Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #25231 üzenetére

    Tudom mit kínál a BF3-hoz képest a BF4. A grafikai effektek változása mellett (ami az FB3 motor újítása, például sokkal több szimulált particle) beépül a címtérnek való megfeleltetés a dinamikus pufferek SRV-ire, illetve a dinamikus constant pufferek támogatása a D3D11_MAP_WRITE_NO_OVERWRITE funkcióval. Mindkettő DX11.1-es fícsőr és elvileg minden DX11-es kártyán működik.
    Egy extra lesz, ami AMD GCN only, mégpedig a Depth Bounds Test. Ezt a MoH Warfighterben láthattuk, de mivel ez a dolog része lesz a DX11.1 kiterjesztéseinek, így a Frostbite 3 alapvető támogatást alkalmaz rá. Ezzel felgyorsítható a feldolgozás, mert előre képes megmondani, hogy x-y dolog nem látszik, így arra a többi hardverrel ellentétben nem pazarol erőforrást.
    Valszeg több funkciót nem adnak hozzá, illetve az MSAA-t minden bizonnyal váltja a Tomb Raiderbe épített SSAA.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák