Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViZion

    félisten

    válasz BonFire #5650 üzenetére

    "a kliensnek is meg kell értenie, hogy ez bizony nem öt perc, még gyakorlott embereknek sem."

    Ez HÜLYESÉG!
    A megrendelő NEM érti meg. Nkekm is kellett már 20 perc alatt retusálnom... ami nem lett volna probléma, de 6-an voltak a képen, + háttér is retek... "kész" lett. (néha én is meglepődöm, h milyen szuper a clone stamp, és milyen szép a screen b.mode)

    Múltkor a főszerkesztő morgott, h sok a hiba, nincs idő javítani...
    erre mondtam, hogy a jelszó: "Az igényesség nem lehet oka a munka csúszásának."

    Tehát ha nekik ennyi idő alatt kell, akkor kész lesz.
    Ha panasz van, akkor lehet jönni az ugye megmondtam... dologgal, de általában azért érzik, h ők -és a kapkodás- a probléma.

    A mostani meló is jó, az ígért anyag (8 oldalból egy hiányzik) sehol nincs, holnap menne nyomdába... felhívtam a mókust, erre kiderül, h változás van, de nem tudják mi lesz, majd hétfőn. OK, de azért kíváncsi vagyok a nyomdának is említette-e?

    Ehh... sorolhatnám. Megértem sonajdoba-t is, nehéz nemet mondani. Egy kis könyvet mondjuk nem vállaltam, mert még rendesen korrektúrázva, és szerkesztve sincs... akkor mit csináljak vele? Értem én, h spórolás meg minden, de mindenen nem lehet spórolni (és mindenhez nem lehet érteni sem), mert a minőségben nem lesz köszönet.

    "Mondd meg neki, hogy ha jó munkát akar, várjon! Te pedig ne vállalj be melót, ha nem értesz hozzá!"

    Igen, normális világban ez így menne. Ebben a világban ÉHENHALTÁL :W .
    RESTART LEVEL?

    [ Szerkesztve ]

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

Új hozzászólás Aktív témák