- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz fagy53 #14798 üzenetére
Be szép is lenne!
Na, nézegettem pár dolgot, mert erős gyanúm támadt, hogy bizony egyértelmű okra vezethető vissza az, hogy páran kevesebb hibát találnak a meghajtókban, páran pedig többet, illetve egyeseknél gyorsulnak az újabb meghajtók, másoknál meg rosszabbak. Az ok pedig a CCC. Isten látja lelkemet, feltettem, mert biztosat akartam tudni. Heaven-t eresztettem rá, mert az elég szépen domborít e téren. Szóval:
OGL tesztben említettem a kép alsó felének vízelmosott duplázását a felső felén tripla buffer esetén. Nos, CCC-ben ugyane beállításokkal nincs ez a hiba, ergo CCC letiltja a tripla pufferelést. Nem véletlen, hogy 35-40%-kal lassabb a megjelenítése, mint C9.9-cel. A némelyik tesztben a kép felső felét kitakaró feketeség most is megvan (9.9 óta mindig). Nyilván más, apróbb trükkök is vannak, amelyekkel a 10.3-mal újdonság laggolás (pl. város fentről, napnyugta, sárkány) is kiküszöbölhető, de nem játszottam végig őket. Ha program hiba lenne, ugyanott jelentkezne, mint DX11-ben, ergo driver a hunyó. Érdekes módon az OGL 10.3 meghajtó nélkül is megy 3.3-ig az OGL, szóval ennek tényleg csak HD5 széria esetén lehet értelme, HD4870-en semmi extrát nem nyújt.
DX11-ben a HD5-fejlesztések óta meglévő, időnként (közeli fű, kis házhoz vezető út, sárkány körül) fellépő laggolást figyeltem volna (megvan! ), de újabb hibát találtam: a távoli hidak mentén végig kb. 8mm-es, fekete négyzetek sorakoztak, és lebegtek az objektumokkal együtt. Hogy mi a hiba oka? A pechjére igényes user (ÉN) felteszi maximumra a grafikát (ha már izmos VGA-ja van), azaz Edge-detect élsimítást alkalmaz. A CCC viszont NEM! Ahogy levettem a gagyi box-ra, abban a pillanatban eltűnt ez a hiba, és persze gyorsabb lett a megjelenítés, amitől egyesek azt hiszik, hogy jobb lett a driver, viszont éppen ellenkezőleg.
Nyilván az említett cheat-ek CCC-specifikusak, azaz más alkalmazásokban is jelen vannak. A lényeg: az ATT-t nem lehet átb.szni, csak a maflább usereket. Részemről visszateszem a 9.9-et XP-re és W7-re is (és persze ATT-t a csalások kiküszöbölése végett), ezt javaslom ismételten HD4-tulajoknak, újabb meghajtókat meg akkor nézek, ha lesz már HD5-ös karim (v. GT480 ). És még vastagon röhögtek az ATI-tulajok, amikor az nV lépten-nyomon csalt a meghajtóival pár éve.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPad topik
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Ukrajnai háború
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen