Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • surgyi

    senior tag

    válasz surgyi #6621 üzenetére

    Ekkora egy rohadék Céget mint ez az Alza! November 24-én rendeltem egy Akciós árban lévő telefont. Elvileg 28-án átadták a Posta Futárszolgálatának, kaptam csomagszámot, de mai napig ott az szerepel 28-ai és December 1-ei dátummal is, hogy "A küldeményt a feladó előrejelezte, az átadást követően megkezdjük a feldolgozást", és innen semmit nem változott az állapot. Napok óta írok az Alza Ügyfélszolgálatnak, kérdem hol a csomagom. Ők nem tudják, írtak a Posta Ügyfélszolgálatnak is elvileg,de nem kaptak választ onnan sem, már 4 napja. Erre jött egy sms kb egy órája tőlük, hogy sajnálják amiért nem vettem át a csomagomat, további infó telefonon, vagy Ügyfélszolgálaton!
    Mi van????
    Rögtön írok nekik, erre közlik valószínűleg közben a csomagot vissza vitte nekik a Futár. Mondom ez érdekes, miért nem kaptam eddig semmilyen sms-t, hogy az átvevőhelyen a csomag, vagy X napom van még átvenni? Írom küldjék el újra..erre a válasz, ez már lezárt Rendelés, nem áll módjukban, és a termék nincs már náluk készleten! Mert ugye közben első körön vissza emelték az árát, sőt néhány napja már Nem elérhető!
    Ezt nem fogom hagyni, Fogyasztóvédelemhez fordulok, ugyanis megvehettem volna az Emag-on is, ugyanabban a kedvezményes árban, a Black Friday akciós napokon. Ezzel most úgymond megkárosított az Alza!!!

Új hozzászólás Aktív témák