Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • koshmar

    őstag

    válasz No-kia #3744 üzenetére

    Az eddig legerősebb motor, amivel mentem, az a 350-es Jawa gépem.

    Az 26 lóerő, 180 kiló, meg hosszabb is, mint egy ETZ, szóval ott az erőből egykerekezés szóba sem jöhet.
    Ha egyesben lecsutkázod, és a fordulat eléri az 5000-et, akkor megindul, mint az állat, de túl hosszú és túl nehéz ahhoz, hogy megemelje az elejét. Inkább kipörgeti a 20 éves szovjet gumit...kavicson és fűben, aszfalton csak gyorsul.

    Persze ez a CR majd' 70 lóerő 102 kilós száraz tömegre, meg magas építésű is...de engem akkor is meglepett.
    De ha mondjuk kipróbálnék egy CR125-öt, ami máris 42 lóerő, akkor nem lenne olyan furcsa...
    Mondjuk én inkább egy CR250-est próbálnék ki...58 kétütemű lóerő. ;]
    Persze jöhet a KX meg az RM250 is, mindegy, csak kétütemű krosszmotor legyen.

    [ Szerkesztve ]

    Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

Új hozzászólás Aktív témák