Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kiskuplung

    őstag

    válasz izomman1 #6863 üzenetére

    "az Oculus home ba viszont egyetlen egy room scale alkotás sincs.."

    Ez viszont nem igaz. Nézd csak meg: Arizona Sunshine, Raw Data, Rick and Morty, stb.

    Supported Player Modes: Standing, Roomscale
    Supported Tracking Modes: Front-facing. 360°

    Én amúgy nem értem ezt a room scale mániát. Nálam is pici a hely, de amiket kipróbáltam SteamVR-os játékokat, azok tök jól mentek.Tudtam császkálni a kb 2x2-es területemen, a padlóra lenyúlni, stb. Az egyetlen dolog ami miatt nem működött jól, az pontosan az, hogy kicsi a helyem, és VR-ban volt olyan tárgy ami túl messze volt, és ha ki kellett nyúlnom érte, akkor már belevertem volna a kezem az íróasztalon lévő monitorba, vagy mellettem lévő ablakba. :D De ez nem a Rift hibája.

    Kipróbáltam a golfos példát is, igaz app nélkül. Egyszer sem veszített el kapcsolatot. Csak és kizárólag akkor van gond, ha teljesen hátat fordítok a kameráknak, és eldugom őket magam elé.

    Az én tapasztalatom inkább az, hogy ez app-függő.

    Pl. A Mage's Taleben szemmel láthatóan rosszabb a követés minősége. Ha csak egy helyben állok és ránézek a "kezeimre" akkor látszik hogy kicsit "receg", valamint játék közben elég csak kb 90 fokkal elfordulni, akkor már elő is jön NÉHA a probléma, hogy a valódi kezem elmozdul, de a virtuális egy helyben marad...
    Ezzel szemben a Robo Recall teljesen hibátlan, soha nem veszíti el a követést. De az abszolút csúcs a Lone Echo, amiben csak egy-egy kör végén vettem észre, hogy teljesen elforogtam a szenzorokhoz képest, mégsem éreztem problémát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák