Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz hito #54425 üzenetére

    Az aranylag gyenge GPU miatt limitalhatnad meg a renderelt FOV-t. Ezt az Oculus Debug Tool-ban teheted meg:

    C:\Program Files\Oculus\Support\oculus-diagnostics\OculusDebugTool.exe

    Ott az "FOV-Tangent Multiplier" opcional kell a ket erteket megvaltoztatni. A Quest 2-nel a renderelt FOV 104 fok horizontalis es 98 fok vertikalisan. Ha nalad az arcformad, szemtavolsagod stb miatt nem latod ezt kompletten (es tuti hogy nem latod) akkor tudsz mindket iranybol faragni es kevesebb terheles lesz a GPU-n ugy hogy nem lesz kihatassal arra amit a HMD-ben latsz. Peldaul 0.9 horizontalis es vertikalis ertekkel ott mar 20%-al csokkented a szamolando pixel mennyiseget. Megeri probalgatni igy mondjuk olyan jatek vagy beallitasok mellett is lehet 90FPS ami az alap beallitasokkal csak 72-vel vagy 80-al megy.

    Aztan probalhatsz mas ertekeket ha belovold ugy hogy pont a lathatosag hataran legyen, igy maximalizalod a nyereseget. Nem kell egyformanak lenni, lehet mas mas a hor es a ver ertek.

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák