- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Locus Map (Free és Pro)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Apple Watch
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
barry26
csendes tag
válasz lemuel #67523 üzenetére
De utálom az MPL-t amúgy, már tényleg ki van velük mindenem...
Ma jött e-mail hogy az egyik csomagot hozzák 10:00-14:00 közötti idősávban, feleségem otthon volt a gyerekekkel. 09:50kor volt egy nem fogadott hívásom, de épp csak egy pillanatra csörrent meg a telefon. 2x próbáltam visszahívni és semmi, kinyomott nem vette fel. Most kaptam az e-mailt hogy sikertelen kézbesítés nem vettem át 09:52kor a csomagot.... Meg sem próbált felcsengetni, vagy kézbesíteni...Kinél lehet panaszt tenni? Már tényleg elegem van ebből, hogy sose hozzák ki hanem nekem kell kimennem a depóba átvenni..
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lemuel #67707 üzenetére
Nem lehet, mindenki egyedileg kell hogy intézze. Amikor nyilvánvalóan megsemmisül a szállítmány (törököknél kigyulladt a gép) akkor ha ismert a szállítmány tartalma ők rendezik, de ez nem olyan eset.
De amíg nem jár le a szállítási védelmi idő ami úgy 65-68 napnál tart ezeknél hivatalosan nem lehetne dispute, csak akkor ha kezedben a szállító igazolása hogy elveszett. A játékszabályok nem változtak.
Az hogy nem kapod meg 15 napon belül és kapsz 1 USD-s kupont csak egy ténylegesen nem létező valami, ez az érvényes:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lemuel #67712 üzenetére
Félreérted. Ha ő ajánlja akkor mehetne, de esetleg az AliExpress rendszere nem fogadja be, mert szállítás alatt áll. Így a meg nem érkezett dispute a vásárlás zárása után indítható hivatalosan, ezt írtam.
De nagyon egyszerűen megnézheted hogy milyen opció van rá, kattints a Refund/Return gombra, jelöld a Delivery status-nál az Item not received pontot és ott a lehetőség.
Ez lenne a megfelelő indok: Tracked as returned/canceled/lost/held at customsMondjuk egy valaki tenne panaszt az rendben, de ki ellen panaszkodjuk, mert nem tudjuk pontosan hogy melyik logisztikai cégnél vannak a levámolt küldemények, mert azokhoz még nekünk nincs közünk, hiába ami küldeményeink. Sem az eladó, sem a vevő ennél a résznél nincs benne a folyamatban, az AliExpress sem tud semmit tenni, ez pedig több éves tapasztalat.
Tehát dispute az idő lejártakor, vagy közben dispute ha az eladó elfogadja és engedi az AliExpress rendszere.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lemuel #67714 üzenetére
Nem értem a kérdésedet. De nem sorsolás van.
És a rákérdezés sem világos de az AliExpress ügyfélszolgálat tényleg nem tud segíteni.
Engem inkább az érdekelne hogy tudsz-e dispute-t indítani.A Foxpost segít megfogalmazni:
A nemzetközi kiscsomag-logisztikai piac rendkívül összetett és bonyolult folyamatokon alapul. Többféle megoldás létezik, és rengeteg, cégek és szolgáltatók közti megállapodás szabályozza azokat. Kívülről nézve talán érthetetlen, de legalábbis követhetetlen, hogy bizonyos esetekben hogyan jut el egy kínai termék a fogyasztóhoz.
Amikor megrendelsz egy terméket az online térben, külföldről, és szállítást választasz, akkor a feladó valójában arra szerződik, hogy eljuttassa Neked a csomagot. A szállítási folyamatot ugyanis olyan cégek között megkötött, határokon átívelő szállítmányozási szerződések szabályozzák, amelyekkel sem a feladó, sem a címzett nem áll közvetlen üzleti viszonyban. Mi történik ilyenkor?
Az eladó feladja a terméket a helyi szolgáltatónál, onnan egy nemzetközi szállítmányozási céghez, majd esetleg egy további európai országban egy újabb céghez kerül, de végül egy magyarországi logisztikai szolgáltatóhoz.
Így kerülnek adott szerződések alapján a FOXPOST-hoz a távolról rendelt csomagok, és adott esetben meghatározásra kerül a címzetthez legközelebbi csomagautomata. Ehhez egy harmadik fél eszköze áll rendelkezésre.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- DJI FPV DRONE, GOGGLES V2, CONTROLLER2, DJI BESZÁMITÁSA
- Apple Watch Ultra ( Garanciális )
- HP Omen 15-en0002nh. Ryzen 4600H, 16 GB DDR4 3200, GTX 1660Ti, 144 hz.
- Oehlbach Rattle Snake 3 hangfalkábel prémium Oehlbach banándugókkal szerelve. 2x220cm és 2x500cm!
- Samsung SSD 980 NVMe M.2 SSD (2027-ig Garival!)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs