Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
Ez egy vicc a demo ötvenszer jobban nézett ki mint a végleges: [link]
-
remington2
senior tag
válasz djculture #201 üzenetére
Hihetetlen, mit műveltek vele. Én nem értek a textúrázáshoz meg úgy általában semmihez, ami játékkészítéshez köthető, de annyi - laikusként - feltűnik, hogy a fénnyel rengeteget variáltak. És a demo szuper fényviszonyaiból egy ilyen akármit csináltak . . . a lengő lámpa, meg a sejtelmes, "tök sötétben csak a műszerek ledjei világítanak" dologból ez lett. . . ez elég gáz.
Egyébként olvastam, hogy Gorman, meg Apone is szerepel a játékban, ez hogyan lehetséges? Ők nem meghaltak a második Alien filmben?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Hajdi
senior tag
Működik, bár ezen a játékon ez sem segít
"The Man Who Sold the World"
-
djculture
félisten
majd jön egy dlc 30 euróért ami visszaállítja a demóban látott minőséget
-
Gaboman
nagyúr
Hát igen a demó fényévekkel szebb volt.
Igaz nem csak a grafika a lényeg, a béna mozgások a buta Alienek meg úgy az egész csak össze lett csapva, számomra nagyon nagy csalódás a játék.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Fitzgerald
veterán
Az évtized átverése. Legnagyobbat eddig akkor röhögtem, amikor a halott alienből kifolyt sav látszólag szétmarja a padlót, majd az alienek tetemével együtt a marás nyoma is eltűnik, mert egy textúra az egész lol.
Látszik hogy egy iszonyat amatőr, szerencsétlen, nyomorék brigád készítette ezt a játékot. -
mephi666
nagyúr
válasz Fitzgerald #208 üzenetére
meg mi ez már, hogy közelről 1gombnyomásos melee interakció: beledugod a pisztolyt a szájába és lerobbantod a fejét, a sav meg semmit nem csinál aliens-ben, amikor ezt eljátszották sörétessel, nem lett jó vége
a savas-padlós-eltűnős dolog még '99-ben elment, itt direkt néztem is, hogy átfutkározok a tetemeken és semmi sebzést nem kapok... a hullák meg pikkpakk eltűnnek... katasztrófa
arról nem is beszéltem, hogy levegőből elkapja a facehuggert... mi ez már? régi avp-ben elég emlékezetes maradt az első találkozás vele: megláttam, hogy 10-20 méterre szaladgál, néztem hogy "hűb@zmeg, de gyors", mire azonnal célba vett és úgy 10méterről rámugrott: instant halál... szívem kihagyhatott pár ütemet, úgy megijedtem ...ezek után ha ilyet láttam, nem féltem rányomni 1-1 gránátot se
igazából én a 2010-es rebellion játékban bíztam nagyon, de az se az igazi... abban ami zavart, sajnos itt is megvan (béna melee interakciók, full csőjáték: 1 útvonalon mégy végig, amiről max pár métert lehet letérni és pluszba gps is vezet, nehogy eltévedj... alienek kiszámítható pontokon jönnek folyamatosan és még sorolhatnám... ja meg a lényeg, a veszélyérzet hiánya: egy alien játékban ne azt érezzem már, hogy én vagyok rambo és a nehézség se abban merüljön már ki, hogy csak a dmg változik)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Silenzio
addikt
válasz Fitzgerald #208 üzenetére
Ez az iszonyat amatőr, szerencsétlen brigád letett már valamit ám az asztalra: ő csinálta a Half-Life kiegészítőit, a Counterstrike-ot (túlnyomórészt), a Brothers in Arms-t, a Borderlands 1-2-t... A gond inkább az alvállalkozókkal lehetett, viszont így is pontatlan a megfogalmazásod, 4, azaz négy stúdió dolgozott a játékon, elég nehéz megállapítani, melyik volt a hülye a 4 közül, esetleg külön-külön nem, csak együtt, mint amikor egy szar párkapcsolatban a felek rossz hatással vannak egymásra...
Amúgy mutass már egy Alien-játékot, ahol megmaradtak a hullák, ahol látható nyomot hagytak a savfoltok, vagy bármilyen játékot egyáltalán, ahol nyomot hagyott a sav, sőt bármilyen fps-t, ahol permanens maradt a pusztítás... Mert ez monentán igen ritka. A golyónyomok is eltűnnek, tán egyedül a PC-sek körében igazságtalanul lesajnált GTA IV az egyetlen játék, ahol órákkal később is megmaradnak a karcolások meg a golyó ütötte lyukak. Ne legyünk már telhetetlenek.
Szerintem csak elfogyott a fejlesztésre szánt idő/pénz, és az utolsó fél-egy évet azzal töltötték, hogy félkész grafikus alrendszereket vegyenek ki a játékból, meg úgy általában lebutítsák, hogy gyorsabb legyen az egészen lerenderelni. Ez volt kb. a Rage-dzsel is, a textúrák abban is ocsmányak voltak, abban sem volt dinamikus fény-árnyék rendszer - holott a Doom 3-mal ezt pont az id vezette be 9(!) éve, és abban sem volt fizika (a Doomban bezzeg volt).
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Fitzgerald
veterán
válasz Silenzio #210 üzenetére
Látod, ha csendben maradtál volna, bölcs maradtál volna
Write only módból nem árt néha R/W-ba kapcsolni.
Ha végigolvasod a topicot kiderül, hogy nem a Gearbox fejlesztette a játék SP részét, hanem a Timegate Studios. Egy korábbi Gearbox alkalmazott szivárogtatta ki. És igen, velük volt a probléma, de ez is kiderült már 2 napja, ide is postoltam. Róluk beszéltem."Amúgy mutass már egy Alien-játékot, ahol megmaradtak a hullák, ahol látható nyomot hagytak a savfoltok, vagy bármilyen játékot egyáltalán, ahol nyomot hagyott a sav"
Nincs ilyen, mivel az elmúlt 20 évben összesen ha 6-7 alien játék készült, ezek közül az utolsó AvP készült el 3 évvel ezelőtt, és az szintén hasonló színvonalat képvisel, mint ez a játék. Igénytelen.
Az első AvP-től, de még a kettőtől sem vártam ilyesmit. Azok a játékok még a hőskorban készültek."bármilyen fps-t, ahol permanens maradt a pusztítás..." Ok, hasamra ütök, mondok 4-et: Red Faction, Red Faction 2, Battlefield BC2, Battlefield 3, Crysis...és van még pár.
Savval nem nagyon találkoztam még más játékokban. Legalábbis olyan savval, amely képes szinte bármilyen anyagot átmarni
Legjobb tudásom szerint ez a sav csak az alien filmekben/játékokban fordul elő."Ne legyünk már telhetetlenek." Tanuljunk már meg olvasni. És barátom, én most joggal üthetem a fejemet a falba, veled ellentétben. De nem teszem, mert tudom, hogy nem igazán olvastál bele a topikba. Mindenkivel megesik.
"Szerintem csak elfogyott a fejlesztésre szánt idő/pénz, és az utolsó fél-egy évet azzal töltötték, hogy félkész grafikus alrendszereket vegyenek ki a játékból, meg úgy általában lebutítsák, hogy gyorsabb legyen az egészen lerenderelni. Ez volt kb. a Rage-dzsel is, a textúrák abban is ocsmányak voltak, abban sem volt dinamikus fény-árnyék rendszer - holott a Doom 3-mal ezt pont az id vezette be 9(!) éve, és abban sem volt fizika (a Doomban bezzeg volt)."
Ebben van igazság. De akár meg is fordíthatjuk a dolgot, és mondhatnánk azt is, hogy a Segának már annyi pénze volt ebben a projectben, hogy mindenképpen, bármi áron vissza akart kapni belőle annyit, amennyit csak lehetséges. Ezért mindent egy lapra tettek fel, és összehozták az évtized eddigi legnagyobb játékipari átverését. Kíváncsi vagyok mennyi csúszópénz kell ahhoz, hogy egy olyan jó hírű vállalkozás mint a Gearbox a nevét adja egy ilyen dologhoz.
Amúgy low textúrák ide vagy oda, a Rage még mindig egy generációval szebb játék, mint ez.[ Szerkesztve ]
-
Silenzio
addikt
válasz Fitzgerald #211 üzenetére
Nem mondtam hülyeséget, a topikot nem olvastam vissza ugyan, de gyanítottam, hogy máshol van a kutya elásva. Igazam volt. Akkor? A Timegate részvétele sem indok arra, miért váltottak erre a grafikára.
A második bekezdésre: az AvP nem volt rossz, grafikára semmiképp sem.
Az fps-ekre: ja, a Crysis bádoglemezei meg a Bad Company keresztgerendái. Micsoda újítások. Te sem gondolod komolyan. A töltényhüvelyek, golyónyomok viszont mindkettőben eltűnnek, sőt, az agyonajnározott Battlefield 3-ban a felületek kb. felén nyomot se hagynak, akár a Stalkerben. Nem mérvadó egyik sem. A Red Factionban is "csak" épületek bonthatók le, permanens particle effektek ott sincsenek. Arról nem is beszélve, hogy a Crysis 2-ben még az is megszűnt, ami az 1-ben jó volt. Statikusabb a környezet, még a homokzsákokban sem tehetsz kárt mint az első részben. Egyik sem jó példa attól, hogy mérföldekkel interaktívabb a környezet, mint itt. Attól a fajta interakciótól, amit te elvártál a posztodban, messze vannak. Még a Crysis 2-ben is mod kell ahhoz, hogy a töltényhüvelyeket külön számolja az engine. Úgyhogy joggal üthetem a fejem, míg bele nem fájdul. Vagy nem, mert szart se ér ez a vita.
A savszimulációról nem nyilatkozom, egyszerre kéne szilárd és likvid fizikai szimulációt futtatni, ember legyen a talpán aki leprogramozza, legalábbis 3D-ben. Arra még várhatsz pár évet.
A Rage-re: szerintem egy kaptafa. Se fizika, se dinamizmus. Egyedül a 3D modellek jobbak. Mellesleg itt is, a Rage-ben is megfigyelhető a csodálatos "szoftveres átszínezés" effektus. A-pontból B-be érve a szemed láttára változik meg a helyszínek színösszetétele "hangulatfokozási célzattal". Pl. egy épületbe érve a barnás uralkodó a kékeszöld helyett. Megfordulsz, kinézel az ablakon, jéé ,már a külvilág is barna. Mint mikor kint esik az eső, betérsz egy épületbe, megfordulsz ,és már kint is elállt, kilépsz, megint esik, mert máshogy nem tudják leprogramozni a derék programozók a határvonalat. Ilyen a Rage meg ez a szar is. Szerintem a "meddig mehetünk el" virágkorát éljük. Visszafejlődik körülöttünk minden, spórolnak a programozók, ahol tudnak. Nem mindegy? Az okostelefonos játékokhoz szokott koponyánk úgyis beéri (minél) kevesebbel.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Fitzgerald
veterán
válasz Silenzio #212 üzenetére
Az iszonyat amatőr, szerencsétlen brigádra te válaszként a Gearboxot kezdted el védeni, pedig nem róluk volt szó. Akkor miben volt igazad?
"A második bekezdésre: az AvP nem volt rossz, grafikára semmiképp sem" - Nem a grafikáról volt szó, de legyen igazad, az a játék ami 10-ből 4-6 között kap a legtöbb médiumtól, az jó.
Sőt, remélem még sokan így érzik rajtad kívül, és akkor a jövőbeli alien játékok is hasonlóan igénytelenül lesznek összerakva, mint ez a 2 utolsó.
Azt tartom csak mókásnak, hogy az aláírásodban a stílus és a műfaj közötti különbséget ecsetelgeted, illetve azt, hogy ezt évek óta próbálod megértetni az emberekkel.
Ehhez képest szövegértelmezésben sajnos nem jeleskedsz, szóval ha gondolod kölcsönadom a Bakos értelmező és etimológiai szótárat."Attól a fajta interakciótól, amit te elvártál a posztodban, messze vannak" - Nem azt várom, hogy ezt teljesen valósághűen modellezzék 2013-ban. Nekem elég lenne az is, ha egy egyszerű lyukat marna a sav a talajba. Lenne mondjuk 10-12 féle "sablon lyuk", és azokat variálná a program a változatosság érdekében. Na ezt nem lenne nehéz megcsinálni.
Crysis 2 valóban visszalépés technikailag, konzolosdi miatt elsősorban.
A Rage-hez már csak azért sem hasonlítanám a grafikát, mert a Rage-el ellentétben ebben a játékban nincs integritása a látványnak. Míg a Rage összességében nagyon is jól néz ki, addig itt eléggé szembeötlő a low-hi textúrák és modellek közötti különbség. A Rage-ben csak akkor figyelsz fel erre, ha kifejezetten keresed az ilyesmit, és odamész, megnézed közelről.
Na ez ebben a játékban nincs meg. Már messziről szúrja a szemed a sok low-poly modell, látni azt is, hogy a textúrák hol lettek össze/egymás mellé illesztve. De ami a legocsmányabb az az, amikor egy alacsony felbontású textúrával borított modell mellé beraknak egy magasabb felbontású textúrával fedett modellt, és messziről világít a különbség.
A HDR meg az esik az eső dologban igazad van (Rage).
Ha meg van elég erős vasad, akkor a textúrák felbontásának váltakozása sem jelent már problémát, mert amilyen géped van, aszerint skálázza a látványt a program (szintén Rage).De mondom, engem ez mind hidegen hagyna, ha ez egy jó játék lenne. De nem az.
[ Szerkesztve ]
-
Hajdi
senior tag
Nah végigszenvedtük! A vége is olyan "jól" sikerült, mint maga a játék
"The Man Who Sold the World"
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Nálatok voltak gondok a fegyverek sebzésével kapcsolatban?!
Lehet csak nálam van/volt valami, de sokszor vicc, amit művelnek. Nem egyszer volt, hogy sörétessel 4-5 alkalommal fejbe kellett lőnöm az ellen katonát (úgy, hogy alig egy méterre volt tőlem és csak egy Baseball sapka volt rajta), mire vége lett.
De volt jobb is! Mikor végre a játék vége felé sikerült megszerezni az RPG-t, rálőttem vele az ellenséges katonákra, azok meg csak fogták kicsit a fejüket egy ideig, aztán simán lövöldöztek tovább.
Legalább 2-3 alkalommal rájuk kell lőni, mire hajlandóak meghalni egy RPG-től, szánalmas!
Érdekes, hogy ha közel megyek hozzájuk, akkor 1-2 ütéstől kifekszenek!
Ilyen hulladék sebzési rendszert már régen láttam játékban!
Érdekes módon az Alieneket aránylag egyszerű kivégezni, de a katonák nagyon kemények, nem értem.
A nevetséges grafikán kívül, ez az ami leginkább zavar benne.
Amúgy sztm a 2010-es AVP sokkal jobb volt, szinte mindenben... -
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
asuspc96
senior tag
gyerekek ezt tudom, hogy mondani se kell de ez iszonyat fos...
játékélményre nem tudok mit mondani még ma tettem fel...de ezt a grafikát nem tudom hova szánták...
most hallgatom "2006 óta készülget...."
ha én lennék ott a főnök mondanám is...
- Na kifele! ....mindenki kap egy fogkefét és végig sikáljátok a város összes kocsmájának a wc-jét[ Szerkesztve ]
-
asuspc96
senior tag
válasz asuspc96 #222 üzenetére
"Posted 14:37 on 14 February 2013
Gearbox went full retard, that's what they did.
However, i'm on mission 4 and i'm enjoying it a little but i really do regret buying it day one.Wow that is almost a completely different game. The Demo looks like something like a Doom game and looks really Alien like too. The end results looks like the PS1 Alien game."
Legalább a hozzászólások jók....
-
AthlonXP
őstag
"The file you have selected (AliensDX10.zip) is not available via any mirrors. Please check back shortly as our servers update every 5 minutes. To access more download mirrors we encourage you to join the community, otherwise please be patient and keep trying."
Ezt kapom csak..
De ahogy látom sok értelme ennek sincs végül is, mert sokat nem tud csinálni neki ez sem... -
AthlonXP
őstag
válasz asuspc96 #222 üzenetére
A linkelt előzetes alapján baromi jó kis játék volna ez, de úgy látszik az a játék amiről az előzetes szól és ami megjelent, az nem ugyan az...
Na jó, azért egyszer mindenképp végig lehet játszani, már csak a filmek és az Alien hangulat, helyszínek miatt is, de korántsem hozta az előzetesek alapján elvárt szintet.
Az UE3 meg ennél jóval többre képes, ezt már sok más játék bizonyította, szóval nem foghatják a motorra a kinézetet, hiába nem mai gyerek már ez.[ Szerkesztve ]
-
ZozzHUN
addikt
Végignéztem a Prometheus-t is, de egyszerűen nem tudom összerakni a képet még
-
Gaboman
nagyúr
Érdekesség képen feltettem a 2010es AvP-t hogy összehasonlítsam a ACMel, hát mit is lehetne mondani, minden tekintetben mérföldkövekkel jobb az AvP.
Sajnálatos ezt kimondani egy 2013as játéknál.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
AthlonXP
őstag
Itt az Otherworld videós teszt. A lényeget szépen elmondja.
-
Amantius
senior tag
Az AVP-ben nekem egy kicsit unalmas lett már a, megyek tök egyedül és aprítom az alieneket. Jót tett volna számomra a hangulatnak, ha végre van körülöttem élet, még ha jelzés értékű is. Nem is tudom hányadik pályán volt, hogy végre találkoztam valakivel, erre 10 másodperc múlva kinyiffan. Ott feladtam, nem érdekelt tovább a dolog. Ebben a játékban is egyedül kell battyogni és egy-egy pillanatra tűnnek fel csak csapattársak, vagy többnyire bandában kell harcolni?
(#231) AthlonXP. Uhh. Most néztem meg ezt a videót, kár, hogy ennyire gáz lett ez a játék. Legalább korán olcsó lesz. Talán.
[ Szerkesztve ]
Nagy gáz, kis szerencse!
-
AthlonXP
őstag
válasz Amantius #232 üzenetére
Hát igen, talán az ára gyorsan lemegy emiatt. Bár ezt még torrenten sem éri meg leszedni, kár az arányért. Sajnos ez tényleg csak ilyen max. egyszer végig játszós, aztán felejtős játék lett, kár érte. Mint a videóban is elhangzott a 2010-es AVP 1000x jobb lett. Magyarítás is van hozzá, ráadásul nem csak emberrel lehet lenni, szebb a grafika, jobb játékmenet, stb.., mi kell még?!
-
AthlonXP
őstag
válasz cyberkind #234 üzenetére
Na én a dx10-et azóta sem tudtam leszedni hozzá. Kéne egy másik link vagy bármi.
Igazából a grafikát még hagynám is a fenébe, sokkal jobban zavar a fentebb már leírt sebzési anomália, miszerint sokszor elég nehéz elintézni az ellenséges katonákat, holott az alienek meg elég könnyen elintézhetők ( aránylag ). Nem azért nehéz a katonákat elintézni, mert visszalőnek és bujkálni kell előlük hanem, mert egyszerűen hiába lövöm őket fejbe többször is, nem döglenek meg, pedig nincs a fejükön semmi, max egy sapka azt kész!
Volt már, hogy felidegesített, odarohantam hozzá egy sörétessel és egy tárat bele eresztettem a fejébe fél méterről, mire vége lett, nem hiszem el!
De érdekes módon, ha csak simán leütöm őket, akkor egykettőre hullanak, csak ahhoz ugye közel kell menni, ami nem mindig kivitelezhető főleg, ha sokan vannak vagy szörnyeket is irtani kell közben. -
Sonja
veterán
Már van shader módosító cucc is. Bár fogalmam nincs, hogy konkrétan mit változtat rajta. Akinek van kedve tegye fel, és készítsen összehasonlító képet. Köszi!
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
mephi666
nagyúr
válasz AthlonXP #235 üzenetére
az ilyen "apróságok" (mint pl a sebzés) miatt is totál olyan érzésem van, hogy összecsapták az egészet, hogy ki lehessen adni és semmit nem teszteltek ezen... a végigjátszás a rövid játékidő ellenére el fog nekem tartani egy darabig, mert elég gyorsan félreraktam eddig pár napokra: mindig akad valami, amin jól felbosszantom magam
legutóbbi: lezuhantunk szépen az lv426-ra, jött a rizsa, hogy pár hete küldtek oda egy osztagot meg egy civilt (ripley), aztán az épület szerkezetileg egyben, holott az atmosphere processor meghibásodás miatt felrobbant a fél környék... nukleáris sugárzás nuku... bishop meg egyben
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz AthlonXP #240 üzenetére
ja, de ebbe is bele lehet kötni: bishop egy nemtudom már pontosan milyen típusú android (aliens-ben ripley-nek ki is fejti, hogy az előző típus továbbfejlesztett változata és nem kell arra számítaniuk, hogy megzakkan, mint az első részben ash...) és ez csak a neve designra ugyanaz, de ez már nem bishop...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
myckey
veterán
A játék határozottan jobban néz ki.Ez biztos.
SweetFX
ez a DX11
illetve a Shader cucc van fenn.
A bevilágítás,Fémes hatás,Árnyékok,Effektek.....szóval szerintem nagyobb játékélményt is ad.
Nekem tetszik az eredmény.
Persze minden maxra van rakva játékon belül,de szerintem ezzel másnak se lenne gondja,esetleg csak a full HD felbontással (monitor függő)Amennyiben tényleg jön majd valami "hivatalos" patch......úgy nagyságrendekkel javulhat a játékélmény,mert ezek csak ilyen kis pár megás akármik,és már jobb.
majdnem elfelejtettem:
dx11 kártyám van
csak a dx11 végett írom le[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
muxi-muxi
senior tag
Leszedtem, és a fények szebbek lettek, valamint van valami ködszerű effekt, ami szintén nem árt a játéknak, köszi!
Különben komolyan mondom, nem értem, miért kell ENNYIRE ekézni ezt a játékot. Gondolom nem mondok nagy baromságot, ha azt állítom, hogy filmes univerzumban játszódó PC/konzol játék csak ritkán sikerül. Egy ilyen népszerű franchise-nál pedig nagyon magasan vannak az elvárások. Az, hogy a páncélozott katonára rámegy a tár (nem a basebal sapkásra, hahó) nem tartom baromságnak. Ami böki a csőröm, az általában szól az egész FPS-stílusnak, meg amerre felé halad. Ez egy jól megtervezett interaktív cső, amit "pálya" néven emlegetnek. Vannak ilyen játékok szép számmal, mint pl. a vitatott CoD sorozat. A következő, amit rühellek, az a telibescriptelt játékmenet, mintha egy lézerkapun átmennél, és utána jön a jól megérdemelt "jutalmad".
Mint mondottam volt, ezek általános betegségek. Nem találtam villódzó textúrákat, falba beragadó hullákat (eddig), sem elakadást elősegítő pályadesignt, tovább ne menjek, kifagyás sem volt. Az persze paraszt húzás, hogy a DX11-es cuccokat mindenféle konfigtúrással kell kiszabadítani a játékból, de már muszáj volt kiadni a játékot.
Már másodjára kezdtem neki, szóval ez egyáltalán nem egy sz játék. Ez egy jó erős közepes.
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
myckey
veterán
válasz muxi-muxi #243 üzenetére
Én is most kezdtem neki másodjára.
Természetesen csak legnehezebb fokozaton játszom mindigNálam most még jobb a hangulat,mert kicsit jobb lett az atmoszféra.Sötétebb lett az egész game (remélem értitek mire célzok
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Gaboman
nagyúr
De a SweetFX-et hogyan rakod fel rá, én bemásoltam a könyvtárba de semmi nem lett belőle, nekem semmi nem változott.
Leírnád te hogyan csináltad meg hogy szebb legyen az egész?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
myckey
veterán
Leírhatom,bár nem kell hozzá nagy tudomány
A szvít fx-et egy az egyben kicsomagoltam a Binaries-Win32be
ugye gémen belül az f12 vel lehet aktiválni.élesebb,meg "színesebb" lesz a kép.a dx11,illetve a shader packot pedig csak az azonosra felülírtam.
előbb a DX11,utána a Shaderssemmi extra.csak megnyitom a total commandert,és a benne található fájlokat,rámásolom az eredetiekre.
nem a főkönyvtárakat,hanem ami benne van cucc.
ezeket az INI-USF meg még mit tudom én milyen akármicsodák.
mindet felülírom,apránként
persze nem egyesével,hanem ugye kijelölöm őket,és felülírom velük az eredetit.
egyedül a shaders-nél van asszem olyan,ami új.nos ez eléggé szájbarágós lett,ettől jobban nem tudom elmagyarázni
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
persze ezektől a foltoktól függetlenül......jól meg kellene.....a fejlesztőket,amiért így lebutították a véglegest a Demo-hoz képest...mert ez vicc kategória.
Nem is értem,hogy lehet ilyet művelni"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
az a helyzet,hogy a Skyrim-et maxra állítva,meg ezt fullra húzva..............nos a 2 játékot nem lehet egy szinten emlegetni.
kb.mintha Real Madrid,meg egy NB1 es foci csapatról beszélnénk
DE az egész játék minőségét is így lehetne kifejezni.persze értem,hogy mire akartál utalni.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...