Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mottie

    őstag

    válasz WOT-H-A-C #84400 üzenetére

    "A javításokat minden esetben a Telemax GSM Szerviz Kft. (2040 Budaörs, Kinizsi u. 2/B) szakszerviz végzi. Amennyiben a kizárólag, igazolhatóan nálunk vásárolt hibás terméket márkaképviseletünkön, mely egyben hivatalos szerviz pont (Cím: 1066 Budapest Zichy Jenő utca 10.) adtad le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével, továbbá az általunk forgalmazott termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivételt képez ez utóbbi alól, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást példának okáért a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta, ennek eredményeképpen jött létre. Ez utóbbi garanciamegvonással is járhat, mely esetben térítéses javítás jöhet szóba. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődhet. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik. "

    Be Victorious!

Új hozzászólás Aktív témák