- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Elnéztük a mai dátumot
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
ma Csak Indiában és Civi 14 néven, de ugyanaz a készülék, csak ahogy lenni szokott, az egyik a belpiacos, a másik pedig a többieké.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
Új hozzászólás Aktív témák
-
daveoff
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #2459 üzenetére
Ezek a low-level API-k nem úgy működnek, ahogy a régiek. DX11-ben runtime validálás van, nincs PSO vagy monolitikus pipeline, így ha változik valami, akkor runtime fordítja újra a shadert. A low-level opció az AMD API-jával, és lényegében az összes erre épülő API-val, mint a DX12 és a Vulkan azt csinálja, hogy első menetben generál egy gyorsítótárat, és sosem fordít shadert a futtatási időben, mert le van előre generálva. Ennek az előnye, hogy a valós idejű shader fordítás hiányában a játék sosem fog megakadni azért, mert újra kell fordítani a shadert.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen