egyesült Királyság (minden olyan pályán, ahol túlnyomórészt hosszú, nagy sebességű kanyarok vannak, viszonylag meleg időben futnak) a Pirelli általában a 3 legnehezebb opciót választja (C1, C2 és C3). Az olyan pályákon, ahol az alacsony sebességű rövid kanyarok dominálnak, mint például az Azure, Spielberg vagy Montreal, ez fordítva van, általában a 3 leglágyabb keveréket (C3, C4, C5) választják Az
AMS2-ben a közepes gumi a C3-on alapul, míg a kemény egyfajta középút a C1 és a C2 között, a lágy pedig a középút a C4 és a C5 között - ez az a kompromisszum, amelyben megállapodtunk, amíg nem tudjuk támogatni különböző összetett választások sávonként (ha és amikor ez megtörténik). Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha Barcelonában, Kansaiban, Silverstone-ban vagy akár Interlagosban versenyezel, a játékban lévő lágy gumi valójában lágyabb, mint bármelyik keverék, amelyet általában ezekre az eseményekre visznek, és hajlamos lesz szétesni néhány körön belül kemény vezetés után a verseny üzemanyag-terhelésében. Ezeken a pályákon csak közepesekkel és keményekkel szabad versenyezni, hogy jobban megfelelj a válogató csapatok tényleges teljesítményének az adott eseményekre (hacsak nem akarsz sok boxkiállást csinálni)
Fontos megjegyezni azt is, hogy a kopás nem egyenlő a degradációval - a 3 keverék nem veszít annyi teljesítményből a kopási sáv kezdeti 50% -ánál, amint azt a HUD jelzi (pályától függően körülbelül 1 másodperc), De ezen a ponton túl a degradáció meredekebb, és a gumiabroncsok valóban leesnek egy szikláról az utolsó 20% -ban.
Azt is fontos megjegyezni, hogy a kopási arányok közvetlenül összefüggnek a vezetés módjával - minél többet támadja a vezető a kanyarokat, annál nagyobb súrlódás keletkezik a futófelületen, ami felgyorsítja a kopást; Emiatt és a gumik kissé érzékeny természete miatt a pilóták ritkán vagy soha nem nyomják 100%-osan a versenyeken a való életben, mert a köridő-nyereség nem éri meg az extra kopást és az esetleges extra boxkiállást. Ezért a kanyarokba való be- és kigurulás sima stílusa a legtöbb pályán szinte kötelező a versenyek során.
Az, hogy ennek így kell-e lennie a motorsport csúcsán, vita tárgyát képezheti, de ez így van atm, és így kell képviselni őket a szimulációban." (gépi fordítás)Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
zsozsa74
senior tag
Nagy bejelentés!
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
zsozsa74
senior tag
válasz 6absbulldog #1242 üzenetére
Van már egy mod Rx track pack három pályával, de Knockhill így tudom, nincs benne.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
dino_m
senior tag
"Az 1.5.6.2-es verzió már elérhető – ez lesz az utolsó kiegészítő frissítés, amely lezárja ezt a fejlesztői ciklusverziót, amely tévedésből még mindig az 1.5.6.1-es verziót olvassa a felhasználói felületen, de a build a 2583-as a legújabb 1.5.6.2-es build, amelyet most telepítettek).
V1.5.6.2. ÁLTALÁNOS VÁLTOZÁSOK
Kijavítottunk egy összeomlást az ICM-en a fedélzeti aktív felfüggesztés beállításakorAz autó tálca alatti aerodinamikája most befolyásolja a levegőbe dobott részecskék mennyiségét, például a port, a vízpermetetÁtdolgozott vízpermet részecskerendszerek
HÍVÁS & HUD
Javítva a hiányzó F-Ultimate Gen2 és StockCar 2024 gumiabroncsok neveiJavítva a hiányzó ranglistaosztály logók a Stock Car 2024-hez
FIZIKA
F-Ultimate Gen2: Kisebb gumiabroncsváz- és futófelület-beállítások; Kisebb alapvonali felfüggesztési beállítások (kissé merevebb és alacsonyabb menetmagasság) Kisebb beállítás az alsó tálca optimális dőlésszögéhez; Kijavítottuk az F-Ultimate Gen Low Downforce változat kisebb eltéréseit
HOZ
F-Ultimate Gen2: Kijavítottuk a hiányzó AI védelmi beállítást; AI kalibrációs hiba
HANGANYAG
F-Ultimate Gen2: Hozzáadott shift pop hangszínek
SÍN
3D-s fák hozzáadása a pálya közelében Salvador számáraFrissített vízárnyékoló és beállítások a Laguna Seca számára
Barcelona: Kijavítottuk a z-fighting problémát a gyaloghíd hirdetési paneljeivel.Barcelona 1991: Fix víz alatti vonalak Repsol közelébenMontreal: Vágányvágási csalóblokk hozzáadása a boxutca kijáratáhozMontreal 1988: Javították a magas fűnyesedéket a cementfalon keresztül a T5-nél
JÁRMŰVEK
F-Ultimate Gen2: Letiltott redundáns grafikus eltolás, így az autók vizuálisan magasabbak a kelleténélRögzített vágás az F-Ultimate Gen2 és a Lotus 23 fedélzeti kamerájában"
(gépi fordítás)Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy kis OFF!!!
Kaptam zárt béta kódot a Rennsporthoz. Néhány kör Monzában Praga R1-gyel, Spaban Porsche GT3-mal igencsak ígéretesnek tűnik. Nagyon tetszik a pályák nyersessége, nem olyan steril, mint az AMS2-ben meg úgy általában az összes szimben. Nem tűnik annyira vonallal rajzoltnak. Kicsit piszkosak, porosak. A vezetés meg eléggé természetesen jött, nem kellett szokni, mint az LMU-ban pl... Az viszont nagyon látszik, hogy nagyon nincs még kész. Szóval, nekem ez tetszik, eddig. Persze ez nem jelenti azt, hogy dobnám az AMS2-őt, de jó hogy van egy újabb alternatíva is. Ja! És a Goodwood Hillclimb is nagyon hangulatos.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz 6absbulldog #1246 üzenetére
Nekem egyedül az FFB, ami nem tetszett eddig. Azt írták , hogy DD kormánynál legyen nulla a filter, de leveszem nullára, akkor olyan darabos, durva lesz érzésre és nem igazán jönnek ki a finomságok. Meg talán túl könnyen és talán indokolatlanul veszítik el a tapadásukat az autók a lassú és közepesen gyors kanyarokban, de lehet, hogy ez is az FFB hibája. Más szimekhez nem szeretem hasonlítgatni, mert más motor és más alkotók, más prioritások.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
- ACER NITRO 17" 120Hz iPS, i5, RTX3060-6, 32/1024 SSD, több zónás RGB bill, erős akku szla +garancia
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
- AMD Ryzen 7 5800x3D Aqua Garancia 2026.10.16
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen