Hirdetés
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskuplung
őstag
2 szenzorral is tökéletesen működik. Szerintem (mérnökszemmel nézve) a kontroller a legjobban eltalált része az egész felszerelésnek. Annyira pontos hogy milliméter pontosan, ha kinyújtom a két mutatóujjamat, és közelítem őket egymáshoz, akkor pont úgy találkoznak a VR-ban látott virtuális ujjaim, mint a valóságban. Nagyon-nagyon jó. És nem lagzik egyáltalán.
A 3. szenzor nem a pontosságot növeli, hanem a lefedett teret. Ugyanis az Oculus által használt LED-eket, amiket a szenzor érzékel, ki tudod takarni a testeddel. Ezért kell egy 3. szenzor, hogy a kitakart részeket is lefedd vele, ha esetleg háttal állnál a 2 szenzornak.
De amúgy ez sem olyan kritikus, kis gyakorlással belejössz, hogy mindig a szenzorok felé fordulj. Az Oculus app-ban be lehet állítani, hogy lásd VR-ban a játékteret, és én úgy "rajzoltam" be, hogy van egy kis nyilacska amire ha ránézek, akkor már egyből tudom, hogy merre van előre.
Nekem most sikerült úgy belőni a két szenzort, hogy az egyik az asztalom mellett van az egyik oldalon, a másik pedig jóval magasabban, egy polcon a másik oldalon, és így (érzésre) legalább 300 fokot lefedek, és csak nagyon intenzív játékok alatt fordulok meg annyira, hogy kitakarjam a LED-eket mindkét oldalon, pl. a Lone Echoban Plusz előny, hogy így a 2. szenzor látja a padlót is, ami főleg SteamVRos játékoknál lényeges, amikor le kell hajolni valamiért.
Ja, Alien VR-t kipróbálhatom hétvégén, de én nem fűzök nagy reményeket hozzá. Van elég VR-ra tervezett játékom, és az ilyen patkolt megoldások sosem jók. Ahogy néztem róla videókat, a srác ülve nyomogatja a WSAD-t, és közben egérrel is meg headsettel is nézelődik, szerintem ez egyenes út a sugárban hányáshoz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Real időjárásjelentés
- Futás, futópályák
- CUDIMM DDR5 memória a 10 GHz-es határ közelében, ezúttal az Asgard keze nyomán
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen