- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Netfone
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoula
senior tag
Gyakorlati tapasztalat van, bár konkrétumokat most lusta vagyok összeszedni.
1400 felett még hoz a memória, igaz sokat nem, kb. 100 gpuscore FS-ben 1400 vs 1500 között.
1500vs1600 között semmi különbség (azért itt már ki van centizve, lehet hibázik és azért), 4K-ban sem.
Fentiek 1270-1280 as gpu órajellel értendőek.
GPU órajelre gyorsul.Az elméleti részével nem vagyok ennyire képben, így a sületlenségeket hanyagolnám.
-
HSM
félisten
A 290X-et passzolom, nálam a sima 290 teljesen jól skálázódott a GPU órajelre emlékeim szerint. A memória nem sokat hozott rajta. Ugyanez volt a 7970-ekkel is.
A tesztekben szerintem azért látni anomáliákat, mert 0% power limittel mérnek a legtöbb helyen, és ahol kifut a TDP-ből, ott ugrik a skálázódás.
Ami a memory controller loadot illeti, itt egy kép pl., BF4 multiplayer, sajna csak a grafikon látszik, de elég beszédes: [link]
900/1250MHz voltak az órajelek, és maxgrafika FHD-n és Mantle-ben, élsimítással.
Plusz anno Valley-ben mértem végig a 7970-et: [link]. Folyamatosan hozott picit a memória-OC, de skálázódásnak azért nem nevezném, ellentétben a GPU órajelével.Nem teljesen alaptalan, amit írsz, bár én a ROP-ok direktben memóriákhoz kötözését nem tartom valószínűnek, inkább azt, hogy ahogy az ábrán látszik, memória-->L2-->CU blokk a ROP-al. Tehát az L2 köti össze az összes blokkot logikai szinten, és ahogy írod, 4 független Shader Engine-be vannak rendezve a dolgok. Nekem legalábbis ez a feltevésem a rendelkezésre álló infók alapján.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- MSI GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X 384bit (RTX 3090 SUPRIM X 24G) videokártya
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya