- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
ph Megvizsgáltuk az akár 7 méteres képet is vetítő, okos szolgáltatásokkal felvértezett projektort.
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabx76
senior tag
válasz FreedomHUN #2986 üzenetére
Nyomhattál volna "Cancel Order"-t, ha már úgyis megrendelted máshonnan. Nem lett volna semmi következménye.
-
gabx76
senior tag
válasz FreedomHUN #3020 üzenetére
Ha teljes összeget visszafizette nem tudsz értékelni. Nem mellesleg jobban is jár vele, az ilyen csalókat úgy húznám le egy csillagra, hogy csak úgy zörög. (Nagyon jól tudta, hogy mit ad el neked)
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz huliganboy #3045 üzenetére
Hadd találgassak: WeDo Express, esetleg Yanwen volt a TN alapján?!
Mostanában a kisebb értékű cuccokat kizárólag ilyen TN-ekkel küldik. Köszönőviszonyban sincs a valósággal. Már gondolkoztam rajta, hogy értékeléskor be kellene írni, ha fake TN-nel látják el a cuccot.
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz molvany #3049 üzenetére
Igazad lenne HA nem léteznének elveszett küldemények.
Hogy őszinte legyek, nekem édesmindegy, hogy van-e TN, (ebay-ről többnyire anélkül rendelek) a gebasz akkor van, ha a TN ellenére elveszik a cucc. (És mivel sima CN-es csomagról van szó valójában ez bizony sajnos megesett már nem egyszer)
Ekkor hiába rimánkodsz, az eladó az arcodba tolja a fake TN-t, miszerint megkaptad. Ezután bizonyítsd az Ali-nak az igazad, ahogy tudod...
Nem arról van szó, hogy nem értem a logikáját, de ha már van egy policy, akkor az vonatkozzon mindenkire és ne próbálkozzanak a megkerülésével. -
-
gabx76
senior tag
válasz dumalady1 #3371 üzenetére
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de lehet tényleg nem való neked a rendelősdi.
Az eladó által megszabott feldolgozási időn belül bármikor feladhatja, sokszor megvárják a legvégét és csak akkor küldenek TN-t, ami jó eséllyel még napokig nem is él.
Nem feltétlenül azért, mert nincs neki. Sokszor dropshipping-gel küldik, akkor nem csak rajtuk múlik.
Valószínű az is, hogy nem egyesével adják fel a csomagjaikat, hanem vagy bevárnak egy bizonyos rendelésszámot, vagy szimplán csak bizonyos időközönként látogatnak el a postára.
Olyan is van, aki nem magánszemélyként ad el, csak alkalmazott. (Az, hogy látszólag online nem jelent semmit)Természetesen sok köztük aki kamuzik és/vagy csaló, de ezeket odafigyeléssel, némi rutinnal ki lehet szűrni. Ha mégsem, még akkor is ott az Aliexpress védelme, ami nem 100%, de esetek többségében segít.
Érdemes vásárlás előtt elolvasni az eladó értékeléseit, különös tekintettel az adott termékre vonatkozóakat, illetve az eladó által vállalt garanciákat is. (Refund, stb). Ezek szolgálhatnak alapul későbbi vitákhoz.A legfontosabb: Türelem, odafigyelés nélkül nem megy. És bizony azt is bele kell kalkulálni, hogy időnként balul sül el a dolog.
Aki Ali-s rendelésre szánja el magát jobb, ha ezekkel tisztában van. -
gabx76
senior tag
100 eladás Alin = túró
Párezer már valami, de a nagyobb shop-ok 5-6 számjegyű eladással "büszkélkedhetnek"
Tapasztalatom szerint ez utóbbiak lazábbak, nagyobb eséllyel refund-olnak, a kevés értékelésű pedig foggal-körömmel küzd a pénzéért (persze a jó feedback is kell neki. Nanáhogy...).[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz Macskanyelv #3522 üzenetére
Nyiss rá dispute-ot gondolkodás nélkül:
*Did you receive your package?
Yes
Nokicsit lejjebb:
Other
Package sent to a wrong addressPár szóban le is írhatod, hogy már váltottatok pár üzenetet és azóta nem reagál.
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz Macskanyelv #3535 üzenetére
Lehet, hogy tényleg csak elhibázta, de találkoztam már olyannal, hogy a követési szám, amit kaptam USA-ba érkezett meg. Reklamáltam, jött a refund majd gyakorlatilag el is tűnt az eladó.
Azóta is inaktív. -
gabx76
senior tag
Nekem legutóbb 1 hétbe került, mire reagáltak.
Mondjuk tegyék azt egy vagonnyi sünnel amit gondolok, mert kb. annyi volt a döntés, hogy várjak/egyezzek meg az eladóval.A sztori kb. annyi volt, hogy a TN, amit kaptam 3 hét után sem élt, először írtam üzenetet - nem reagált, majd nyitottam dispute-t, ahol leírtam a bánatom (miszerint nem aktív a TN), majd az eladó 2 napra rá feladta a cuccot, majd nagy kegyesen benyögött üzenetbe, hogy "de, aktív". Rühellem az ilyet. Dispute nélkül le sem sz*rt, ezért eszkaláltam.
-
gabx76
senior tag
válasz szollomarka #3558 üzenetére
Úgy tűnik, mintha a helyi posta felé vezető úton veszett volna el.
szerk: megelőztek...
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz #46372352 #3618 üzenetére
Ez nem igaz, legalábbis a 99% biztosan nem.
Az, hogy "shipped" státuszba kerül valami e-bay-en egyáltalán nem jelenti azt, hogy valóban feladták.A csomagok feladási idejét nézegetve is kiderül a turpisság, de nálam többször levélváltás során írták, hogy van olyan eladó, ahol ez automatikus.
pl.: Rendeltem valamit, másnap "shipped"-re váltott, majd 2 napra rá írt az eladó, hogy bocsi, de nincs ebben a színben, mi legyen? (Ő maga vallotta be, hogy a rendszerük automatikusan átállítja a státuszt ebay-en).
Az Ebay-en kapott TN-ek sem gyakran aktivizálódnak azonnal. Legutóbb egy LED-szalaggal jártam így: Jött a TN, meg hogy "shipped", aztán 1 hét múlva látszott a követőoldalon, hogy valóban feladta.
A TN nélkülieknél meg aztán ihaj: Megadja szállítási időtartamnak, hogy 15-60 nap, két hét múlva kényelmesen beslattyog a postára és feladja (vagy nem - elmúlt hónapban 3 cuccom nem érkezett meg még 30 nappal a lejárat után sem) ezt már ugye úgyis csak a borítékon fogod látni, de akkor már nem érdekel, mert megérkezett a cucc.
Az európai szállítóknál azért inkább igaz, hogy azonnal postáznak, de ugye Ali-n meg nincsenek EU-s eladók.(pontosabban ritka, mint a fehér holló)
Személyes rekordom egy amcsi eladónál volt, ahol rendelés után 1 órával kaptam TN-t és még aznap élt is.
Szóval igazából nincs nagy különbség. Ebay-en és Ali-n is van shipping "delay", csak Ali-nál oda kell figyelni, hogy egyeseknél ez lehet akár 60 nap is.
-
gabx76
senior tag
Pár nap miatt nem érdemes zargatni őket. Ha már lefoglalja, akkor általában 1-2 nap alatt átvált feladott státuszra.
Én 2 hetet szoktam várni, ha addig nem adja fel, azért jelzem finoman, hogy ne érjen rá már annyira.
(Többnyire ezek inkább olyan TN-ek, amik egyáltalán nem élnek.) -
gabx76
senior tag
Nem feltétlenül.
"Nem él" alatt azokra a csomagokra gondoltam, amikor bár kaptam az eladótól TN-t, de semmi sem látszódott hetekig. (vagyis esze ágában sem volt feladni, nem létező TN-t adott)
Mondjuk jártam már úgy is, hogy a kapott követési számon semmi sem látszódott, majd 1-2 hét múlva a megjegyzésben megjelent egy másik követési szám, az már működött.A te eseted nem ilyen: él a TN, már értesítette a postát a csomagról (valószínűleg már az adataidat is elküldte elektronikusan), de még nem vitte be fizikailag. Ilyenkor nem kell aggódni, pár nap és elindul a cucc.
-
gabx76
senior tag
válasz ger15xxhcker #3916 üzenetére
szia!
Nagyjából csak annyit kérnek, hogy mind a négy kártya tesztjét töltsd fel egyenként, ne csak kettőt.
Mindezt három napon belül.[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz ger15xxhcker #3918 üzenetére
Valószínűleg az elég lesz.
Kunbéla1982: Egyik eshetőség miatt sem kell aggódnod, ha nem lett elküldve a csomag a pénzed így is - úgy is visszajár.
-
gabx76
senior tag
Ahhoz már bizony illene valódi TN-t adni. Az a duma, hogy fizetni kellett volna a regisztrált küldeménynél pedig szánalmas a részéről. Vásárláskor megadhat több opciót a szállításra, amelyekre ott be is állíthatja a felárat, de utólag nem takarózhat azzal, hogy a regisztrált TN plusz pénz lett volna!
pl.:Pár dolláros cuccoknál én sem reklamálok, ha nem valódi a regszám, de megérkezik (valahol ez érthető a részükről, bár az Aliexpressen értéktől függetlenül kötelező a regisztrált csomag). Eddig 13$ cucc volt a legdrágább, amit fake TN-nal kaptam. Megérkezett, de az értékelésnél azért megjegyeztem, hogy sima csomag volt. (Postás csak morcosan a kezembe nyomta, mivel nem fért be a ládába.)
Sajnos amúgy Ali-n elég nagy mozgásterük van a feladást követően
Velem egyszer eljátszotta az egyik, hogy 7 napos feldolgozást követően megjelent a szám, majd 2 hétig semmi. Ráírtam, nem válaszolt. 2 napot vártam, majd dispute. Újabb 2 nap múlva reagált, hogydehátőmárfeladta. Másnap aktív is lett a TN, vagyis csak dispute nyitás után adta fel valóban.
Kíváncsiságból eszkaláltam az ügyet, mit szól az efféle hozzáálláshoz az Ali. Annyi volt a reakció, hogy minden rendben van a TN él, várjam míg megérkezik. HátaQ*felmenőiteket.[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz Alabástrom #5876 üzenetére
Csak akkor jelenik meg a lapon a feedback-ed, ha ő is leadta a sajátját, vagy eltelt 30 nap.
Ha egy dispute során visszakapod a termék teljes árát, akkor nem értékelhetsz.
-
gabx76
senior tag
Embörök!
Csak engem szivat ez a drága oldal azzal, hogy nem hagyja kifizetni a cuccaimat?!
"Oops something went wrong..." -
gabx76
senior tag
-
gabx76
senior tag
válasz droti25 #7231 üzenetére
Szerintem várj egy kicsit. Nekem kb. negyed óra múlva jött e-mail (pontosabban attól kezdve 4 perc alatt a 11 db), hogy "order has been paid", holott előtte mindig jött az "Oops"-os hibaüzenet.
4-szer próbáltam, aztán meguntam, mire újra géphez ültem, már a levelek fogadtak, a bank is visszajelzett, igaz nekem addig sosem vonta le valójában.
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz MegaNorby #7233 üzenetére
So-so...
Amúgy simán el tudom képzelni, hogy nem is csak az Ali a bűnös, hanem a bankjuk nem tudja fogadni ilyen tempóban az átutalásokat.
Dőlne be az ajtón a lé, de nem elég széles.droti25: Azt amúgy is kiírja, ma gondolom azért 23 óra, mert ezek az árak csak egy napig élnek
Viszont szerintem többször ne nyomj a pay-re, ha mindig levonja, mert győzöd majd visszavonatni az utalásokat.
Fizetve van az már, csak valamiért nem könyvelte el a rendszer. Igazolni is tudod a kifizetést, ha vitára kerülne sor.[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz droti25 #7236 üzenetére
A bankod könyveli. Ha van elektronikus felület, azon is látszik.
Amúgy a banknál vissza is tudod vonatni, ha nem rendeződne a dolog.
De javaslom, várj egy picit. Szerintem nekik is kell idő, míg összekapják a rendszert.
Most próbálom fizetni a második körömet, de nekem le sem vonja[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz droti25 #7240 üzenetére
Igen, te rosszabbul jártál. Nekem most már nincs is "Oops...", csak "Payment failed.".
Dugájukba dőltek.szerk.: Nna, mostanra vonta le második kört és a hibajelzés ellenére és el is könyvelték- (5 perc kellett hozzá)
Részemről be is fejeztem a vásárlást, nektek sok szerencsét hozzá a továbbiakban![ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz droti25 #7245 üzenetére
Az eladó egy ideig nem is fogja látni, amíg a megrendelés mellet az van, hogy "Payment being verified".
Ez kb. 1 nap, ezután indul a visszaszámlálás az eladó részéről.kirkri: Már van egy ideje, az Ali szerződött partnereivel szállít.
Nekem eddig 2 cucc jött ilyennel. Követhető volt. A vicc az, hogy az egyikre nyitottam is dispute-t, mert nem ért ide 60 nap után sem. Ilyenkor nincs is valódi "dispute", egyből eszkalálódik az Ali felé, mivel az ő partnerüknél van gebasz.Ilyen volt a követési szám (nem valódi nemzetközi regisztrált küldemény): XXXXXXXXXXG (11 szám+betü)
Itt lehetett követni.
Nálam ilyen volt az utolsó állapot, mielőtt dispute-t nyitottam: "Package pick-up failed by warehouse"[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz dragon1993 #7288 üzenetére
Egy lesz csak, de négy árán.
Viccet félretéve, mindenkinek azt ajánlom: Várni kell sajnos, ez ma így megy.
-
gabx76
senior tag
Őszintén szólva azért most egy kicsit örülök, hogy vége ennek a nagy 11.11-nek.
Végre lehet majd megint mindent normális áron venni, akkor, amikor kell, és nem kell megvárni, hogy a hetekkel később kezdődő "akcióra" visszaálljanak az árak...Nem mondom, hogy nem jártam jól a tegnapi nappal, de van amit megrendeltem volna korábban. Ami pl. karácsonyra kellett, azt vehettem volna olcsóbban is, ha nem emelgetik az árakat összevissza.
-
gabx76
senior tag
Ez nem regisztrált nemzetközi küldemény, tehát csak kínában követhető (vagy eleve Fake), nemigen lehet hinni a bejegyzéseinek.
Elvileg kezdeményezhetsz vitát, valószínűleg türelmet fog kérni az eladó, ha pedig eszkalálod az Ali az eladó által megadott szállítási időt veszi alapul. (tehát valószínűleg visszakapod a pénzed, mivel semmivel sem tudja igazolni, hogy átvetted volna)
Ugyanakkor én ki szoktam várni, csak a védelmi időszak előtt pár nappal nyitok vitát. Ízlés, szokás dolga.
-
gabx76
senior tag
Az "Aliexpress shipping method" esetén a legegyszerűbb a dolgod. Ilyenkor dispute nyitásakor nem is az eladóval fogsz levelezni, egyből eszkalálódik az Ali felé.
Egyszer volt ilyen ügyem, a tracking szerint szintén beragadt valahol a cucc. Nem is kértek semmit, dispute után két nappal érkezett a "Dear customer, we are sorry..." levél, egyből jött is a full refund.Itt jegyezném meg, hogy az Ali-t nem a makulátlan eladók miatt szeretjük, hanem a védelmi rendszer miatt. (ami szerintem helyenként logikusabb és vevőbarátibb, mint az e-bay-é. Persze volna még mit javítani rajta, főleg az elharapózó fake TN-ek esetén - bár ilyeneknél meg esélye sincs az eladónak bizonyítani az igazát.)
-
gabx76
senior tag
válasz pn4hvq #26891 üzenetére
Lemegyek hídba: Az E58-as drónra most kaptam a harmadik TN-t!
"Thanks for your mail.We are so sorry for the trouble. Just now, we have contacted the post office to check the problem, they told us that your parcel was returned to them before, so they resent the parcel out on November 23, 2018 with new tracking number LX*********NL, you can check in this link:http://www.17track.net/en. Usually, the parcel will arrive in 20-45 working days. "
Miért érzem azt, hogy kamuzik?!
Mellesleg elég vicces megnézni egymás mellett mindhármunk csomagszámát.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Futás, futópályák
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Politika
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen